Квест -знайомство для майбутніх першокласників

Про матеріал
Квест- знайомство для майбутніх першокласників, цікаві завдання та ігри з різними музичними номерами
Перегляд файлу

КВЕСТ - ЗНАЙОМСТВО

 

 

 

Ведуча: Сьогодні у житті моїм
              Так ніжно, веселково…
              Добридень, гарні діти!
             Добридень, рідна школо!
            Сьогодні ви прийшли до нас
            В цей день, святковий,
            Тому від серця щирого
            Усім гукну: «Добридень!»
      - Сьогодні у нас свято, але незвичайне « квест зустрічі». Ми з вами будемо  швидко і якісно виконувати певні завдання з метою досягнення кінцевої цілі, у результаті чого ви отримуєте  літери з яких потім ми складемо слово і дізнаємося  ким ви будете через рік!?

  • Ой, діти, а що це в нас лежить за папір посеред залу? Подивимося?Якийсь лист?……??? Відкриємо? Давайте його відкриємо??!!!Від кого цей лист? Знаєте цих героїв?

 

ЛИСТ від Фіксиків

 

  • Доброго дня, милі дітки, майбутні першокласники!! ! Щоб дізнатись,які ви розумні, кмітливі дітки,завітали до нас у школу, ми  придумали кілька важких завдань. Як тільки ви їх вирішите відразу отримаєте відповідь на запитання. Але не забувайте, що спритність і винахідливість не найголовніші якості в людині, доброта, здатність прийти на допомогу у важкій ситуації, командна гра зроблять ваш шлях легше і приємніше. Ні пуху, ні пера! Починайте!

 

 

Ведуча: Ну, почнемо??? Готові???  А загадки вмієте відгадувати? Зараз перевіримо?!

 

На базарі їх не купиш,
На дорозі не знайдеш,
І не зважиш на терезах,
І ціни не підбереш.
                   (Знання)

 

  • Молодці!!! Вмієте відгадувати загадки!

тому    Перша наша зупинка «Загадкова»

 

  • Як ви здогадалися вам потрібно відгадати загадки
    1. На уроках, в книжці, в школі
      Почерпнеш ти їх доволі.
      І назавжди у житті
      Стануть друзями тобі.
                               (Знання)

2.Не золото, а найдорожче.
                                    (Знання)

 

3.Є чарівник у школі в нас,
Ану впізнайте, хто він!
Озветься — тиша йде у клас,
Озветься ще раз — гомін.
Щоб не спізнитись на урок,
Нам голос подає …. (дзвінок)

 

4.Хоч малий, чого вартує,
Сотнями він сам керує.
То сідай і пильно вчись,
То вставай – і веселись!
                         (Дзвінок)

 

5.Біля школи на перерві
Дітлахів гурти веселі.
Одні бігають, стрибають,
Інші щось розповідають,
Дехто весело сміється,
Бо у них все удається.
Раптом продзвенів дзвінок.
Всі побігли на … (урок)

 6.Новий будинок в руці я несу ,
Двері будинку стоять на замку,
А живуть у будинку тому
Книжки, ручки і альбоми.
                     (Портфель)

 

7. Я негарно написала,
А вона усе злизала.
Олівців моїх сусідка,
Ця вертлява-буквоїдка.
                   (Гумка)

 

8.Бачить — не бачить,
Чути — не чує,
Мовчки говорить,
Дуже мудрує.
Часом захоче —
Правди навчає,
Часом жартує,
Всіх звеселяє.
              (Книжка)

 

9. Всяк школяр його шанує,
Бо він пише ще й малює.
Хто ж цей славний молодець?
Це звичайно … (олівець)

 

Ведуча: Молодці, всі загадки відгадали!! А хто може слідкував…. рахував…. скільки було загадок??? …….. Дев’ять !!!!! А як ви думаєте чому???

Тому що діти це перша підказка, від Фіксиків , що нам потрібно виконати 9 завдань, Буде 9 зупинок…и 9 букв з яких ми складемо з вами слово.

І першу ви отримуєте літеру

(Діти отримують букву И)

Друга зупинка «Музична»

Ведуча: Мої гарні дітки ви в садочку співаєте? А пісні знаєте? Молодці! В нас у школі є такий предмет, як музичне мистецтво,де діти співають різні пісні.

Вам потрібно послухати, як наші діти співають, і отримати літеру. Послухаємо?

Для всіх звучить пісня ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

(За гарний настрій діти отримують букву К)

Третя зупинка « Цікавинки »

  • Я буду задавати запитання а ви відповідати на них?Згодні?
  • Діти,а ви знаєте,хто як спить із тварин? Зараз перевіримо!
  • Як спить зайчик?                          зайчик спить лежачи
  • Як спить курка?                             курка спить сидячи
  • Як спить кішка?                             Кішка спить лежачи
  • Як спить чапля?                                 Чапля спить стоячи
  • Як спить кажан?                               Кажан спить висячи донизу головою
  • Молодці і це завдання виконали! Отримуєте літеру
  • Виконали і це завдання , отримуєте букву  Ш.

 

Четверта зупинка  «Гумористична»

Ведуча: Гуморески полюбляєте? А хтось з вас знає? Вам потрібно послухати гуморески від наших учнів.Для всіх  розповість гуморески_____________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Ведуча: Молодці! Отримуєте від  букву К.

 

П’ята зупинка «Так чи ні?»

 

  • Я буду читати вірш, а ви давати на нього відповідь так чи ні?!

 

Півник ось знайшов зернину
І склика усю родину.
Він їх хоче пригостить.
А чи гарно так робить?
(….)

Котик песика штовхнув,
А “пробач”сказать забув.
Від образи у Сірка
Впала слізонька гірка.
Ну,а ви скажіть мені:
Той хороший котик?
(….)

Натомилась киця, спить,
Котик-син горлає.
А у вас, часом,скажіть
Отаке буває?
(….)

Котик наш охайним був,
Умивавсь чистенько.
Ти, маленький, не забув
Вмитися раненько?
(….)

Їжачок йшов через ліс
І нелегку ношу ніс.
Сірий зайчик з поля біг,
Їжачкові допоміг.
Щиро дякує їжак.
Чи робити гарно так?
(….)

Зайчик в лісі заблукав,
Впав. Біда малому.
Їжачок його підняв
І привів додому.
(….)

Їжачок сидить, сміється,
Язика вколов лисиці,
Щоб розбійниця метка
Не хапала їжачка.
Я не знаю, що робить,
Чи лисицю пожаліть?
(….)

Ось курчата неслухняні
Утекли від квочки-няні.
А сорока поглядала.
– Ко-к-ко! Біда! Біда!
Ну, а що робить мені?
Похвалить курчаток?
(….)

Молодці і з цим завданням ви впоралися!!!!

 

 

(отримують букву Р)

 

Шоста зупинка «День -ніч»

 

Ведуча: «День/ніч»

Хід гри: Усі учні класу стоять поряд із партою або зі своїм робочим місцем. Коли вчитель промовляє «День», то учні можуть довільно рухатись, гомоніти та веселитись, а коли каже «Ніч» – мають завмерти (якщо ж хтось хоч поворухнеться «вночі», то він вибуває з гри та сідає на своє місце за партою).

Гра продовжується до визначення переможця.

Принцип: Учні стають колом. Вчитель разом з дітьми промовляє слова віршика, кожен рядок якого супроводжується відповідними рухами.

 

 

 Виконали і це завдання , отримуєте букву  О.

 

Сьома зупинка «Австралійський дощ»

Ведуча:

— Чи знаєте ви, який тропічний дощ?

— Піднімається вітер (потираємо руки).

— Падають перші краплини дощу (клацаємо паль­цями).

— Почалася злива (плескаємо долонями по стег­нам).

— Злива перетворилася на бурю (тупаємо).

— Ось буря стихає (плескаємо долонями по гру­дині).

— Стихає злива (плескаємо долонями по стег­нам).

— Закінчується дощ, падають останні краплі (кла­цаємо пальцями).

— Шумить тільки вітер (потираємо долоні).

— Австралійський дощ скінчився. Сонце! (Діти піднімають руки вгору).

 Виконали і це завдання , отримуєте букву  Я.

 

Восьма зупинка «Хто що промовляє»

Повторимо за мною!

Зозуля кує                    ку -ку ку-ку

Голуб воркує                гу-гу-гу

Півень кукурікає         кураріку

Сова кричить?           Угу   угу

Риба, що робить?     Мовчить….. сідайте тихесенько на місця і отримуєте літеру

  •   Виконали і це завдання , отримуєте букву  Л.

 

Дев’ята  зупинка «Райдуга»

Танцювати любите, потрібно просто повторяти за екраном!!

  Виконали і це завдання , отримуєте букву  И.

Ведуча: Молодці, виконали всі завдання!!! Вітаю вас!!! Давайте поаплодуємо всім!!! Всі букви зібрані потрібно з них скласти слово!!! Що в нас виходи ь??? Ким ви будете через рік?!!!!ШКОЛЯРИКИ. Які розумні та гарні дітки навчаються у нашій школі!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

                                                                                                                                         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                               

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Горлач Людмила Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Джигирей Любовь
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Мерзлікіна Олена Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Гура Ірина Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Додано
28 травня 2019
Переглядів
6696
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку