Квест "Безпека життєдіяльності" для учнів 6-9 класів. Можна використовувати на уроках та як позакласний захід. Допоможе учням узагальнити знання та дізнатися нове. Презентація містить станції та завдання ,що потрібно виконати.
НС природного походження. НС техногенного походження. НС соціального походження
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Що має бути в сумці на момент евакуації?документигрошіаптечкакосметикамагнітофонфотоальбомфломастеринавушники. Бейджик: ПІП, дата народження, домашня адреса, дані батьків сірникиіграшкипродукти харчування на 2-3 дні та питна вода. ЛІХТАРИКНІЖЛОЖКАВЗУТТЯ
Номер слайду 7
Станція №2 «Пожежна безпека»
Номер слайду 8
Викликати пожежну охорону. Не панікувати, не піднімати тривогу, аби уникнути паніки в школі. Необхідно попередити про пожежу персонал школи. Евакуювати слід дітей лише з тієї частини школи де сталася пожежа. Почувши тривогу, учні встають біля своїх парт і за вказівкою учителя залишають клас, взявшись за руки по 2 чоловіки, учитель по переду із журналом, всі швидко вибігають із приміщення. Зачиняти класні кімнати не обов’язково.
Номер слайду 9
Усі, хто не був присутнім у класі під час сигналу тривоги (був в учительській, коридорах, туалеті тощо), повинен негайно повернутися у клас і разом з усіма евакуюватися зі школи. Нікому не дозволяється повертатися в будівлю. Необхідно одразу відпустити дітей додому. Людина доторкнулася до оголеного електричного дроту, що лежить на землі, і ї почало трясти. Складіть правильну послідовність дій:
за відсутності свідомості, дихання, пульсу терміново починати оживлення (штучне дихання, непрямий масаж серця) до повного відновлення життєвих функцій. відтягнути потерпілого в бік, вхопившись за його сухий одяг
Номер слайду 12
Станція № 3 «Транспортування потерпілого»
Номер слайду 13
Завдання №1: розв’яжіть ситуативну задачу: Хлопчик їхав на велосипеді і з ним трапився нещасний випадок – він ненароком впав з велосипеда. В результаті сильно вдарився, отримав травму коліна, утворилася рана розміром з долоню. Потерпілий плаче. У нього капілярна кровотеча. До районної лікарні 10 км, швидка перебуває на іншому виклику, треба довго чекати на неї, а дитині потрібно надати допомогу вже. Як ви будете діяти у такій ситуації?
Номер слайду 14
Завдання №2: змоделюйте способи транспортування потерпілих під час НС до більш безпечного місця для надання першої медичної допомоги.1. Транспортування потерпілого одним рятувальником на спині. 2. Транспортування потерпілого двома рятувальниками „один за одним”. При цьому один рятувальник тримає потерпілого під пахвами, а інший за ноги під колінами.3. Транспортування потерпілого двома рятувальниками „на замку”. Рятувальники з’єднують руки так, щоб утворилось сидіння („замок”), а потерпілий сам тримається за шиї рятувальників.
Номер слайду 15
Станція №4 «Безпека на дорозі»
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Номер слайду 18
Номер слайду 19
Номер слайду 20
Станція №5 «Здоров'я людини»
Номер слайду 21
Людина повернулася з-за кордону. Ще в літаку вона відчула підвищення температури, яка через деякий час відновилася до норми. Згодом температура почала зростати з інтервалом 24, 48, 72 години. Пацієнт звернувся зі скаргою на погане самопочуття – слабкість,болі в животі, розлад шлунка, кривавий пронос. УЗД показало виразки на стінках кишечнику. Людина кашляє без інших видимих ознак застуди, іноді в неї спостерігається розлад сну, роздратованість, судоми.
В1 DВ12 АСВиникають тяжкі, навіть смертельні анемії (недокрів’я)Кровоточивість ясен, неприємний запах з рота, блідість, зіркоподібні крововиливи, кволість, млявість. Порушення утворення тканини
Номер слайду 24
Сухість, запалення та розм’якшення слизової і рогівки ока, світлобоязнь. Захворювання бері-бері, що супроводжується розладами НС, діяльності серця, травного апарату.