КВЕСТ-ГРА для 1 класу «Прощавай, букварику»
Учитель: доброго дня, дорогі діти, батьки, гості.
Сьогодні радісний святковий день. Незабаром закінчиться перший навчальний рік наших дітей, рік напруженої праці, рік перших успіхів і перших невдач. Ми впоралися з усіма завданнями 1 класу. І сьогодні святкуємо першу шкільну перемогу - закінчення 1 класу і прощаємося з першою книжечкою - Букварем.
Усі ви,дітки, переконалися у тому, що ваш найкращий друг, буквар- це мудрий та досвідчений помічник, який любо відчинив вам двері у країну Знань. І де б ви не перебували в майбутньому, то кожен із вас з великою вдячністю та шаною згадуватиме свою найпершу в школі книгу, яка подарувала вам мудрі знання.
А наше свято для того, щоб щиро подякувати букварику за його цінну науку та продемонструвати чого ви навчилися у 1 класі.
Сьогодні ви всі маєте пройти відповідну квест-гру, в якій ми зможемо переконатися у тому, що перший клас пройшов для вас недаремно. Тому усіх запрошую до цікавої та незабутньої гри «Прощавай, букварику». Квест містить багато різноманітних зупинок, на яких вас чекають завдання-випробування. А за всі вірно пройдені випробування в кінці нашого квесту на вас чекає винагорода за вашу працю.Я думаю, що ви готові до гри, тому ознайомлюю вас із нашим маршрутом.Готові до квесту?
Перша зупинка «Абетку збираймо, нашу гру розпочинаймо»
Вчитель:
Абетка –вправна помічниця,
Це букварика представниця,
Ваше завдання-всі букви згадати,
Квест з Буквариком вдало розпочати.
Завдання 1.
-Розпочнемо ми нашу зупинку із «Торбинки запитань»
Перевіримо які наші учні уважні.
Відповідай, коли мастак,
Єдиним словом «ні» чи «так»!
- Треба гарно вам читати? Так.
- Треба на уроці розмовляти? Ні.
- А всі зошити порвати? Ні.
- На перерві пострибати? Так.
- А всі парти пописати? Ні.
- Треба менших ображати? Ні.
- А на перерві верещати? Ні.
- Друга треба виручати? Так.
- Завжди старших поважати? Так.
Завдання 2.
Учні отримують літери української абетки, всі по команді мають зібрати літери по порядку.
Завдання 3.
Доповни вірш
Мав Сашко гарну книжку,
Кинув раз її під (ліжко)
Де лежала бідна книжка,
Пробігала сіра…( мишка).
Звідкись взявся їжачок,
Він був весь із ( голочок).
Він прогнав зубасту ( мишку).
Врятував нещасну ( книжку).
Слава, слава їжачкові,
Сором же кому?...
-Діти, щоб ви порадили Сашкові? Як потрібно поводити себе з книжкою?
Вчитель: Молодці, мої найкращі школярі. Я дуже задоволена вашою роботою, а далі за нашим маршрутним листом вас чекає наступна зупинка «Мовознавча».
Друга зупинка «Мовознавча»
В нас українська мова промениста,
Доступна й лагідна, весела і дзвінка.
Багата, як земля, джерельно чиста
І тепла, наче мамина рука.
Любі друзі, вітаю вас на зупинці
«Мовознавча»! Вам потрібно виконати
наступні завдання.
Завдання 1.
-Послухайте загадки, викладають слово - відгадку за допомогою літер.
К ,У ,И ,Б ,Л ,О ,В ,Т ,Р ,А, К
1. Цю найпершу в школі книгу
Знає будь-який школяр
До усіх книжок доріжку прокладає наш…. БУКВАР
2.Біля школи на перерві
Дітлахів гурти веселі.
Одні бігають, стрибають,
Інші щось розповідають,
Дехто весело сміється,
Бо у них все удається.
Раптом продзвенів дзвінок.
Всі побігли на … УРОК
3. Господар по стежці повзе,
На собі хатинку везе.
Друзі кличуть його Павлик,
Звісно, це рогатий ... РАВЛИК
4. Як і зайчик, має вушка,
Весь пухнастий,як подушка,
Любить моркву, капустину,
Лагідний, немов дитина.
В клітці вдома в нас живе
Відгадайте, хто таке? КРОЛИК
Завдання 2.
Бережімо, шануймо, любімо, вивчаймо рідну мову – це невмирущий голос України!
Третя зупинка «У царстсві казок»
У 1 класі ми прочитали з вами велику кількість цікавих та повчальних казок. Завдяки українській народній казці ви навчилися відрізняти добре від поганого, друзів від ворогів, поважати добро і правду, боротися зі злом.
— А ви знаєте , які є українські казки? Зараз ми перевіримо.
(Заготовки казок діти витягаються з чарівного мішечка і читають їх уривки, відгадують назви )
«…Кізонько моя мила, Кізонько моя люба, чи ти пила, чи ти їла?..» (Коза-Дереза.) |
|
«…Не їж мене, я тобі пісеньку заспіваю…» (Колобок). |
«…От Котик почув Півника, прибіг, забрав його у Лисички і приніс додому…» (Котик і Півник). |
«…Хто тут живе? Я – Мишка-шкряботушка, Жабка-скрекотушка, Зайчик-побігайчик! А ти хто така?» (Рукавичка). |
« Були собі лисичка та журавель. Ото й зустрілися якось у лісі. Та такі стали приятелі! |
Став тут дід усіх гукати Та красуню рвати. А цю казку, діти, ви Встигли відгадати? (Українська народна казка «Ріпка») « Зробіть мені , тату, човник та весельце, то я буду рибку ловити, та вас при старощах годуватиму…» («Івасик-Телесик»). |
Підробив він голосок, Став малим співати. Здогадалися вони: Ні, не наша мама. (Українська народна казка «Вовк та семеро козенят») |
2.ГРА «СКЛАДИ ПАЗЛ»
-Свою пам’ять розвивай-
назву казки пригадай.
Героїв всіх один за одним
ти по порядку поскладай.
(Діти працюють у групах, складають з пазлів картинки до казок,називаючи їх)
Четверта зупинка
«У світі математики»
Завдання 1.
Робота з Лего. (Показати цеглинкою результат до даного прикладу)
Завдання 2.
П’ята зупинка «Природа навколо нас»
Світ прекрасний навколо тебе -
Сонце ясне і синє небо,
Птахи і звірі, гори і ріки -
Нехай він буде таким навіки!
Нехай людина добро приносить -
Бо світ навколо любові просить.
Завдання 1.
-Якою буває природа. (Розподіл малюночків на живу і не живу природу)
Природа буває нежива і жива. Нежива природа — Сонце, Місяць, зорі, повітря, вода, гірські породи, ґрунт. Жива природа - люди, тварини, рослини, гриби, бактерії, віруси.
Завдання 2.
Відшукайте зайве.(Серед поданих малюнків відшукати зайве)
Всі ви полюбляєте уроки фізичного виховання, тому настав час зараз гарно відпочити від квест-гри, наступна зупинка називається «Спорт-запорука здоров’я». Я впевнена у тому, що зараз всім хочеться потанцювати, поспівати, виконати разом руханку. Готові до цього? Що ж увага на екран, співаємо і виконуємо руханку разом із відомим Песиком Патрончиком
Уроки музики залишили вам неймовірні враження та подарували незабутні емоції та гарний настрій.
Ось настав час і пісеньку про Букварика заспівати. Екран включись, музико зазвучи https://www.youtube.com/watch?v=pd7giP67W7Y
Вчитель. Молодці,дітки! Пісеньку про Букварика ви заспівали, а тепер, я думаю,що кожен із вас хотів би щось сказати нашому Букварику на прощання.
(Діти розповідають віршики)
Ну, що ж… Ви дійсно достойно пройшли випробування!
Усі зупинки квесту пройдено. Ви виконали всі цікаві завдання, довели , що ви кмітливі, веселі, спортивні та розумні. І винагородою за ваші старання сьогодні будуть - «Дипломи про успішне закінчення вивчення Букварика» і звичайно ж медальки, які свідчать про те, що всі ви дійсно стали Знавцями Букваря.
Адже ви подолали першу сходинку до Країни знань – вивчили всі букви та навчилися читати. Прийшовши до школи, більшість із вас не знали всіх букв і не вміли читати, проте зараз усі читають. А допоміг вам в цьому Букварик,якого ми сьогодні вшановували.
(Вручення дипломів)
Учитель. Наше свято добігає кінця. Ми щиро вдячні всім, хто завітав до нас на свято.
Дорогі першокласники, я хочу ще раз вас усіх привітати,
У вашому житті буде ще багато улюблених книжок,але завжди
пам’ятайте свою першу книжечку-Букварик.
Далі сміливо крокуйте по Країні знань. Нехай з вами завжди буде ваша наполегливість, працелюбність, старанність та хороші друзі. (Подяка батькам)
Всім присутнім хочу побажати щастя, здоров’я, достатку, миру і здійснення всіх мрій.
Вже закінчилося свято,
І прощатися пора…
Ми бажаємо всім класом…
Щастя, миру та добра!