2 березня о 18:00Вебінар: Як казка допомагає навчати образотворчому мистецтву учнів 5-7 класів

Квадратична функція, її графік та властивості

Про матеріал
Презентація до уроку алгебри 9 класу з теми " Квадратична функція, її властивості та графік". Це підсумковий урок з теми. Урок проводиться з застосуванням програми Geo Gebra. Учні виконують побудову графіків за допомогою цієї програми. Також використовується учнівська проєктна робота робота - відео на тему "Графіки у нашому житті".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Домашнє завдання Завд.11.51 за допомою GeoGebra, завд.11.45

Номер слайду 2

Перевірка домашнього завдання

Номер слайду 3

Квадратична функція, її властивості та графік

Номер слайду 4

Очікування від уроку

Номер слайду 5

Для чого потрібні функції та їх графіки? functio - виконувати, здійснювати

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Скарбничка знань https://wordart.com/my-word-art

Номер слайду 8

Визначіть знаки коефіцієнтів а, в, с, D (дискримінанту) y х 0 2 1 -2 -1 1 2 3 4 y х 0 2 1 -2 -1 1 2 3 4

Номер слайду 9

Визначіть знаки коефіцієнтів а, в, с, D (дискримінанту) y х 0 2 1 -2 -1 1 2 3 4 y х 0 2 1 -2 -1 -1 -2 -3

Номер слайду 10

Розглянемо приклад Задана функція y=x2+4x-5. Необхідно побудувати її графік, знайти область значень, проміжок, на якому функція має додатні значення. I вар. Побудуйте графік функції за допомогою метода виділення квадрата тричлена. II вар. Методом визначних точок.

Номер слайду 11

Результат x2+4x+5=(х+4х +4) -4+5=(х+2) 2+1 у=хІ на 2 од. у= (х+2)І на 1 од.у=(х+2)І+1

Номер слайду 12

5 х 0 1 -2 m = -2; n = 1 A( -2;1) Вершина параболи Нулі функції А(-2;1) Вітки параболи напрямлені вгору, так як a>0 y=x2+4x+5 y ?

Номер слайду 13

Динамічна пауза 1)У=хІ+2, 2) У=хІ-3, 3)у=(х-1) І, 4)у=3х, 5)у=-2х, 6)у=6, 7)у =(х+2) І,

Номер слайду 14

Побудуйте графік функції за допомогою Geo Gebra https://www.geogebra.org/classic?lang=uk

Номер слайду 15

Знайдіть кількість коренів рівняння в залежності від значення параметра n ХІ + n =2

Номер слайду 16

Вкажіть кількість коренів системи рівнянь в залежності від m.

Номер слайду 17

Прикладна задача Висоту м'яча, підкинутого над землею вертикально вгору, обчислюють за формулою:  h (t)= – 4t2 + 20t, де h - висота в метрах, t - час у секундах, що минув з моменту кидка.  На яку найбільшу висоту підніметься м’яч та за який час ? Відповідь: на 25 м за 2,5 с

Номер слайду 18

Прикладна задача Ділянку землі прямокутної форми треба обгородити парканом завдовжки 160 м. Яку найбільшу площу може мати ця ділянка? Х м (80-х)м S(x)= х(80-х)мІ S(x)=1600мІ

Номер слайду 19

Рефлексія

Номер слайду 20

Математика - це мова, якою Бог створив всесвіт. Г. Галілей

ppt
До підручника
Алгебра 9 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
Додано
3 січня
Переглядів
133
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку