Конспект уроку
на тему:
«Квадратні рівняння»
Підготувала вчитель-методист Кременецької ЗОШ І-ІІІ ст. №1
ім.Галини Гордасевич Алкіна Галина Володимирівна
Тема. Квадратні рівняння
Формування компетентностей:
предметна компетентність:
ключові компетентності:
Тип уроку: комбінований.
Обладнання та наочність: підручник з алгебри за 8 клас, автори: Кравчук, Підручна, Янченко, 2016 р.
Хід уроку
(§2 Завдання для самоперевірки №4 (Рівень 3) №12-14)
Рівень 3
12. Знайдіть значення виразу:
а) ;
б) ;
в) .
13. Спростіть вираз:
а) ;
б) .
14. Звільніться від ірраціональності у знаменнику дробу:
а) ;
б) .
Фронтальне опитування
Мотиваційна задача
На дві зграї , розділившись,
Розважались в гаї мавпи.
Одна восьма їх в квадраті
Гучно разом забавлялись.
З криком радісним дванадцять
На ліанах колихались.
Разом скільки, ти дізнайся,
Мавп було у тому гаї?
Розв’язання
Якщо позначити кількість мавп через , то за умовою задачі маємо: восьма частина всіх мав це – ; восьма частина, піднесена до квадрата – це , тобто кількість мавп, які бавилися на галявині. Оскільки ще 12 колихалися на ліанах, то загальна кількість мавп становила , тобто . Запишемо рівняння: .
Ми отримали рівняння, що відрізняється від тих, які розв’язували раніше. Це рівняння є цілим, максимальний степінь змінної, що входить до нього, дорівнює 2.
План вивчення теми
Опорний конспект
Квадратне рівняння
(§3 п.20 № 669, 671, 673, 675(1, 4))
№ 669. Заповніть таблицю:
Квадратне рівняння |
Коефіцієнти рівняння |
||
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№ 671. Розв’яжіть рівняння:
а) ;
;
;
.
б) ;
;
;
;
.
в) ;
– рівняння коренів немає
№ 673. Розв’яжіть рівняння:
а) ;
;
або ;
.
б) ;
;
або ;
. .
в) ;
;
або ;
.
№ 675. Розв’яжіть рівняння:
а) ;
;
;
.
б) ;
;
;
;
або ;
;
.
в) ;
;
;
;
;
або ;
.
На уроці ми сформували поняття квадратного рівняння, неповного квадратного рівняння, також сформували вміння розв’язувати неповні квадратні рівняння.
(§3 п.20 № 670, 672(б, в), 676)