Квест для учнів 6 класу "Атмосфера"

Про матеріал
Мета квесту: - систематизація та узагальнення знань, отриманих на уроках географії; - розвиток логічного мислення, інтуїції, вміння швидко знаходити вихід із складної ситуації; - формування в учнів рішучості, наполегливості, дисциплінованості, навичок працювати у команді, згуртованості в учнівських колективах; - організація змістовного дозвілля учнів.
Перегляд файлу

Географічний квест

(для учнів 6 класу за темою «Атмосфера»)

Мета квесту:

  • систематизація та узагальнення знань, отриманих на уроках географії;
  • розвиток логічного мислення, інтуїції, вміння швидко знаходити вихід із складної ситуації;
  • формування в учнів рішучості, наполегливості, дисциплінованості, навичок працювати у команді, згуртованості в учнівських колективах;
  • організація змістовного дозвілля учнів.

Учасники: команди учнів 6 класу ( по 5 осіб кожна).

Тривалість квесту: 40 хв.

Місце проведення: класна кімната.

Обладнання: картки із завданнями, атлас, маршрутні листи для команд.

Підготовка до квесту:

  • розробити завдання;
  • роз’яснити учням правила квесту.

Організація квесту:

  • про проведення змагання потрібно повідомити учнів повідомити його тему та особливості проведення;
  • кількість станцій має бути однаковою, з вказаними кількістю балів (чим більше балів та команда перемогла);
  • на кожній станції має бути координатор – вчитель, який слідкує за виконанням завдання на станції, оцінює правильність виконання .
  • Правила квесту.
  1. Всі учасники квесту діляться на команди по 10 осіб.
  2. Кожна команда отримує свій маршрутний лист (зразок маршрутного листа у Додатку 1) і проходить станції згідно свого маршруту.
  3. Після виконання завдання, роблять відмітку у маршрутному листі ( час виконання завдання).
  4. Квестери повинні дотримуватись правил гри.
  5. Для того, щоб команда стала переможцем, потрібно першими пройти усі «зупинки», виконати завдання правильно і якомога швидше та дістатися фінішу.
  6. Завдання від координатора квесту команда отримує лише тоді, коли впорається із завданням!

Станції:

  1. «Шифрувальник»
  2. «Ребуси»
  3. «Розв’яжи задачу»
  4. «Географічна вікторина»
  5. «Знайди слово»
  6. Фініш– складання карти, підведення підсумків та нагородження переможців.

Завдання для кожної станції у Додатку 2.

Додаток 1

Маршрутна картка команди     Колумби

 

Назва конкурсу

Бали

1

 

Шифрувальник»

 

2

 

«Ребуси»

 

3

 

«Розв’яжи задачу»

 

4

 

«Географічна вікторина»

 

5

 

«Знайди слово»

 

7

 

Фініш (загальна кількість балів)

 

 

Маршрутна картка команди  Магеллани

 

Назва конкурсу

Бали

1

 

Шифрувальник»

 

2

 

«Ребуси»

 

3

 

«Розв’яжи задачу»

 

4

 

«Географічна вікторина»

 

5

 

«Знайди слово»

 

7

 

Фініш (загальна кількість балів)

 

 

 

 

 

 

 

 Додаток 2

І. «Шифрувальник»

1

АБВ

2

ГДЕ

3

ЄЖЗ

4

ИІЇЙ

5

КЛМН

6

ОПР

7

СТУ

8

ФХЦ

9

ЧШЩ

 

 

0

ЬЮЯ

 

 

Завдання для команди Колумби:

1). Прилад: 11665276 (Барометр)

2). Повітряна оболонка: 175678261 (Атмосфера)

3). Столиця України: 5441 (Київ)

4). Область в помірному типі клімату:  5667051(Морська)

5). Що знижується на 60C з висотою : 72562617761 (Температура)

Завдання для команди Магеллани:

1). Прилад: 726565276 (Термометр)

2). Атмосфера –це ……оболонка: 661476051 (повітряна)

3). Обласний центр України: 726566450 (Тернопіль)

4). Область в помірному типі клімату:  5776551 (мусонна)

5). Що збільшується з висотою (у мм.рт.ст) : 7475(Тиск)

 

ІІ. Зупинка «Ребуси»

  1. (Погода)

2.  (Тиск)

    

  1. (Клімат)

   

 

4  (Вітер)

5. (Мусон)

 

  1. (Бора)

  

 

 

ІІІ. Зупинка «Розв’яжи задачу»

1. Визначте температуру повітря в Кримських горах на висоті 1500 м, якщо на рівні моря вона становить 10˚С.

2. Визначити тиск повітря на висоті 500 м, якщо на рівні моря він становить 740 мм рт. ст. (Баричний ступінь 10 м/мм рт. ст.)

 

Задача 1

Визначте температуру повітря в Кримських горах на висоті 1500 м, якщо на рівні моря вона становить 10˚С.

Розв’язання:

Визначаємо, на скільки ˚С зміниться температура повітря, якщо ми піднімемося на висоту 1500 м. Адже відомо, що з підняттям на кожні 1000 м вона знижується на 6˚С. Отже: 1500 : 1000 ∙ 6 = 9˚С.

Далі визначаємо температуру повітря в Кримських горах на висоті 1500 м:  10˚С – 9˚С = 1˚С

Відповідь: температура повітря в Кримських горах на висоті 1500 м становитиме 1˚С.

Задача 2.

Визначити тиск повітря на висоті 500 м, якщо на рівні моря він становить 740 мм рт. ст. (Баричний ступінь 10 м/мм рт. ст.)

Розв’язок: 1) Визначаємо, на скільки знизиться тиск із підняттям на висоту 500 м:

500м : 10м × 1 мм рт. ст. = 50 мм рт. ст.

2) Потім визначаємо, яким буде атмосферний тиск на висоті 500 м:

740 мм рт. ст. – 50 мм рт. ст. = 690 мм рт. ст.

Відповідь: атмосферний тиск на висоті 500 м становитиме 690 мм рт. ст.

IV. Зупинка .«Географічна вікторина.»

1.Повітряна оболонка Землі (Атмосфера)

2. Багаторічний режим погоди (клімат)

3. Яку частку становить азот у складі атмосферного повітр’я? (78%)

4. Що є причиною формування вітру? (різниця атмосферного тиску)

5. На скільки змінюється атмосферний тиск на 100 м (10 мм.рт.ст)

6. На скільки змінюється температура повітря на 1000м (1км)? (60С)

7. Виберіть основні кліматичні пояси: (1,2,4,6,8)

  1. Екваторіальний
  2. Тропічний
  3. Субтропічний
  4. Помірний
  5. Субарктичний
  6. Арктичний
  7. Субантарктичний
  8. Антарктичний

8. Формула за якою визначають відносну вологість? (r=q\ Q*100%)

9.Установіть відповідність між показниками погоди та одиницями їх вимірювання:

  1. Швидкість вітру                                              а) мм.рт.ст
  2. Атмосферний тиск                                          б) м/с
  3. Відносна вологість  повітр’я                         в)%
  4. Атмосферні опади                                           г)мм

(1.б; 2.а; 3. в. 4.г;) 

10. У чому виявляється влив клімату на умови життя людини?

(Різкі перепади температури навколишнього середовища є великим навантаженням на нервову, імунну системи й систему кровообігу, а тому небезпечні для осіб, які страждають, насамперед, від пороку серця, склерозу судин, хвороб нирок, різноманітних хронічних захворювань запального характеру.)

V. Зупинка "Знайди слово»

Учасники отримують фломастер і знаходять на ігровому полі потрібні слова (кількість слів за 2 хвилини)

а

т

м

о

с

ф

е

р

а

к

т

л

с

д

о

щ

а

т

л

і

д

п

о

г

о

д

а

с

н

і

г

і

р

а

к

р

п

о

в

і

т

е

р

л

і

у

р

б

о

р

а

л

і

к

м

у

с

о

н

ч

а

м

а

о

п

а

д

и

д

ц

т

і

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Брич Марія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Політичка Ольга Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Куряченко Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Mostova Tetyana
Додано
21 лютого 2023
Переглядів
688
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку