Квест-гра "Правила безпеки добре знай, сам собі допомагай!"

Про матеріал
Турбота про безпеку життя дитини – найважливіше завдання закладу загальної середньої освіти, родини, держави. Квест-гра розроблена для здобувачів освіти 3 класу, яка допоможе сформувати знання і навички захисту від наслідків надзвичайних ситуацій під час воєнного стану; спостерігати, досліджувати, давати правильну оцінку явищам та учинкам; самостійно знаходити вирішення проблем. Нехай наші діти будуть здоровими і життєрадісними!
Перегляд файлу

Квест-гра

Тема: Правила безпеки добре знай, сам собі допомагай.

Мета:

- формувати знання і навички захисту від наслідків надзвичайних ситуацій під час воєнного стану; спостерігати, досліджувати, давати правильну оцінку явищам та учинкам; самостійно знаходити вирішення проблем;

- формувати соціальну та здоров’язбережувальну компетентності;

- розвивати у дітей морально-психологічні якості: чесність, справедливість, об’єктивність, згуртованість, ініціативність, кмітливість, витримку, креативність;

- розвивати уміння визначати рівень ризику в повсякденному житті;

- виховувати відповідальне ставлення до власного здоров’я та життя.

Обладнання: маршрутний лист, ручки, папір, конверти із завданнями, картки з літерами, грамоти.

Тип виховного заходу: квест-гра

Місце проведення: класні кімнати, актова зала, комп’ютерний кабінет.

Учасники: учні 3 класу, педагогічні працівники.

Хід квест-гри:

Організаційний етап

Учителька

Сьогодні черговий квест у нас

І дуже рада я вітати вас!

Добрий день, дорогі друзі! Ми з вами сьогодні зібрались, щоб подорожувати від зупинки до зупинки квест-гри «Правила безпеки добре знай, сам собі допомагай».

Вас чекає 7 зупинок. На кожній зупинці необхідно виконати завдання і отримати літери, з яких у кінці гри ви складете слово.

Команда на чолі з капітаном отримає маршрутний лист. Після виконання завдань, на кожній із зупинок нашої подорожі, літери закріплюємо на класній дошці. Але спершу познайомимося з правилами квест-гри.

Правила квест-гри:

Правило 1.

Для квест-гри відводиться певний час.

Слідкуйте за часом! Виконуйте завдання швидко та рухайтесь далі. На виконання кожного завдання від 5 до 10 хвилин! Час перевіряють координатори зупинок.

Правило 2.

Квест – це командна гра. Капітан відповідає за роботу команди.

Рухайтесь від зупинки до зупинки за маршрутом, виконуйте завдання і отримуйте літеру. Усі повинні сприяти досягненню спільної мети під час виконання завдань.

Правило 3.

Брати участь в квесті мають всі члени команди. Команда повинна працювати злагоджено і дружно.

Правило 4.

Якщо ви не знаєте як виконати завдання – зверніться за допомогою до вчителя.

Правило 5.

Дотримуйтеся правила піднятої руки! Не варто сперечатися між собою, треба домовлятися і спільно знаходити рішення.

Використання технології «ОСВІТНЯ ПОДОРОЖ» як форми реалізації партнерської  діяльності дитини і дорослого | Катерина Крутій. Kateryna KrutyУвага! Ви створили команду, вибрали капітана команди. Настав час капітану отримати маршрутний лист. В маршрутному листі написано де розташована зупинка і яку літеру вам необхідно відшукати.

 

 

 

 

 

 

Щасливої подорожі!


Розминка: гра «Так чи ні»?

- Всі готові мандрувати? (Так)

- Може ви уже устали? (Ні)

- Ви всі мобілки включили? (Ні)

- Капелюхи із собою взяли? (Ні)

- Не будемо чіпати підозрілі предмети? (Так)

- Залишимо на місці подорожі сміття? (Ні)

- Будемо дотримуватися правил гри? (Так)

- Будемо рушати вперед? (Так)

 

Маршрутний лист

Зупинка 1. Експертна (класна кімната №1) (Літера Е)

Зупинка 2. Алгоритмічна (класна кімната №2) (Літера А)

Зупинка 3. Багатогранна (комп’ютерний кабінет) (Літера Б)

Зупинка 4. Загадкова (класна кімната№3) (Літера З)

Зупинка 5. Капітанська (актова зала) (Літера К)

Зупинка 6. Ерудитів (комп’ютерний кабінет) (Літера Е)

Зупинка 7. Практична (класна кімната №4) (Літера П)

Зупинка 1. Експертна (класна кімната №1) (Літера Е)

Перед вами розрізана картинка, яка підказує, що треба зробити, коли побачив міну. Ваше завдання: зібрати розрізану картинку і прочитати вислів. Якщо завдання буде виконано правильно, ви отримаєте літеру Е.

Що таке міна? Побачив міну? Правила мінної безпеки для дітей. Мінна  безпека. - YouTube

 

Відповідь:

Як поводитись при виявленні невідомих предметів - YouTube

Ви отримуєте літеру Е і рушаєте на наступну зупинку.

Зупинка 2. Алгоритмічна (класна кімната №2) (Літера А)

Алгоритм – це порядок дій.

Уяви, що ти почув сигнал «Увага! Повітряна тривога!»

Під час сигналу «Повітряна тривога!» треба діяти швидко, спокійно та впевнено.

Створи алгоритм дій після сигналу. Перед тобою 9 кроків дій учня після сигналу «Повітряна тривога!». Розклади їх у правильному порядку.

 

1. Зберігай спокій, не бігай, не розмовляй, не панікуй.

2. Рухайся за класом до безпечного місця.

3. Почувши сигнал тривоги, візьми необхідні речі та чекай вказівку вчителя, щоб вийти з класу в укриття.

4. Починайте рухатися за командою!

5. Не ходи в укритті без потреби.

6. Зберігай спокій і дотримуйся порядку.

7. Знайди вільне місце в укритті.

8. Виконуй всі вказівки вчителя.

9. Заходь в укриття швидко та без паніки.

Відповідь: 3, 1, 4, 2, 8, 9, 7, 5, 6.

СЗОШ № 27 імені Дмитра Іваха м. Хмельницького | Facebook

Ви отримуєте літеру А і рушаєте на наступну зупинку.

Зупинка 3. Багатогранна (комп’ютерний кабінет) (Літера Б)

Ви потрапили в комп’ютерний кабінет.

Щоб дізнатися чи вмієте ви правильно підібрати місце схову під час обстрілу, виконаємо вправу «Правда – Не правда» на онлайн-сервісі LearningApps. ( https://learningapps.org/display?v=p2ervkgya22 )

 

Якщо ви правильно виконаєте завдання отримаєте літеру Б.

C:\Users\Наташа\Desktop\1.png

C:\Users\Наташа\Desktop\2.png

C:\Users\Наташа\Desktop\3.png

Відповідь:

Оберіть найкраще місце схову під час обстрілу:

Спеціально облаштовані сховища (правда)

У місцях заставлених контейнерами, коробками (не правда)

Підземні переходи (правда)

У річках, фонтанах (не правда)

Метро (правда)

Оглядова яма відкритого гаража (правда)

Під стінами магазинів (не правда)

Уздовж фундаменту паркану (правда)

Біля автомобільної техніки (не правда)

Під стінами будинків із легких конструкцій (не правда)

 

Зупинка 4. Загадкова (класна кімната №3) (Літера З)

Відгадайте загадки.

Там у кущах ховають небезпеку:

Снарядів, різних мін, гранат без ліку.

І щоб від страху не ховать обличчя

Будь обережний та обходь … (узбіччя).


Там соняхи росли й пшениця,

А тепер по коліна травиця.

Аби не сталось горе

Не ходи у поросле … (поле).

