формувати в учнів пізнавальні інтереси, потребу у глибшому і оволодінні знаннями; формувати вміння аналізувати, узагальнювати, порівнювати, абстрагуватися, синтезувати знання, отримані при вивченні різних предметів. Розвивати творче мислення, пізнавальний інтерес. Виховувати дбайливе ставлення до природи, прагнення до отримання нових знань; позитивні мотиви до навчальної діяльності.
Мета: формувати в учнів пізнавальні інтереси, потребу у глибшому і оволодінні знаннями; формувати вміння аналізувати, узагальнювати, порівнювати, абстрагуватися, синтезувати знання, отримані при вивченні різних предметів. Розвивати творче мислення, пізнавальний інтерес. Виховувати дбайливе ставлення до природи, прагнення до отримання нових знань; позитивні мотиви до навчальної діяльності.
Правила квесту:
Обладнання: акваріум з підказками для команд (у «кіндерах» - всіх номерів по два :1-1,2-2, 3-3 і т.д.), конверти з завданнями для кожної станції, скакалки, набір предметів та приладів, два набори для проведення дослідів, обруч на голову з картинками для гри «Крокодил», дошки з маркерами, шарфи, інше.
Хід гри
Представлення команд
Команда «Робінзони» Команда «Слідопити»
Ми веселі «Робінзони», Слідопити слідом йдуть,
Не страшні нам перепони. За собою всіх ведуть.
Нам природа – рідний дім. Добре знає звіра слід
Збережемо лад у нім! Друг природи – слідопит!
Розминка «Хто більше»
Кожна команда вибирає учасника, який, стрибаючи, через скакалку називатиме якусь комаху (1 ком.) або рибу (2ком.).
Назви тарин не повинні повторюватися. Дозволяється на мить зупинятися, передавати скакалку іншим членам команди.
За кожну назву судді зараховують 1 бал.
Станція 1. «Батл загадок»
Своє наступне завдання кожна команда отримає на своїй станції, вибравши підказку. Отримавши завдання, команда повертається на «базу» і вже тут виконує завдання.
Підказка 1.«Шукай там, де смачно» (їдальня)
Підказка 2.«Шукай там, де шумно» (актова зала)
Правила
Станція 2. «Крокодил»
Підказка 1. «Шукай там, де живе дитинство» (дит.садочок)
Підказка 2. «Шукай там, де лунає музика» (каб.муз.м-ва)
Правила
Капітан вибирає учасника, який відгадуватиме пантоміму своїх друзів;
Станція 3. «Знайди тінь»
Підказка 1. «Шукай там, де тільки вчаться читати і писати» (1клас)
Підказка 2. «Шукай там, де скоро буде випускний»(4 клас)
Правила
Станція 4. «Юний дослідник»
Підказка 1. «Шукай під найближчою «колючкою»(кактус)
Підказка 2. «Шукай під деревом» (горобина у класі)
Правила
За допомогою даних предметів довести, що:
а) повітря легше за воду;
в) вода є розчинником;
а) вибери прилад для вимірювання температури повітря;
в) для визначення сторін горизонту;
Станція 5. «Пазл»
Підказка 1. «Шукай там, де брудне стає чистим» (пральна машинка)
Підказка 2. «Шукай там, де народжується холод» (холодильник)
Правила
Станція 6. «Каляки - маляки»
Підказка 1. «Шукай під подушкою» (у світлиці на ліжку)
Підказка 2. «Шукай у відрі» (у світлиці в дерев.відрі)
Правила
Станція 7. «Веселі нотки»
Підказка 1. «Шукай у Тараса Григоровича» (в «Кобзарі»)
Підказка 2. «Шукай там, де твої права» (в Конституції)
Правила
Станція 8. «Клад»
Підказка 1. «Шукай у рукаві» (в кожної дитини у куртці)
Підказка 2. «Шукай під дзвоником» (великий пластм. дзвінок)
Правила
- За підказками «холодно – жарко» знайти «клад».
Підведення підсумків, визначення переможців.