Календарне планування з української мови до підручника К. Пономарьової 2 клас

Про матеріал
Календарне планування розроблено відповідно до підручника К. Пономарьової 2 клас. Цей матеріал допоможе вчителю спланувати уроки відповідно чинної програми на основі нового Державного стандарту початкової освіти.
Перегляд файлу

Календарне планування уроків української мови

За підручником « Українська мова і читання»,

К. Пономарьова, Київ, « Оріон», 2019 рік

 

Види діагностувальних робіт

І семестр

№ п/п

Види робіт

Дата

1

Перевірка мовних знань

12.10

2

Перевірка мовних знань

16.12

3

Диктант

19.11

4

Списування

29.11

5

Усний переказ

05.11

 

№ уроку

Дата

( запл.)

 

Тема уроку

 

Дата

(факт)

 

Прим

 

 

І СЕМЕСТР

 

 

 

 

 

Досліджую звуки і букви, склад, наголос

 

 

1.

02.09

Представлення себе під час знайомства. Оформлення речень на письмі.

 

 

2

03.09

Розрізнення мовних і немовних звуків.

 

 

3

 

06.09

Розрізнення голосних і приголосних звуків. Побудова й записування речень.

 

 

4

 

07.09

Позначення м’якості приголосних на письмі. Складання усної розповіды.

 

 

5

 

09.09

Написання слів з ьо та йо. Побудова усної розповіді за опорними словами

 

 

 

6

 

10.09

Пошук потрібної інформації в оголошенні за поданими запитаннями. 

 

 

7

13.09

Розвиток зв’язного мовлення. Побудова речень різних типів.

 

 

8

 

14.09

 Розпізнавання слів зі звуками Без имени-1, Без имени-2, Без имени-1. Написання відповіді на запитання за змістом прочитаного тексту.

 

 

9

 

16.09

 Спостереження за словами з буквами ґ та щ.  

 

 

10

17.09

 Дослідження слів, у яких букви я, ю, є, ї позначають два звуки. Побудова речень за даним початком

 

 

11

 

20.09

Вправляння у написанні слів з апострофом. Складання усної розповіді за запитаннями

 

 

12

21.09

Вправляння у правильній вимові дзвінких приголосних звуків у кінці слів і складів.

 

 

13

 

23.09

Експериментування з наголосом у словах. Спостереження за залежністю значення слова від зміни наголосу.

 

 

14

24.09

Розвиток зв’язного мовлення. Робота з деформованими реченнями.

 

 

 

15

 

27.09

Засвоєння правильного наголошування слів читáння, завдáння, запитáння, пóмúлка, помилкú.

 

 

16

 

28.09

Вправляння у вимовлянні слів з ненаголошеними звуками [е], [и].

 

 

17

 

30.09

Конструювання слів зі складів. Вправляння у поділі слів на склади.

 

 

18

 

 

01.10

Вправляння у поділі для переносу слів, у яких є збіг приголосних, та слів, які мають склад, позначений однією буквою.

 

 

19

 

04.10

Вправляння у переносі слів з буквосполученнями дж, дз, апострофом і буквами ь, й.

 

 

20

 

05.10

 Вправляння у розташуванні слів за алфавітом.

 

 

21

 

07.10

Розвиток зв’язного мовлення. Побудова і записування речень, що передають зміст малюнка.

 

 

 

22

 

08.10

Користування алфавітом у роботі з навчальним словником. Вправляння у перевірці правопису слів за словником.

 

 

23

 

11.10

Повторення і застосування знань про звуки й букви, умінь правильно наголошувати слова та ділити на склади для переносу.

 

 

24

12.10

Діагностувальна робота.Перевірка мовних знань.

 

 

 

 

Досліджую значення слова

 

 

25

 

15.10

Аналіз мовної теми. Дослідження лексичного значення слова. Побудова діалогу за поданими запитаннями.

 

 

26

 

18.10

Розрізнення прямого і переносного значення слів. Складання і записування речень .

 

 

27

 

19.10

Ознайомлення з багатозначними словами. Складання і записування речень з багатозначними словами

 

 

28

 

21.10

Розпізнавання і добір протилежних за значенням слів.

 

 

29

22.10

Розвиток зв’язного мовлення. Побудова речень, що передають, описують вид із вікна.

 

 

 

30

01.11

Ознайомлення з близькими за значенням словами. Читання діалогу за ролями.

 

 

31

 

02.11

Поширення речень виражальними засобами мови

 

 

32

 

04.11

Уживання формул мовленнєвого етикету (ввічливих слів). Розігрування діалогу за поданими запитаннями (інтерв’ю)

 

 

33

05.11

Діагностувальна робота. Усний переказ.

 

 

34

 

08.11

Вправляння у використанні слів різних лексичних груп. Складання та поширення речень виражальними засобами мови

 

 

35

 

09.11

Доповнення тематичної групи слів.

 

 

36

 

11.11

Добір слів певної тематичної групи. Пошук у текстах потрібної інформації

 

 

37

 

12.11

Розвиток зв’язного мовлення. Поширення речень.

 

 

 

38

 

15.11

Вибір із тексту відомої і невідомої інформації. Записування розповіді з використанням допоміжних матеріалів (слів, малюнків)

 

 

30

16.11

Визначення зайвого предмета в певній тематичній групі.  Складання опису предмета та відгадування його назви

 

 

40

 

18.11

Добір родової назви предметів до видових. Складання розповіді за малюнком.

 

 

41

19.11

Діагностувальна робота. Диктант

 

 

 

 

Досліджую іменники

 

 

 

42

22.11

Аналіз диктанту. Формування уявлення про слова – назви предметів. Розрізнення неживих і живих предметів.

 

 

43

23.11

Ознайомлення з терміном «іменники». Розрізненні іменників.

 

 

44

 

25.11

Знаходження іменників у реченні і тексті. Розігрування діалогу.

 

 

45

 

26.11

Розвиток зв’язного мовлення. Робота з деформованим текстом.

 

 

 

46

29.11

Діагностувальна робота. Списування.

 

 

47

30.11

 Аналіз списування. Ознайомлення з походженням деяких жіночих і чоловічих імен та прізвизвищ.

 

 

48

 

02.12

Застосування правила вживання великої букви  в іменах, по батькові і прізвищах людей.

 

 

49

 

03.12

Написання з великої букви кличок тварин.

 

 

50

 

06.12

Застосування правила про написання кличок тварин з великої букви.

 

 

51

07.12

Написання з великої букви назв міст і сіл.

 

 

52

 

09.12

Розвиток зв’язного мовлення. Складання діалогу. Тема для спілкування: «Дитячі розваги взимку»

 

 

 

53

 

10.12

Написання з великої букви назв гір, річок, озер, островів, морів.

 

 

54

 

13.12

Розпізнавання іменників, які означають один предмет і багато предметів.

 

 

55

14.12

Змінювання іменників за числами (один багато).

 

 

56

16.12

Діагностувальна робота. Перевірка мовних знань « Досліджую іменник».

 

 

57

 

17.12

 Аналіз мовної теми. Застосування знань про іменник.

 

 

58

 

20.12

Застосування набутих знань умінь і навичок.

 

 

59

 

21.12

Розвиток зв’язного мовлення. Складання  усної розповіді. «Зелену красуню люблять усі»

 

 

 

60

23.12

Малюнковий диктант.

 

 

 

61

 

24.12

 Підсумковий урокз за І семестр.

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
23 жовтня 2021
Переглядів
2820
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку