Квест" Дорога добра"

Про матеріал
Метою даного квесту є: Поглибити знання учнів з Біблії про справедливість, чесність, надійність, пунктуальність та сумлінність; розвивати вміння спілкуватися з людьми, відрізняти правду від неправди;розвивати логічне мислення , вміння працювати в команді ; плекати любов до ближнього; вчити знаходити справедливе розв’язання життєвої ситуації; виховувати бажання дотримуватися справедливих стосунків з ровесниками, дорослими, виявляти правдомовність; виховувати віру , надію , любов до Господа Бога .
Перегляд файлу

Квест : « Дорога добра »

Мета :

Поглибити  знання учнів з Біблії про справедливість, чесність, надійність, пунктуальність та сумлінність;

розвивати вміння спілкуватися з людьми,  відрізняти правду від неправди;розвивати логічне мислення , вміння працювати в команді ;

плекати любов до ближнього;

вчити знаходити справедливе розв’язання життєвої ситуації;

виховувати бажання дотримуватися справедливих стосунків з ровесниками, дорослими, виявляти правдомовність;

виховувати віру , надію , любов до Господа Бога .

Форма проведення : квест

Вік : 3- 4 класи  

Завдання квесту: пройти станції за маршрутним листом ,виконати завдання і знайти скарб .

Правила:

  1. Учні об’єднуються в команди, обирають капітана, придумують девіз та емблему команди.
  2. Команди отримують маршрутний лист із зазначеними .Модератор та його помічники контролюють хід гри та допомагають учасникам у проходженні квесту.

Об’єднання у команди

Підготуйте папірці із назвами команд (відповідно до кількості учасників. Назви команд мають відповідати темі квесту). Складіть у коробку та запропонуйте учням дістати не дивлячись, коли всі учасники отримають папірці, вони мають знайти учасників з тією ж назвою та об’єднатися у команди. Кожній команді потрібно придумати емблему та девіз, після чого презентувати.

Кожна команда отримує карту, з позначками на ній островів. На кожному острові необхідно здолати перешкоду або виконати поставлене завдання. Після успішного виконання цього завдання команді дістається шматочок карти з відміченим на ній (хрестиком) місцем, де схований скарб. На кожному острові є відповідальний, який пояснює,  оцінює завдання та якість його виконання. Після проходження  всіх островів з завданнями, командам необхідно зібрати карту з кусочків  і визначити на місцевості, де схований скарб.( БІБЛІЯ ). Відшукавши його на території закладу, команда повертається на лінію старту. Перемагає команда, що знайшла скарб першою.

                      Хід заняття

Острів 1.

« Знайди вислів »

На картках потрібно написати вислови (кожне слово іншим кольором ) і порозрізати слова  так як пазл . Діти мають скласти вислів.

Ісус послужив учням , омив їм ноги . Це мудро служити Богу , через служіння іншим .

Острів 2

«З’єднай правильно »

На геометричних фігурах ( виготовлених з паперу ) пишемо одне слово . Розрізаємо фігури і пропонуємо скласти вірш з Біблії.

Початок мудрості – страх Божий .

Острів 3.

Загадковий .«Відгадай загадки »

Хоч  багато років маю ,                                                                                                                                                             Та на це я не зважаю  ,                                                                                                                                                          Бо я завжди молода ,                                                                                                                                                                  В мені істина свята.    ( Біблія )

 

Хто 12 років мав ,                                                                                                                                                               А уже закон весь знав ?                                                                                                                                                    Ті хто слухав , дивувались,                                                                                                                                                            Звідки в Нього мудрість взялася ?       ( Ісус )

 

На кого довго чекали ,                                                                                                                                         Народився –не прийняли ,                                                                                                                                    Положили в одну річ ,                                                                                                                                                            І стала пам’ятна ця ніч ? (Ясла )  

 

Хто аж 600 років мав ,                                                                                                                                                    Коли в плавання попав ?                                                                                                                                                         І не сам , а когось узяв ,                                                                                                                                                              Де пристане – він не знав .( Ной)                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

Острів  4.

«Вибери правильну відповідь .»

  1. Якщо у вас не вистачає мудрості, то треба…

А. Змиритись та жити далі.

Б. Шукати мудрості у вчителів.                                                                                                                                 В. Просити в Бога.

  1. Як Бог дає мудрість?

А. Усім, але докоряючи, щоб людина докладала зусилля.

Б. Не всім, лише вибраним.                                                                                                                                            В. Усім дає просто та не докоряє.

  1. Як треба просити?

       А. З вірою та з сумнівом.

Б. З вірою й без жодного сумніву.

Острів 5

« Шифрувальник »

Тут захована мудрість з Книги приповістей. Знайди її, закресливши зайві букви Ф, Х, К. Випиши знайдену мудрість.

ФНХКАККДХФКІХХЙККСФЯХХНАФКХГКФХОСКХФПКОХДФФА,

КХАКХФНЕКХНХФАКФФСКХФФВХФІКЙККФРХХКОХКФЗХХУМ.

(Надійся на Господа, а не на свій розум.)

 

Острів 6.                                                                                                                                                         «Зазеркалля »

Прочитати вислів в дзеркальному зображенні .

итіД  етьдуб інянхулс в умоьсу макьтаб об ец  іведопсоГ  енмєирп

(«Діти, - будьте слухняні в усьому батькам, бо це Господеві приємне!»)

Острів 7

«Тварини в Біблії »

Діти одержують картинки з малюнками тварин ( осел, верблюд, вівця ),  де повинні вказати з якою подією пов’язана дана тварина .

( наприклад , осел – в’їзд Ісуса в Єрусалим , верблюд – приїзд мудреців , вівця - притча про загублену вівцю )

 

 Острів 8

«Слова розсипались »                                                                                                                                              А дороговказом є слова зі Святого Письма. Відновіть втрачений порядок.

 

 мій Сину ! твоєї Від віддайся юності навчанню, до і мудрість. сивини знайдеш твоєї

 

Сину мій! Від юності твоєї віддайся

навчанню, і до сивини твоєї знайдеш мудрість.

 

Підведення підсумків квесту . Визначення та нагородження переможців .

Солтис Наталія Зеновіїівна

Вчитель основ християнської етики Ридодубівської гімназії                                                           Білобожницької сільської ради                                                                                                                      Чортківського району                                                                                                                                                Тернопільської області.

docx
Пов’язані теми
Етика, Позакласні заходи
Додано
24 вересня 2023
Переглядів
410
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку