Квест для учнів 5-10 класів, які цікавляться математикою та інформатико, артистичні, кмітливі, полюбляють головоломки і таємниці. Сценарій, маршрутний лист.
Квест
«Logic-квест. Ти в ТЕМІ»
Квест (від англ. quest — пошук) — жанр інтелектуально-логічних ігор. Гра полягає в розгадуванні різноманітних загадок, пошуку відповідей на запитання, виконанні завдань.
Мета:
Обладнання: маршрутні листи для кожного класу, завдання на кожному пункті (QR-коди).
Місце проведення: приміщення школи.
Тривалість гри – 1 год
У квесті беруть участь учні 5-10 класів, які цікавляться математикою та інформатико, артистичні, кмітливі, полюбляють головоломки і таємниці...
Правила гри
1. Грають 6 команд (учні 5-10 класів).
2. Команда автоматично приймає ці Правила і зобов'язується неухильно їх виконувати.
3. Команди виконують завдання в приміщенні школи.
4. Під час гри командам потрібно знайти певне місце і там виконати завдання. Щоб це зробити, їм потрібно не тільки добре і швидко міркувати, але ще вміти діяти чітко і злагоджено.
5. У кожному пункті командам видається завдання, якщо ви вірно розгадуєте його за відведений час, то одержуєте бали та наступне завдання.
6. Кожна команда має маршрутний лист, в якому зазначаються успішно пройдені випробування. Записи в маршрутному листі виконує черговий на відповідному пункті модератор.
7. Членам команди необхідно мати ручки і чисті аркуші паперу.
8. Гра ведеться чесно, без підказок .
9. Переможницею вважається команда, яка першою виконає всі завдання і досягне фінішу.
10. Тривалість гри – 1 год.
Шановні учні, вітаємо вас на початку цікавої пригоди з не менш цікавою назвою «Logic-квест. Ти в ТЕМІ» .
Сьогоднішня гра проходить в рамках тижня природничо-математичних дисциплін «Шлях до перемоги».
Якщо радієте перемогам, ви спостережливі та любите дізнаватися більше про оточуючий світ, хочете вільно і невимушено орієнтуватися, швидко вирішувати поставлені завдання, то нам по дорозі!
Робота в команді при проходженні квесту зуміє розкрити усі ваші таланти.
Бажаємо успіху!
«Сувенір із закордону»
Ви приїхали із закордонної подорожі і привезли своїм рідним сувеніри.
Завдання: перевести ціни у гривні і порахувати суму всієї покупки.
(1 EUR = 29,50 грн, 1USD = 27,50 грн)
( Кількість балів – 5). Час – 7 хв.
5 клас 7 клас
Магніт - 1EUR ( 29,50 грн) Іграшка «Ведмедик» - 17 EUR (501,50грн)
Чашка – 2USD (55 грн) Ваза – 23 USD (632,50 грн)
Відповідь: всього- 84,50 грн Відповідь: всього – 1134 грн
6 клас 9 клас
Тарілка-сувенір – 12 EUR (354 грн) Сервіз – 31 EUR (914,50грн)
Цукерки – 9 USD (247,50 грн) Статуетка – 38 USD (1045 грн)
Відповідь: всього - 601,50 грн Відповідь: всього – 1959,50 грн
«Друдли»
(для розвитку творчого мислення)
Друдли — дивне, таємниче і незвичайне слово. Що це? Іноді думають, що це якась чудернацька тваринка, або загадкова рослинка, або, можливо, комашка чи предмет, або...
Виявляється, друдли — це схематичні малюнки, про які важко точно сказати, що саме зображено на них. Придумав їх письменник Роджер Прайс.
Уважно розгляньте малюнок. Що ви бачите на ньому?
Добре, якщо опис несподіваний, цікавий, зрозумілий, дотепний і, звісно, схожий на зображення
Можливі відповіді
«Реставратор»
Завдання: переставити букви в словах так, щоб отримати математичний термін.
(Кожний термін – 1 бал) Час-5 хв.
5 клас 6 клас 7 клас 9 клас
ЛЕДІНЕ ПОРПРОЯЦІ НУКЦІЯФ СІКЕТРИСБА
(ділене) (пропорція) (функція) (бісектриса)
ОЛКО ДВАТРАК РИТНУКТИК ТЕРВОК
(коло) (квадрат) (трикутник) (вектор)
БДІР БДІР РОГЕМТЕІЯ КОВДІСТО
(дріб) (дріб) (геометрія) (відсоток)
НОДАКОД НОДАКОД СІКЕТРИСБА ОГНОМТУКНИК
(доданок) (доданок) (бісектриса) (многокутник)
«Штурм вершин»
Завдання: вписати в порожні клітинки слова так, щоб збігалися перша та остання літери (всі слова пов’язані з математикою).
(Кожне слово – 1 бал). Час – 5 хв.
5-6 класи
С |
|
М |
|
|
|
|
|
|
П |
|
|
С |
|
|
|
|
|
П |
|
|
|
А |
|
|
|
|
Г |
|
|
|
|
Р |
|
|
|
В |
|
|
|
|
|
А |
|
|
В |
|
|
|
|
|
|
К |
|
З |
|
|
|
|
|
|
|
К |
Відповідь. Сім, плюс, пряма, гектар, вершина, відсоток, знаменник.
«Логічне лото»
(Запитання знаходяться у кульках)
«Кімната жахів»
Пропонується найхоробрішому учаснику квесту криком загасити запалену свічку, що стоїть на столі.
Головна умова - після відвідування намету не можна нікому розповідати, що ви там бачили.
(Почувши страшний крик, наступний глядач зайде в намет вже із деяким побоюванням. З кожним новим відвідувачем таємничого "кімнати жахів", напруга та цікавість серед інших учасників будуть зростати.)
Казка "Карета"
А тепер, прошу всіх учасників квесту зайняти місця в "Кареті", щоб проїхатися "з вітерцем", адже настав час і відпочити. І ми перевіримо вас на уважність, а ви проявите свою артистичність. То ж постараємося створити цікаву сценівку.
Коли я буду читати казку, необхідно уважно слухати її кожному учаснику, адже коли називатимуть його роль (героя), він повинен встати.
Коли звучить слово «карета», встають всі і говорять: "Тра-та-та".
Якщо ви почуєте: "Колеса"4, - то встають колеса зі словами : "Тро-то-то", «Коні»2, – встають два коня і кажуть: "Іго-го".
Кучер1 - "Ноооо!";
Король 1- "Ха-ха-ха"
Королева 1- "Хі-хі-хі"
Отож, поїхали!
Казка "Карета"
В одному далекому королівстві жили Король та Королева. Зібралися вони якось в гості до сусіднього королівства. Запрягли карету одним сивим та одним чорним конем. Кучер перевірив чи впорядковані колеса: кучер змастив два лівих колеса і тільки після цього змастив праві колеса.
В цей час Король та Королева готувалися до подорожі.
Королева сіла до карети перша, а за нею й Король. Кучер вдарив коней і колеса швидко покотилися. Першим заскрипіло ліве заднє колесо. Карета продовжувала свій шлях, а ж поки праве переднє колесо не зламалося. Кучер зупинив коней. А Король і Королева, щоб не сумувати пішли в гай за квітами. Кучеру довелося трохи потрудитися біля правого переднього колеса. Але кучер добре знав свою роботу, тому ремонт переднього лівого був зайвий. Коні в цей час пасли зелену травичку на видному місці недалеко від кучера, який займався колесами.
Раптом набігли хмари і почав падати дощ. Король і Королева сіли до карети. Королева потрапила до карети перша, а за нею її улюблений песик.
На галявині кучер ще раз перевірив всі колеса і прив’язав чорного коня. А сивий кінь кудись щез. Кучер розгубився і був засмучений. Це помітила Королева. Але тут на сивому коні прискакав мокрющий Король. Він сів до карети, а кучер прив’язав сивого коня. Карета рушила.
Дорогою кучер був задоволений тим, що нічого з каретою не сталося. Особливо він був задоволений правим заднім колесом.
Повернувшись до замку Королева сказала: «Король! Мій любий Король! Мій милий Король! Мій коханий Король! Єдиний Король! Я дякую тобі за проведений день!»
Після цього Король та Королева пішли відпочивати.
А карета вже нашмарована була і поставлена кучером на своє місце. Цього разу карета не задавала ніяких проблем кучеру, якщо не враховувати заднє ліве колесо. Після повернення кучер повів коней напувати. Спочатку кучер напоїв чорного коня. Повернувшись повів чорного коня на місце. І лиш після цього кучер напоїв сивого коня.
Кучер був задоволений тим, що служить кучером у Короля та Королеви.
Король і Королева любили прогулюватися на кареті, тому просили кучера запрягати її кіньми щодня до кінця свого життя.
Маршрутний лист 7 клас
Маршрутний лист 10 клас
Маршрутний лист 9 клас
Маршрутний лист 8 клас
Маршрутний лист 5 клас
Маршрутний лист 6 клас