Тест на тему “Квадратична нерівність" розроблено для дев'ятих класів загальноосвітніх навчальних закладів . Мета: закріпити вміння і навички учнів з теми “Квадратична нерівність"; перевірити рівень засвоєння знань з даної теми. Увага випускникам: не дивлячись на те, що даний тест тільки за 9 клас, раджу вам обов'язково його пройти.
Квадратна нерівність.
1.
Які з наведених нерівностей є квадратичними?
а)x² – 2x³ +1 < 0
б)5x² < 1
в)x² + 2x + 4 ≥ 0
г)3x – 4 < 0
2.
Розв’яжіть нерівність: 4 – x2 > 0
а)x ϵ (–∞; –2)
б) x ϵ (2; +∞)
в)x ϵ (–∞; –2) U (2; +∞)
г)x ϵ (–2; 2)
3.
Розв’яжіть нерівність : –3x² + 27 ≤ 0 .
а) x ϵ (3; +∞)
б) x ϵ (–∞; –3)
в) x ϵ (–∞; –3] U [3; +∞)
г)x ϵ [–3; 3]
4.
Які з чисел є розв’язками нерівності : x² – 5x + 6 ≤ 0?
а)2,5
б)3
в)-2
г)-3
5.
Розв’яжіть нерівність : x² – 64 > 0
а)x ϵ (–∞; -8) U (8; +∞)
б)x ϵ (8; +∞)
в)x ϵ (–∞; 8)
г)x ϵ (–8; 8)
6.
Розв’яжіть нерівність : x² – 2x – 15 < 0
а)x ϵ (–∞; –3) U (5; +∞)
б) x ϵ (–3; 5)
в)x ϵ (–5; 3)
г)x ϵ (–∞; –5) U (3; +∞)
7.
Використовуючи графік функції,розв`яжить нерівність :
х²-4х+5≥0 .
а)(1;1)
б)(2;1)
в)(-∞; +∞)
г)∅
8.
Використовуючи графік функції,розв`яжить нерівність :
х²-4х+5≤0
а)(2;1)
б)(-∞; +∞)
в)∅
г)(1;2)
9.
Використовуючи графік функції,розв`яжить нерівність :
х²+2х-8<0 .
а)(-4;2)
б)(-9;2)
в)(-∞;-4)υ(2;+∞)
г)∅
10.
Використовуючи графік функції,розв`яжить нерівність :
х²+2х-8>0 .
а)(-4;2)
б)(-∞;-4)υ(2;+∞)
в)(-∞;-4]υ[2;+∞)
г)∅
Ключ до тесту
1. б в (2 балів)
2. г (1 балів)
3. в (1 балів)
4. а б (2 балів)
5. а (1 балів)
6. б (1 балів)
7. в (1 балів)
8. в (1 балів)
9. а (1 балів)
10. б (1 балів)