Календарне планування уроків української мови
За підручником « Українська мова і читання»,
К. Пономарьова, Київ, « Оріон», 2019 рік
Види діагностувальних робіт
І семестр
№ п/п |
Види робіт |
Дата |
1 |
Перевірка мовних знань |
12.10 |
2 |
Перевірка мовних знань |
16.12 |
3 |
Диктант |
19.11 |
4 |
Списування |
29.11 |
5 |
Усний переказ |
05.11 |
№ уроку |
Дата ( запл.) |
Тема уроку |
Дата (факт) |
Прим |
|
|
І СЕМЕСТР
|
|
|
|
|
Досліджую звуки і букви, склад, наголос |
|
|
1. |
02.09 |
Представлення себе під час знайомства. Оформлення речень на письмі. |
|
|
2 |
03.09 |
Розрізнення мовних і немовних звуків. |
|
|
3
|
06.09 |
Розрізнення голосних і приголосних звуків. Побудова й записування речень. |
|
|
4
|
07.09 |
Позначення м’якості приголосних на письмі. Складання усної розповіды. |
|
|
5
|
09.09 |
Написання слів з ьо та йо. Побудова усної розповіді за опорними словами
|
|
|
6
|
10.09 |
Пошук потрібної інформації в оголошенні за поданими запитаннями. |
|
|
7 |
13.09 |
Розвиток зв’язного мовлення. Побудова речень різних типів. |
|
|
8
|
14.09 |
Розпізнавання слів зі звуками , , . Написання відповіді на запитання за змістом прочитаного тексту. |
|
|
9
|
16.09 |
Спостереження за словами з буквами ґ та щ. |
|
|
10 |
17.09 |
Дослідження слів, у яких букви я, ю, є, ї позначають два звуки. Побудова речень за даним початком |
|
|
11
|
20.09 |
Вправляння у написанні слів з апострофом. Складання усної розповіді за запитаннями |
|
|
12 |
21.09 |
Вправляння у правильній вимові дзвінких приголосних звуків у кінці слів і складів. |
|
|
13
|
23.09 |
Експериментування з наголосом у словах. Спостереження за залежністю значення слова від зміни наголосу. |
|
|
14 |
24.09 |
Розвиток зв’язного мовлення. Робота з деформованими реченнями.
|
|
|
15
|
27.09 |
Засвоєння правильного наголошування слів читáння, завдáння, запитáння, пóмúлка, помилкú. |
|
|
16
|
28.09 |
Вправляння у вимовлянні слів з ненаголошеними звуками [е], [и]. |
|
|
17
|
30.09 |
Конструювання слів зі складів. Вправляння у поділі слів на склади. |
|
|
18
|
01.10 |
Вправляння у поділі для переносу слів, у яких є збіг приголосних, та слів, які мають склад, позначений однією буквою. |
|
|
19
|
04.10 |
Вправляння у переносі слів з буквосполученнями дж, дз, апострофом і буквами ь, й. |
|
|
20
|
05.10 |
Вправляння у розташуванні слів за алфавітом. |
|
|
21
|
07.10 |
Розвиток зв’язного мовлення. Побудова і записування речень, що передають зміст малюнка.
|
|
|
22
|
08.10 |
Користування алфавітом у роботі з навчальним словником. Вправляння у перевірці правопису слів за словником. |
|
|
23
|
11.10 |
Повторення і застосування знань про звуки й букви, умінь правильно наголошувати слова та ділити на склади для переносу. |
|
|
24 |
12.10 |
Діагностувальна робота.Перевірка мовних знань. |
|
|
|
|
Досліджую значення слова |
|
|
25
|
15.10 |
Аналіз мовної теми. Дослідження лексичного значення слова. Побудова діалогу за поданими запитаннями. |
|
|
26
|
18.10 |
Розрізнення прямого і переносного значення слів. Складання і записування речень . |
|
|
27
|
19.10 |
Ознайомлення з багатозначними словами. Складання і записування речень з багатозначними словами |
|
|
28
|
21.10 |
Розпізнавання і добір протилежних за значенням слів. |
|
|
29 |
22.10 |
Розвиток зв’язного мовлення. Побудова речень, що передають, описують вид із вікна.
|
|
|
30 |
01.11 |
Ознайомлення з близькими за значенням словами. Читання діалогу за ролями. |
|
|
31
|
02.11 |
Поширення речень виражальними засобами мови |
|
|
32
|
04.11 |
Уживання формул мовленнєвого етикету (ввічливих слів). Розігрування діалогу за поданими запитаннями (інтерв’ю) |
|
|
33 |
05.11 |
Діагностувальна робота. Усний переказ. |
|
|
34
|
08.11 |
Вправляння у використанні слів різних лексичних груп. Складання та поширення речень виражальними засобами мови |
|
|
35
|
09.11 |
Доповнення тематичної групи слів. |
|
|
36
|
11.11 |
Добір слів певної тематичної групи. Пошук у текстах потрібної інформації |
|
|
37
|
12.11 |
Розвиток зв’язного мовлення. Поширення речень.
|
|
|
38
|
15.11 |
Вибір із тексту відомої і невідомої інформації. Записування розповіді з використанням допоміжних матеріалів (слів, малюнків) |
|
|
30 |
16.11 |
Визначення зайвого предмета в певній тематичній групі. Складання опису предмета та відгадування його назви |
|
|
40
|
18.11 |
Добір родової назви предметів до видових. Складання розповіді за малюнком. |
|
|
41 |
19.11 |
Діагностувальна робота. Диктант |
|
|
|
|
Досліджую іменники
|
|
|
42 |
22.11 |
Аналіз диктанту. Формування уявлення про слова – назви предметів. Розрізнення неживих і живих предметів. |
|
|
43 |
23.11 |
Ознайомлення з терміном «іменники». Розрізненні іменників. |
|
|
44
|
25.11 |
Знаходження іменників у реченні і тексті. Розігрування діалогу. |
|
|
45
|
26.11 |
Розвиток зв’язного мовлення. Робота з деформованим текстом.
|
|
|
46 |
29.11 |
Діагностувальна робота. Списування. |
|
|
47 |
30.11 |
Аналіз списування. Ознайомлення з походженням деяких жіночих і чоловічих імен та прізвизвищ. |
|
|
48
|
02.12 |
Застосування правила вживання великої букви в іменах, по батькові і прізвищах людей. |
|
|
49
|
03.12 |
Написання з великої букви кличок тварин. |
|
|
50
|
06.12 |
Застосування правила про написання кличок тварин з великої букви. |
|
|
51 |
07.12 |
Написання з великої букви назв міст і сіл. |
|
|
52
|
09.12 |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання діалогу. Тема для спілкування: «Дитячі розваги взимку»
|
|
|
53
|
10.12 |
Написання з великої букви назв гір, річок, озер, островів, морів. |
|
|
54
|
13.12 |
Розпізнавання іменників, які означають один предмет і багато предметів. |
|
|
55 |
14.12 |
Змінювання іменників за числами (один багато). |
|
|
56 |
16.12 |
Діагностувальна робота. Перевірка мовних знань « Досліджую іменник». |
|
|
57
|
17.12 |
Аналіз мовної теми. Застосування знань про іменник. |
|
|
58
|
20.12 |
Застосування набутих знань умінь і навичок. |
|
|
59
|
21.12 |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання усної розповіді. «Зелену красуню люблять усі»
|
|
|
60 |
23.12 |
Малюнковий диктант.
|
|
|
61
|
24.12 |
Підсумковий урокз за І семестр. |
|
|