КВЕСТ - ЗНАЙОМСТВО
Ведуча: Сьогодні у житті моїм
Так ніжно, веселково…
Добридень, гарні діти!
Добридень, рідна школо!
Сьогодні ви прийшли до нас
В цей день, святковий,
Тому від серця щирого
Усім гукну: «Добридень!»
- Сьогодні у нас свято, але незвичайне « квест зустрічі». Ми з вами будемо швидко і якісно виконувати певні завдання з метою досягнення кінцевої цілі, у результаті чого ви отримуєте літери з яких потім ми складемо слово і дізнаємося ким ви будете через рік!?
ЛИСТ від Фіксиків
Ведуча: Ну, почнемо??? Готові??? А загадки вмієте відгадувати? Зараз перевіримо?!
На базарі їх не купиш,
На дорозі не знайдеш,
І не зважиш на терезах,
І ціни не підбереш.
(Знання)
тому Перша наша зупинка «Загадкова»
2.Не золото, а найдорожче.
(Знання)
3.Є чарівник у школі в нас,
Ану впізнайте, хто він!
Озветься — тиша йде у клас,
Озветься ще раз — гомін.
Щоб не спізнитись на урок,
Нам голос подає …. (дзвінок)
4.Хоч малий, чого вартує,
Сотнями він сам керує.
То сідай і пильно вчись,
То вставай – і веселись!
(Дзвінок)
5.Біля школи на перерві
Дітлахів гурти веселі.
Одні бігають, стрибають,
Інші щось розповідають,
Дехто весело сміється,
Бо у них все удається.
Раптом продзвенів дзвінок.
Всі побігли на … (урок)
6.Новий будинок в руці я несу ,
Двері будинку стоять на замку,
А живуть у будинку тому
Книжки, ручки і альбоми.
(Портфель)
7. Я негарно написала,
А вона усе злизала.
Олівців моїх сусідка,
Ця вертлява-буквоїдка.
(Гумка)
8.Бачить — не бачить,
Чути — не чує,
Мовчки говорить,
Дуже мудрує.
Часом захоче —
Правди навчає,
Часом жартує,
Всіх звеселяє.
(Книжка)
9. Всяк школяр його шанує,
Бо він пише ще й малює.
Хто ж цей славний молодець?
Це звичайно … (олівець)
Ведуча: Молодці, всі загадки відгадали!! А хто може слідкував…. рахував…. скільки було загадок??? …….. Дев’ять !!!!! А як ви думаєте чому???
Тому що діти це перша підказка, від Фіксиків , що нам потрібно виконати 9 завдань, Буде 9 зупинок…и 9 букв з яких ми складемо з вами слово.
І першу ви отримуєте літеру
(Діти отримують букву И)
Друга зупинка «Музична»
Ведуча: Мої гарні дітки ви в садочку співаєте? А пісні знаєте? Молодці! В нас у школі є такий предмет, як музичне мистецтво,де діти співають різні пісні.
Вам потрібно послухати, як наші діти співають, і отримати літеру. Послухаємо?
Для всіх звучить пісня ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
(За гарний настрій діти отримують букву К)
Третя зупинка « Цікавинки »
Четверта зупинка «Гумористична»
Ведуча: Гуморески полюбляєте? А хтось з вас знає? Вам потрібно послухати гуморески від наших учнів.Для всіх розповість гуморески_____________________________________________________________________________________________________________________________
|
|
Ведуча: Молодці! Отримуєте від букву К.
П’ята зупинка «Так чи ні?»
Півник ось знайшов зернину
Котик песика штовхнув,
Натомилась киця, спить,
Котик наш охайним був,
Їжачок йшов через ліс
Зайчик в лісі заблукав,
Їжачок сидить, сміється,
Ось курчата неслухняні Молодці і з цим завданням ви впоралися!!!! |
(отримують букву Р)
Шоста зупинка «День -ніч»
Ведуча: «День/ніч»
Хід гри: Усі учні класу стоять поряд із партою або зі своїм робочим місцем. Коли вчитель промовляє «День», то учні можуть довільно рухатись, гомоніти та веселитись, а коли каже «Ніч» – мають завмерти (якщо ж хтось хоч поворухнеться «вночі», то він вибуває з гри та сідає на своє місце за партою).
Гра продовжується до визначення переможця.
Принцип: Учні стають колом. Вчитель разом з дітьми промовляє слова віршика, кожен рядок якого супроводжується відповідними рухами.
Виконали і це завдання , отримуєте букву О.
Сьома зупинка «Австралійський дощ»
Ведуча:
— Чи знаєте ви, який тропічний дощ?
— Піднімається вітер (потираємо руки).
— Падають перші краплини дощу (клацаємо пальцями).
— Почалася злива (плескаємо долонями по стегнам).
— Злива перетворилася на бурю (тупаємо).
— Ось буря стихає (плескаємо долонями по грудині).
— Стихає злива (плескаємо долонями по стегнам).
— Закінчується дощ, падають останні краплі (клацаємо пальцями).
— Шумить тільки вітер (потираємо долоні).
— Австралійський дощ скінчився. Сонце! (Діти піднімають руки вгору).
Виконали і це завдання , отримуєте букву Я.
Восьма зупинка «Хто що промовляє»
Повторимо за мною!
Зозуля кує ку -ку ку-ку
Голуб воркує гу-гу-гу
Півень кукурікає кураріку
Сова кричить? Угу угу
Риба, що робить? Мовчить….. сідайте тихесенько на місця і отримуєте літеру
Дев’ята зупинка «Райдуга»
Танцювати любите, потрібно просто повторяти за екраном!!
Виконали і це завдання , отримуєте букву И.
Ведуча: Молодці, виконали всі завдання!!! Вітаю вас!!! Давайте поаплодуємо всім!!! Всі букви зібрані потрібно з них скласти слово!!! Що в нас виходи ь??? Ким ви будете через рік?!!!!ШКОЛЯРИКИ. Які розумні та гарні дітки навчаються у нашій школі!!!