 

Бачиш міни чи небезпечний предмет,

А поруч військовий намет.

Не блукай, у кущі не ходи,

Зупинись і один нуль один … (набери).

 

Не гуляй на полях та узбіччях доріг,

Не ходи у зруйновані хати,

Небезпечний снаряд там залишитись міг,

І він шкоду може … (завдати).

 

Будь обережний, під ноги дивись

І покинутих місць … (стережись).

 

У кущах, на полях, де трави по коліна,

Сховалась страшна й небезпечна … (міна).

 

Не іграшка і не прикраса для кімнати,

Підійдеш – вибухне, ім’я її – …(граната).

 

Увагу звертай на небезпечні ознаки,

Не ходи там, де поставили … (знаки).

 

Ви відгадали загадки!

Отримайте літеру З. Рушайте далі!


Зупинка 5. Капітанська (актова зала) (Літера К)

 

Вас чекає гра «Дешифрувальник».

Розшифруйте слова за поданими кодами.

Час виконання 10 хвилин.

 

 

а

б

в

г

д

е

є

ж

з

1

п

ж

я

а

у

і

м

й

к

2

о

н

т

л

б

ш

ч

з

и

3

е

р

в

ь

ц

д

г

с

х

 

Код 1. 1а, 2а, 1б, 3а, 1б, 2б, 2а – 3б, 1в, 2в, 1д, 3в, 1д, 2г, 3г, 2б, 1г

  3ж, 2г, 1д, 1б, 2д, 1г.

Код 2. 1а, 2а, 2г, 1е, 3д, 1е, 1в.

Код 3. 2е, 3в, 2з, 3е, 1з, 1г

  1є, 3а, 3е, 2з, 2є, 2б, 1г

  3е, 2а, 1а, 2а, 1є, 2а, 3є, 1г

Код 4. 1г, 3в, 1г, 3б, 1е, 1ж, 2б,1г

  3є, 1г, 2ж, 2а, 3в, 1г

  3ж, 2г, 1д, 1б, 2д, 1г.

Відповідь:

Код 1. Пожежно-рятувальна служба

Код 2. Поліція

Код 3. Швидка медична допомога

Код 4. Аварійна газова служба

Отримайте літеру К. Рушайте далі!


Зупинка 6. Ерудитів (комп’ютерний кабінет) (Літера Е)

Завдання

Обери правильну дію та з’єднай пари

 

 

 


Відповідь:

  1. Оминай снаряди, які не розірвались.
  2. Не експериментуйте з боєприпасами.
  3. Знайшов підозрілий предмет – не бери до рук!
  4. Почув сирену – одразу прямуй до укриття!
  5. Почув сигнал тривоги – не панікуй, зберігай спокій!
  6. Під час евакуації не користуйся ліфтом, а спускайся тільки сходами.

 

Зупинка 7. Практична (класна кімната №4) (Літера П)

Остання зупинка. Вам залишилося записати телефони служб порятунку, отримати останню літеру П та викласти закодоване слово.

 

Щоб життя уберегти від реальної біди,

Полум’я помітив, дим – подзвони на …101!

 

Громадян охороняти і порушників шукати

Це поліції права, що під номером … 102 !

 

Забиття, поріз, заноза, травма, будь-яка загроза

Для здоров’я дітвори – набираємо … 103 !

 

Газ палає й вибухає, кожен хай запам’ятає:

Газом чути із квартири – подзвони на …104!

ВИВЧАЄМО СЛУЖБИ ДОПОМОГИ УКРАЇНИ - Навчальне відео для дітей - Машини  екстрених служб порятунку

 

Підсумок.

 

 

Е

К

 

 

А

Б

 

 

З

Е

 

 

П

Викладаємо літери в потрібному порядку.

 

 

 

 

 

 

Правила безпеки добре знай, сам собі допомагай!

 

Нагородження учасників.

docx
Додано
25 березня 2023
Переглядів
4931
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку