Квест-гра
У ПОШУКАХ СКАРБІВ
Для молодшого та середнього шкільного віку
Дідук Л.Т.
вчитель-методист, старший учитель
вищої кваліфікаційної категорії
Мокрокалигірської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Катеринопільського району,
Черкаської області
До проведення гри готується великий пакет з цукерками, прокладається маршрут мандрівки, залишаючи вказівні та напутні знаки, карти, записки з текстами та завданнями.
Розпочати введення дітей у гру-мандрівку з інтриги:
- Ви тут загоряєте, а й ніхто не помітив на східцях школи ось якесь послання!
Діти розглядають папір з намальованою першою частиною карти та завдання, що заохочує до розслідувань.
Після розгадки виконується табірна пісня!
Проходячи по маршруту діти знаходять умовні позначення та завдання з підказками, картами.
На звороті карті читаємо звернення:
„Якщо дасте відповіді на всі запитання і знайдете ключові слова – відкриєте найцінніший скарб усіх жителів планети Земля.”
|
1 |
|
|
|
|||||||||
2 |
|
|
|
||||||||||
3 |
|
|
|
|
|
|
|||||||
4 |
|
|
|||||||||||
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
6 |
|
|
||||||||||||||
7 |
|
|
|
|
|
|||||||||||
8 |
|
|
|
|
||||||||||||
9 |
|
|
|
|
||||||||||||
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
12 |
|
|
|
|||||||||||||
Питання до кросворду
(Міцне здоров’я)
Карта №3
Пригадайте до наступного привалу легенди про своє село.
Карта 4
Назвіть скарби водойм.
Рухайтеся за стрілкою до головного скарбу села.
Назвіть його (ПАРК, пам’ятка історії і культури ХУІІІ століття)
Карта 5
(Бібліотека та Будинок культури)
Зустрічає дітей працівник культури чи бібліотеки, з якою діти проводять перемовини.
Вікторина про духовні скарби – останнє випробування для дітей, що дає можливість за останньою підказкою відшукати смачний скарб.
День скарбів у таборі
Розпочався гарно.
Довгий шлях здолали ми,
Але все не марно.
Нам маршрут показували
Стрілочки маленькі.
А дорога виявилася
Зовсім не легенька.
Скільки у парку дерев й кущів?
Дуже ж їх багато!
Але скарб ми всі гуртом
Змогли відшукати.
У фойє, у сейфі,
Скарб цей зберігався.
Хоч не легко, та цікаво
Всім він нам дістався.
Ми раділи і співали,
„Джеками” посмакували.
І вожаті наші, й діти
У таночку всі кружляли.
Додаток
Записки та питання до гри
Маємо три 7, три 8, три 6. їх треба так розташувати у клітинках, щоб сума трьох чисел по горизонталі, вертикалі та діагоналі діагоналі дорівнювала 21.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Змінивши одну літеру на іншу, перетворіть свійську тварину в птаха. Зауважмо: тварина ця відзначається впертістю.
Не повірите — невеликий ліс може полетіти. Звичайно, для цього необхідно перегрупувати порядок літер. Подумайте як!
У вазі лежали яблука. Підійшли дві доньки, дві мами, одна бабуся і одна внучка. Кожна взяла по яблуку. А у вазі лишилося ще два. Скільки було яблук у вазі спочатку?
Двоє дітей грали у шахи дві години.
Скільки часу грав кожний?
Качка важить 2 кг, коли стоїть на двох ніжках.
А як стане на одну, скільки тоді важитиме?
Чого немає у воді, а є в морі, річці, озері?
Не кінь, а біжить, не ліс, а шумить. Що це?
Відомо, що Оля не в зеленому і не в червоному платті, Люда не в салатовому, Світлана не в зеленому.
Хто в якому?
Линок, буря, міх, буква, їжа, база.
Перед вами ряд слів. Додайте по одній літері на початку чи в кінці слова і утворіть слова з новими значеннями.
Що стоїть посеред землі?
Ні електрика, ні гас — світить всюди в нічний час.
Хто згадає більше слів, які закінчувалися б на -ФОН.
Позмагайтесь, хто згадає більше слів, які починалися б з ТЕЛЕ-...
Що мідь, залізо та інші речовини є в рослинах, відомо вже давно. Але рослини значно багатші, ніж вважалось колись. Це довели вчені. Срібло, приміром, входить до складу зелених огірків. Ось чому споживати їх корисно цілорічне. Золото, хоч і в невеликій кількості, є в кукурудзі. Це робить її доброю помічницею при лікуванні захворювань нирок, ревматизму та радикуліту. Залізо знаходимо у яблуках. Отож, і вони дуже корисні і є своєрідним скарбом для організму.
А які ви знаєте цілющі та корисні рослини, що використовує в їжу людина?
Летіли гуси: один попереду, два позаду, два попереду, один позаду, один між двома і троє вряд.
Скільки усього гусей?
Чим кінчається літо і починається осінь?
Чим закінчується день?
Які два займенники псують шляхи?
У трьох лікарів був брат Сашко, а в Сашка братів не було. Чи може таке бути?
Назвіть духовні скарби народу.
Який найголовніший скарб людини?
Полічіть віршика:
Не сидиться хлопцю вдома –
Він зловити хоче …
Ранком з вудкою в ….
Наш рибалка на ….
Назвіть основні складові здоров’я.
Ви хочете відшукати скарб?
То поспішайте і вирушайте в дорогу. Спочатку вам необхідно покинути ваш дім і потрапити в місце, яке багате чистим …., і яке в честь цього називають легенями нашого села. По дорозі будьте уважні та кмітливі. Скарби знаходяться всюди. Вини чекають на вас.
Обійдіть навколо великого приміщення. Будьте уважні.
Відшукайте місце, геометричної форми, підвищене над землею. Зберіться там всі разом та назвіть основні скарби парку.
Спустіться по алеї до найдревніших скарбів саду і визначте їх об’єм.
Рухайтеся по стрілці
Повертайтеся туди, звідки прийшли
Знайдіть скарб в тому місці, яке ви найбільше любите в школі.
Молодці. Скарб ваш!