19 серпня о 18:00Вебінар: Ментальна арифметика: розвиваємо обидві півкулі головного мозку

Квест «Історичними стежками»

Про матеріал
Квест «Історичними стежками» на тиждень історії України. Для поглиблення знань.
Перегляд файлу

Квест «Історичними стежками»

 

Мета: повторити, розширити, поглибити знання учнів з історії України; розвивати вміння в учнів працювати у колективі; виховувати повагу до  минулого своєї Батьківщини.

Завдання: активізувати пізнавальну діяльність учнів; розвивати творчі здібності дітей; сприяти розвитку педагогіки партнерства.

Попередня підготовка: створення  сценарного плану  квесту; музичне оформлення;оформлення станцій;залучення до роботи учителів, учнів, батьків; виготовлення маршрутних листів.

Учасники: учні 5 – 9 класів, класні керівники, вчителі, батьки, старшокласники

Хід квесту

 (команди отримують маршрутні листи і під мелодію розпочинають гру; на кожній станції знаходяться класні керівники, вчителі, батьки, старшокласники, які оцінюють виконання завдань командами – одна правильна відповідь – 1 бал)

 

Станція 1 «Грошова»

Завдання: встановити відповідь між історичними постатями та грошовими купюрами

1. Григорій Сковорода

а. 50 гривень

2. Михайло Грушевський

б. 100 гривень

3. Іван Франко

в. 20 гривень

4. Тарас Шевченко

г. 200 гривень

5. Леся Українка

д. 500 гривень

Відповідь: 1-г;2 -а;3 -б;4 -в;5 -д

Станція 2 «Співоча»

Завдання: повинні згадати 5 пісень пов’язаних з українським козацтвом.

Станція 3 «Загадок»

1.Літописи доносять людям:

«Хай місто матірю всім буде…»

Своїм дружинникам й колегам

Так було сказано…

(Олегом)

2. І на Царград, і на Кавказ

Господар цей ходив не раз.

Орел. Та кляті вороги

Роздерли князя на шматки.

(Ігор)

3.Як на кого йшов війною,

То казав: «Іду на вас!»

Ненадійно на ворога

Не нападав він ані раз.

(Святослав)

         4. Як сестрицю рідну звали

          Тих братів, що Київ заснували?

           (Либідь)

 

        5.Красним сонечком мене народ прозвав,

        У казках, легендах і билинах оспівав,

        Поділив усю країну я на 8 округів.

        На чолі яких поставив я своїх синів.

        А крім того. Знищив я поганство,

        Замість нього запровадив християнство.

            (Володимир Великий)

 

       6.Щоб жили ви в мирі й дружбі, мої діти,

       Згідно складеного заповіту,

       Свою спадщину таким я чином вам заповідаю

       Ізяслава в Києві старшим серед вас лишаю

       Всеволода в Переяслав направляю,

       Де Деснянські луки, сіверян земля,

       Туди Святослава княжить посилаю я.

            (Ярослав Мудрий)

    7.Комусь батьки дарують гроші,

       Хтось своїм дітям хату заповів,

       Та мій татусь зробив для мене подарунок

        найдорожчий,

        В честь імені мого назвав він місто Львів.

            (Лев Данилович)

Станція 4 «Монументальна»

1.

http://nc4.info/img/news/0954e9a9b770.jpg

 

 2.https://ua.igotoworld.com/frontend/webcontent/images/tours/1942227_800x600_kruty.jpg

 

3. https://avatars.mds.yandex.net/get-pdb/34158/20c091d2-9464-4ce0-acce-4b59c696420a/s1200?webp=false

 

4. https://newsone.ua/img/article/820/78_original.jpg

 

5. https://dayting.com.ua/o/k/krhat/27.jpg

Завдання: визначити, яким подіям вітчизняної історії приурочені пам’ятники

Відповідь: 1-Годомору 1932 – 1933рр.;2 – бою під Крутами 29.01.1918р.;3 – участю українців  в другій світовій війні 1939 – 1945рр.;4 –Героям Небесної Сотні – революція Гідності 2013 – 2014рр.;5 – незалежності України 24.08.1991р.

 

Станція 5 «Хронологічна»

Завдання: розстав в хронологічній послідовності репродукції картин

А.

https://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=88ff1bb2a3611ad9292a5e6373f8fae5&n=13

 

Б.

 

https://i.pinimg.com/736x/dd/fa/0b/ddfa0b6274fdbbf3b68e4c81856ed896.jpg

В. https://i.pinimg.com/736x/cd/f9/5e/cdf95e114ace158cc4379c6a758f86e8--ukraine-street-art.jpg

Г.

    https://pp.userapi.com/c4575/u7586179/126575528/x_58317274.jpg

Д.

    https://www.ak.od.ua/wp-content/uploads/2018/03/SHevchenko-TG.jpg 

 

Відповідь:1- Б;2 -А;3 -В;4 -Д;5- Г.

 

Станція 6 «Спортивна»

Команда отримує завдання – використовуючи 10 кидків м’ячем, влучити  у баскетбольну корзину, називаючи терміни та поняття, які пов’язані з первісним суспільством.Зараховується правильна відповідь та влучність.

Підведення підсумків. Команда – переможець нагороджується призом.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 лютого
Переглядів
228
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку