Урок з образотворчого мистецтва 7 клас за темою «Дизайн»
Тестові завдання.
Підготувала
учитель образотворчого мистецтва
Харківського ліцею N 8
Наталія Владиславівна Чиженко.
Мета уроку: закріплення знань та умінь за темою «Дизайн»
План уроку:
Вступ.
В процесі вивчення складних тем з образотворчого мистецтва особливо в середніх класах іноді виникає потреба в узагальненні та закріпленні нових знань та умінь. Вважаю доцільним в рідких випадках вводити разом з творчими завданнями тести. В сьомому класі для учнів багато нової інформації, нових термінів, особливо за темою «Дизайн». Повторення нових слів та термінів допоможе учням краще запам’ятати їх.
Бажаю поділитися досвідом у створенні таких тестів з колегами.
Тести складаються з двох варіантів. В кожному 6 питань. Кожне питання «коштує» 2 бали. Можна добавити бали за краще виконання творчого завдання, або виконання творчого завдання оцінити в 6 балів, а за відповіді на питання дати по одному.
Питання і завдання. 7 клас. (Варіант 1).
1. Термін «дизайн» з'явився порівняно недавно і перекладається як:
А) "Проектувати, , креслити задумувати";
Б) «Пишу, малюю»;
C) "Прикрасити".
2. Відзначте серед наступних різновидів дизайну, ті, що пов'язані з формуванням навколишнього середовища і людського житла:
3.Відмітити з перерахованих вище різновидів дизайну ті, що відносяться до образу людини.
4. Назвіть два види інтер’єру.
5. Назвіть чотири основні стилі одягу.
6.Виконайте завдання: На аркуші альбому зробіть ескіз сучасного одягу або ескіз інтер'єру сучасної кімнати.
Приклади:
Питання і завдання. 7 клас. (Варіант 2).
1.Визначте термін "Графічний дизайн", вибравши з наступного:
А) Метою даного виду дизайну є визначення функціональних особливостей, якостей і зовнішнього вигляду промислової продукції;
Б) Основним завданням даного виду дизайну є художня та проектна діяльність для створення гармонійного та ефективного візуального та комунікативного середовища. Створення візуальних (графічних) зображень з метою реалізації певних ідей.
С). Мистецтво на стику декількох напрямків: архітектура, будівництво та дизайн, з одного боку, ботаніка та рослинництво з іншого, а з третього – використання інформації з історії культури та філософії.
2.Визначте термін "Ландшафтний дизайн", вибравши з вищенаведеного
3.Виберіть стилі ландшафтного дизайну зі списку нижче:
А) Класичний (регулярний, французький);
Б) англійський;
C) японський;
D) Спортивний;
E) Сільський стиль (кантрі).
F) Класичний;
F) Романтичний.
4. Виберіть основні стилі одягу з наведеного вище списку.
5.Об'єднайте ілюстрацію та зображення:
А) Логотип;
B) Товарний знак
C) Емблема
6.Завдання: На аркуші альбому розробити логотип, торгову марку або емблему компанії, що виробляє канцтовари, іграшки або морозиво. Варіант: зробити ескіз «парку мрій».
Приклади:
.