Квест-віртуальна подорож «Учнівський експрес по Україні»
Умови проведення: кожен клас готує свою емблему-рослинний символ України, вчить вірш Т.Г.Шевченка «Тече вода з-під явора…» та отримує маршрутний лист зі станціями
1 зупинка-«Скарбниця мудрості»
2 зупинка-«Одвічні символи України»
3 зупинка-«Мандруємо Україною»
4 зупинка-«Знавці української мови»
5 зупинка-«Дива України»
6 зупинка-«Маленькі козачата»
Підведення підсумків: оцінювання відбувається за паралелями, клас, який набрав більшу кількість балів є переможцем.
Хід проведення
Привітання (коло) «Доброго ранку»
Доброго ранку, сонце привітне!
Доброго ранку, небо блакитне!
Доброго ранку, пташки в небі!
Доброго ранку, маленькі дубки!
Я вас вітаю, люблю, пізнаю!
Бо живемо ми в одному краю!
Вчитель
Загадка
На землі великій є одна країна:
Гарна, неповторна, красна, як калина.
І живуть тут люди добрі, працьовиті
І скажу, до речі, ще й талановиті.
Землю засівають і пісні співають,
На бандурі грають і вірші складають
Про ліси і гори , і про синє море,
Про людей і квіти, то скажіть же ,діти,
Що за країна?- Наша славна Україна!
Вчитель
Діти, який український поет відомий у всьому світі? Вірно-Т.Г.Шевченко.
Флешмоб вірша «Тече вода з-під явора..»
(Співає Миколенко В)
Вчитель
Україна-наша держава. В ній багато лісів,річок, родючих степів.Є і гори , і моря, великі річки.
Сьогодні ми з вами вирушимо в цікаву і незвичайну подорож нашою прекрасною країною. Наша подорож складатиметься з шести зупинок.
1 зупинка-«Скарбниця мудрості»
2 зупинка-«Одвічні символи України»
3 зупинка-«Мандруємо Україною»
4 зупинка-«Знавці української мови»
5 зупинка-«Дива України»
6 зупинка-«Маленькі козачата»
(роздати маршрутні листи)
Мандрівку готові почати?(так)
Один, два, три мандрівку почали.
1 зупинка-«Скарбниця мудрості»
(Максимальна кількість балів -10 б.)
1. Відгадай загадку.
З якої це казки?
Вигнав дід козу із хати-
Та й пішла вона блукати:
В зайця хатку відібрала.
Всі козу ту виганяли,
Рак козуню ущипнув,
Зайцю хатку повернув. (Коза-дереза) 1б.
2. Кого в українських казках називають братиком? (Вовчика) 1б.
3. Кому належать слова та з якої казки: «..Нема за що таких ледарів пирогами пригощати…» (Півник. Казка «Колосок») 1б.
4. Виправ помилку? «До рукавички звірі прийшли у такій послідовності: жабка, мишка, зайчик, кабанчик, вовчик, лисиця, ведмедик» 1б.
5. Розкажіть українську скоромовку або маленький віршик 1б.
6. Творче завдання-5б. За кожне з’єднане прислів’я додаємо по 1б.
1 зупинка-«Скарбниця мудрості» Віднови прислів’я |
Без труда нема ….• •допоможе.
Де сила не візьме, там розум…• •навчився.
Казки маленькі, а…• •плода.
Мудрим ніхто не вродився…• •мов калина у цвіту.
Дівчина у вінку-…• •розуму в них багато. |
2 зупинка-«Одвічні символи України»
(Максимальна кількість балів-6 б.)
1.Назвіть державні символи України. (Герб, прапор, гімн) 1 б.
2. Як називається герб України? (Тризуб) 1 б.
3. Без якого дерева і куща немає України?(Без верби та калини-нема України) 1 б.
4. Які народні українські обереги є у вас зараз? (Вишиванка) 1 б.
5. Якими словами починається гімн України? (Ще не вмерла України…)
1 б.
6. Заспівайте гімн під музику. (Додатковий бал за гарне знання та виконання гімну) 1 б.
3 зупинка-«Мандруємо Україною»
(Максимальна кількість балів -12 б.)
1. Яке місто є столицею нашої держави? (Київ) 1 б.
2. Як називаються гори в Україні? (Карпати) 1 б.
3. Яка найбільша річка в Україні? (Дніпро) 1 б.
4. Як називали Дніпро наші предки у давнину? (Славутич) 1 б.
5. Як називається річка, яка протікає біля нашого міста? (Берестова) 1 б.
6. Назвіть міста України.-1 б.
7. Творче завдання.-6 б.
(За кожне правильно підписане фото додаємо по 1 балу)
3 зупинка-«Мандруємо Україною» Впізнай місто по фотографії. Підпиши-6 б. |
___________________ ___________________
____________________ ___________________
|
4 зупинка-«Знавці української мови»
(Максимальна кількість балів -6 б.)
1. Хто «хлюпочеться поміж осокою» у вірші Т.Г.Шевченка «Тече вода з-під явора»? (Качаточка), 1 б.
2. Якщо нести службу-служити, зрізати косою траву-косити. То як одним словом сказати ловити рибу? (Рибалити) 1 б.
3. Сова- мудра, білочка-запаслива, лисиця-хитра, а який індик? (Надутий)
1 б.
4. Які букви завжди позначають два звука? Обери правильну відповідь. 1 б.
4 зупинка-«Знавці української мови» Які букви завжди позначають два звука? Обери правильну відповідь |
|
І
И
Ї
|
Ж
Щ
Ч |
5. Назви всіх зображених нижче фруктів починаючи з голосного звука , окрім якого? 1 б.
|
|
|
|
|
6. Назва цієї тварини за кількістю своїх складів відрізняється від інших. Що це за тварина? 1 б.
Назва цієї тварини за кількістю своїх складів відрізняється від інших. Що це за тварина? |
||||
|
|
|
|
|
5 зупинка-«Дива України»
(Максимальна кількість балів -2 б.)
«Літак мрія»
1. Переглянути мультфільм про український літак «Мрія»
2. Про який вид транспорту йшлося у мультфільмі? Обери. 1 б.
3. Загадка
Не махає крильми, а літає,
Не птах , а птахів обганяє. (Літак)
Гра «Знайди відгадку та розфарбуй»
6 зупинка-«Маленькі козачата»
(Максимальна кількість балів -8 б.)
Від групи:
1 учень-віджатись 7 разів. 2 б.
2 учень-пострибати на скакалці-10 разів. 2 б.
3 учень-покрутити обруч-10разів. 2 б.
Фізкультхвилинка (колективно виконати) 2 б.
Підсумок мандрівки
Вчитель.
Мандрівка закінчилась, давайте пригадаємо, чи запам’ятали ви щось для себе?
-Чи сподобалося вам подорожувати?
-Які ви знаєте улюблені рослини українців?
-Які ви знаєте скарби нашого народу?
-Назвіть державні символи України.
Саме цим ми закінчуємо свою подорож. А як відомо , з подорожі ми щось привозимо додому. Тож слід повернутися не з порожніми руками.
Підбиття підсумків.
І м.
ІІ м.
ІІІ м.
Вручення грамот
-Наша рідна земля, країна, наша Батьківщина-це Україна. Тож любімо, шануймо, бережімо її та будьмо гідними її синами та доньками. Тож будьте чесними, розумними, гордими, любіть свою матінку-Україну.