Квест- гра " Моя мова найкраща"

Про матеріал
Квест “ МОЯ МОВА НАЙКРАЩА” Мета:  залучити здобувачів освіти до активної пізнавальної діяльності ;  вчити дітей співпрацювати у групі;  сприяти інтелектуальному та творчому розвитку кожного учня; Завдання:  Розширити знання школярів про українську мову;  розвивати творчість, мовлення дітей;  виховувати шанобливе ставлення до української мови;  сприяти усвідомленню дітьми себе невід’ємною частиною нації. Обладнання: ілюстрації, картки із завданнями. Учасники: ЗО 2 класу
Перегляд файлу

Квест “ МОЯ МОВА НАЙКРАЩА”

 

Мета:

 залучити здобувачів освіти до активної пізнавальної діяльності ;

 вчити дітей співпрацювати у групі;

 сприяти інтелектуальному та творчому розвитку кожного учня;

 Завдання:

 Розширити знання школярів про українську мову;

 розвивати творчість, мовлення дітей;

 виховувати шанобливе ставлення до української мови;

 сприяти усвідомленню дітьми себе невід’ємною частиною нації.

Обладнання: ілюстрації, картки із завданнями.

Учасники: ЗО 2 класу

План проведення

 

1.Вітання

Як вас, друзі, всіх багато

Синьооких і чорнявих,

Карооких і білявих,

І високих, і низеньких,

І жвавеньких, і тихеньких

Всіх вас рада привітати

І найкраще побажати:

Добрий день!

 (кожному у «жменьку» бажаю щось хороше: гарного настрою, усмішок , приємної несподіванки,  і т. д. , враховую стан і настрій дітей)

 

2.Повідомлення теми  і завдань квесту.

Вчитель:   

  • Ви бачите, діти, що  нас сьогодні багато й ми раді усіх вітати, але ми чекаємо на  ще  одну гостю. А щоб дізнатись хто вона, розглянемо «буквоплутанку»  з підказками. Підказка перша: найрідніша , наймиліша., хто найбільше нас всіх любить і  завжди нас приголубить… (мама) – дитина записує  першу літеру («М» )
  • Друга така:. загадка – були собі  два брати, обидва Кіндрати, через дорогу живуть, один одного  не бачать. (очі)
  • Ліс обійшов, поїв весь мед,

     В барлогу ліг і спить…

        А мед він любить, не секрет,

        На те він і …(Ведмідь)

  • Наступна: коли хочеш ти читати,  то мене повинен знати, а якщо мене не знаєш то нічого не вгадаєш. (абетка)

 (діти читають весь записаний стовпчик  - МОВА)

3. Перегляд відео про історію виникнення і розвиток письма.

Наше свято проведемо у вигляді КВЕСТу. Ви будете виконувати завдання і за правильне виконання отримаєте цеглинку. Переможе та команда, яка першою складе із цеглинок прислів'я .

 

ПУНКТ 1

        “ Мовні цікавинки”

1.Назва якої птиці складається з 40 "а" (Сорока)

2.Якою косою не можна косити ? (Дівочою, )

3.Що стоїть посеред Києва? (Є)

4.У небі одна, а в баби дві? (Б)

5.Чим закінчується вечір і починається ранок? (Буквою Р)

 6.Як правильно сказати?

«Не бачу білий жовток» чи « не бачу білого жовтка»

(жовток білий не буває).

7.Що означає слово «ґазда»?

(хазяїн).

 

ПУНКТ 2

“ Алфавітний калейдоскоп”

Розташуй слова в алфавітному порядку.

Село, абетка, яблуко, клас, число, вечір, лимон, ворона, шишка, сир.

 

ПУНКТ 3

 “Розгадай ребуси”

 

 

 

 

\ПУНКТ 4

“ Відгадай загадку”

Хоч має вухо, а не чує.
(Голка)

* * *
Що з землі легко піднімеш, та далеко не закинеш?
(Пір'їна)

* * *
Що в хаті взимку замерзає, а надворі ні?
(Вікно)

Як не бий, він не заплаче, тільки сам завзято скаче.
(М'яч)

* * *
П'ять комірчин, а одні двері.
(Рукавиця)

* * *
Скільки кроків зробить горобець за сім років?
(Ніскільки, бо горобець не ходить,а стрибає)

* * *

Через воду він проводить,
А сам з місця вік не сходить.
(Міст)

* * *
По полю ходить, жне, косить,
Зерно молотить, хліба не просить.
(Комбайн)

ПУНКТ 5

“ Мовний марафон”

1. Встав пропущені букви і прочитай назви птахів

С..р..ка                            

Г..р..б..ць

 Л..л..ка

З..з..ля

Ч..пл..

С..л..в..й

Л..ст..вк..

..р..л

2. Гра «Утвори слово» Використовуючи букви слова ПОНЕДІЛОК, утворіть нові слова. (діло, поні, коліно, лід, кліп, код, діло, поле)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Маршрутний лист

учасників гри-квесту

(команда 2)

пункту

 Ключ

Підпис вчителя

1 «“ Мовні цікавинки”»

 

 

2 «Алфавітний калейдоскоп»

 

 

3 «Розгадай ребуси»

 

 

4 « Відгадай загадки»

 

 

5 

«Мовний марафон»

 

 

 

 

 

 

 

 

Маршрутний лист

учасників гри-квесту

                                                 (команда 1)

пункту

 Ключ

Підпис вчителя

1 «“ Мовні цікавинки”»

 

 

2 «Алфавітний калейдоскоп»

 

 

3 «Розгадай ребуси»

 

 

4 « Відгадай загадки»

 

 

5 

«Мовний марафон»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Олешко Ольга
Додано
22 жовтня 2021
Переглядів
1033
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку