Квест : « Дорога добра »
Мета :
Поглибити знання учнів з Біблії про справедливість, чесність, надійність, пунктуальність та сумлінність;
розвивати вміння спілкуватися з людьми, відрізняти правду від неправди;розвивати логічне мислення , вміння працювати в команді ;
плекати любов до ближнього;
вчити знаходити справедливе розв’язання життєвої ситуації;
виховувати бажання дотримуватися справедливих стосунків з ровесниками, дорослими, виявляти правдомовність;
виховувати віру , надію , любов до Господа Бога .
Форма проведення : квест
Вік : 3- 4 класи
Завдання квесту: пройти станції за маршрутним листом ,виконати завдання і знайти скарб .
Правила:
Об’єднання у команди
Підготуйте папірці із назвами команд (відповідно до кількості учасників. Назви команд мають відповідати темі квесту). Складіть у коробку та запропонуйте учням дістати не дивлячись, коли всі учасники отримають папірці, вони мають знайти учасників з тією ж назвою та об’єднатися у команди. Кожній команді потрібно придумати емблему та девіз, після чого презентувати.
Кожна команда отримує карту, з позначками на ній островів. На кожному острові необхідно здолати перешкоду або виконати поставлене завдання. Після успішного виконання цього завдання команді дістається шматочок карти з відміченим на ній (хрестиком) місцем, де схований скарб. На кожному острові є відповідальний, який пояснює, оцінює завдання та якість його виконання. Після проходження всіх островів з завданнями, командам необхідно зібрати карту з кусочків і визначити на місцевості, де схований скарб.( БІБЛІЯ ). Відшукавши його на території закладу, команда повертається на лінію старту. Перемагає команда, що знайшла скарб першою.
Хід заняття
Острів 1.
« Знайди вислів »
На картках потрібно написати вислови (кожне слово іншим кольором ) і порозрізати слова так як пазл . Діти мають скласти вислів.
Ісус послужив учням , омив їм ноги . Це мудро служити Богу , через служіння іншим .
Острів 2
«З’єднай правильно »
На геометричних фігурах ( виготовлених з паперу ) пишемо одне слово . Розрізаємо фігури і пропонуємо скласти вірш з Біблії.
Початок мудрості – страх Божий .
Острів 3.
Загадковий .«Відгадай загадки »
Хоч багато років маю , Та на це я не зважаю , Бо я завжди молода , В мені істина свята. ( Біблія )
Хто 12 років мав , А уже закон весь знав ? Ті хто слухав , дивувались, Звідки в Нього мудрість взялася ? ( Ісус )
На кого довго чекали , Народився –не прийняли , Положили в одну річ , І стала пам’ятна ця ніч ? (Ясла )
Хто аж 600 років мав , Коли в плавання попав ? І не сам , а когось узяв , Де пристане – він не знав .( Ной)
Острів 4.
«Вибери правильну відповідь .»
А. Змиритись та жити далі.
Б. Шукати мудрості у вчителів. В. Просити в Бога.
А. Усім, але докоряючи, щоб людина докладала зусилля.
Б. Не всім, лише вибраним. В. Усім дає просто та не докоряє.
А. З вірою та з сумнівом.
Б. З вірою й без жодного сумніву.
Острів 5
« Шифрувальник »
Тут захована мудрість з Книги приповістей. Знайди її, закресливши зайві букви Ф, Х, К. Випиши знайдену мудрість.
ФНХКАККДХФКІХХЙККСФЯХХНАФКХГКФХОСКХФПКОХДФФА,
КХАКХФНЕКХНХФАКФФСКХФФВХФІКЙККФРХХКОХКФЗХХУМ.
(Надійся на Господа, а не на свій розум.)
Острів 6. «Зазеркалля »
Прочитати вислів в дзеркальному зображенні .
итіД етьдуб інянхулс в умоьсу макьтаб об ец іведопсоГ енмєирп
(«Діти, - будьте слухняні в усьому батькам, бо це Господеві приємне!»)
Острів 7
«Тварини в Біблії »
Діти одержують картинки з малюнками тварин ( осел, верблюд, вівця ), де повинні вказати з якою подією пов’язана дана тварина .
( наприклад , осел – в’їзд Ісуса в Єрусалим , верблюд – приїзд мудреців , вівця - притча про загублену вівцю )
Острів 8
«Слова розсипались » А дороговказом є слова зі Святого Письма. Відновіть втрачений порядок.
мій Сину ! твоєї Від віддайся юності навчанню, до і мудрість. сивини знайдеш твоєї
Сину мій! Від юності твоєї віддайся
навчанню, і до сивини твоєї знайдеш мудрість.
Підведення підсумків квесту . Визначення та нагородження переможців .
Солтис Наталія Зеновіїівна
Вчитель основ християнської етики Ридодубівської гімназії Білобожницької сільської ради Чортківського району Тернопільської області.