Квест «Любити, знати, берегти»

Про матеріал

формувати в учнів пізнавальні інтереси, потребу у глибшому і оволодінні знаннями; формувати вміння аналізувати, узагальнювати, порівнювати, абстрагуватися, синтезувати знання, отримані при вивченні різних предметів. Розвивати творче мислення, пізнавальний інтерес. Виховувати дбайливе ставлення до природи, прагнення до отримання нових знань; позитивні мотиви до навчальної діяльності.

Перегляд файлу

        Мета: формувати в учнів пізнавальні інтереси, потребу у глибшому і оволодінні знаннями; формувати вміння аналізувати, узагальнювати, порівнювати, абстрагуватися, синтезувати знання, отримані при вивченні різних предметів. Розвивати творче мислення, пізнавальний інтерес. Виховувати дбайливе ставлення до природи, прагнення  до отримання нових знань; позитивні мотиви  до навчальної діяльності.

     D:\Pictures\Мої першокласники\2 клас\Квест  1\IMG_0758.jpgD:\Pictures\Мої першокласники\2 клас\Квест  1\IMG_0912.jpg

 

 Правила квесту:

  1. Капітан в команді – головний, він слідкує за дисципліною. Саме він визначає, хто з команди виконуватиме дане завдання.
  2. Кожен з учасників повинен виконати  хоча б одне завдання.
  3. По школі пересуватися якомога тихіше, говорити  впівголоса. За шум зніматимуться бали.
  4. На станціях поводитися культурно, не розкидати речі. Все, окрім завдання, залишити на своїх місцях.
  5. Відкривати конверти з завданням можна тільки на «базі».
  6. Чітко дотримуватися правил до кожного завдання.
  7. Переможець не хизується перемогою.

Обладнання: акваріум з підказками для команд (у «кіндерах» - всіх номерів по два :1-1,2-2, 3-3 і т.д.), конверти з завданнями для кожної станції, скакалки, набір предметів та приладів, два набори для проведення дослідів, обруч на голову з картинками для гри «Крокодил», дошки з маркерами, шарфи, інше.

                                     Хід гри

Представлення команд

Команда «Робінзони»                          Команда «Слідопити»

 Ми веселі «Робінзони»,                     Слідопити слідом йдуть,

 Не страшні нам перепони.                 За собою всіх ведуть.

 Нам природа – рідний дім.                Добре знає звіра слід

 Збережемо лад у нім!                         Друг природи – слідопит!

D:\Pictures\Мої першокласники\2 клас\Квест  1\IMG_0672.jpg   H:\ф 1\IMG_0984.jpg

Розминка «Хто більше»

Кожна команда вибирає учасника, який, стрибаючи, через скакалку називатиме якусь комаху (1 ком.) або рибу (2ком.).

Назви тарин не повинні повторюватися. Дозволяється на мить зупинятися, передавати скакалку іншим членам команди.

За кожну назву судді зараховують 1 бал.

Станція 1.  «Батл  загадок»

Своє наступне завдання кожна команда отримає на своїй станції, вибравши підказку. Отримавши завдання, команда повертається на «базу» і вже тут виконує завдання.

Підказка 1.«Шукай там, де смачно» (їдальня)

Підказка 2.«Шукай там, де шумно» (актова зала)

                                                 Правила

  • Кожна команда отримує конверт із загадками для суперників. Вибирає когось зі своєї  команди, хто їх читатиме;
  • Загадки зачитують по одній, по черзі;
  • Обовязково дослухати загадку до кінця, не викрикувати відгадку заздалегідь;
  • За кожну вірну відгадку журі нараховує 1 бал;

 

Станція 2. «Крокодил»

Підказка 1. «Шукай там, де живе дитинство» (дит.садочок)

Підказка 2. «Шукай там, де лунає музика» (каб.муз.м-ва)

                                       Правила

Капітан вибирає учасника, який відгадуватиме пантоміму своїх друзів;

  • Інші члени команди з допомогою міміки і жестів дають підказки, який обєкт природи зображено на картинці;
  • За кожну вірну відгадку журі нараховує 1 бал;
  • Додатковий бал за якесь цікаве повідомлення чи факт про даний обєкт;

     D:\Pictures\Мої першокласники\2 клас\Квест  1\IMG_0744.jpg D:\Pictures\Мої першокласники\2 клас\Квест  1\IMG_0769.jpg

Станція 3. «Знайди тінь»

Підказка 1. «Шукай там, де тільки вчаться читати і писати» (1клас)

Підказка 2. «Шукай там, де скоро буде випускний»(4 клас)

                                             Правила

  • Командам видаються одинакові кольорові малюнки, а до них – зображення тіней окремих предметів.
  • Потрібно з’єднати лініями предмети на малюнку і тіні, які їм відповідають.
  • Котра команда впорається швидше – отримує додатковий бал, а за кожну правильну відповідь – ще по балу;
  • Ще один додатковий бал за визначення, що таке «тінь»;

D:\Pictures\Мої першокласники\2 клас\Квест  1\IMG_0808.jpg    D:\Pictures\Мої першокласники\2 клас\Квест  1\IMG_0811.jpg

Станція 4.  «Юний дослідник»

Підказка 1. «Шукай під  найближчою «колючкою»(кактус)

Підказка 2. «Шукай під деревом» (горобина у класі)  

  D:\Pictures\Мої першокласники\2 клас\Квест  1\IMG_0826.jpg D:\Pictures\Мої першокласники\2 клас\Квест  1\IMG_0955.jpg

                                     Правила

За допомогою даних предметів довести, що:

а) повітря легше за воду;      

в) вода є розчинником;

а) вибери прилад для вимірювання температури повітря;

в) для визначення сторін горизонту;

D:\Pictures\Мої першокласники\2 клас\Квест  1\IMG_0861.jpg D:\Pictures\Мої першокласники\2 клас\Квест  1\IMG_0880.jpg

 

Станція 5. «Пазл»

Підказка 1. «Шукай там, де брудне стає чистим» (пральна машинка)

Підказка 2. «Шукай там, де народжується холод» (холодильник)

D:\Pictures\Мої першокласники\2 клас\Квест  1\IMG_0929.jpg D:\Pictures\Мої першокласники\2 клас\Квест  1\IMG_0954.jpg

                                      Правила

  • Яка команда швидше  складе з розрізаних частинок єдину картинку;
  • Виконає завдання до картинки;

Станція 6. «Каляки -  маляки»

Підказка 1. «Шукай під подушкою» (у світлиці на ліжку)

Підказка 2. «Шукай у відрі» (у світлиці в дерев.відрі)

D:\Pictures\Мої першокласники\2 клас\Квест  1\IMG_0972.jpg                D:\Pictures\Мої першокласники\2 клас\Квест  1\IMG_0968.jpg

                                             Правила

  • Намалювати з завязаними  очима зайчика та ведмедика.

Станція 7. «Веселі нотки»

Підказка 1. «Шукай у Тараса Григоровича» (в «Кобзарі»)

Підказка 2. «Шукай там, де твої права» (в Конституції)

                                              Правила

  • Кожна з команд по черзі наспівує початок пісні, у якій згадується рослина, тварина  чи явище природи;
  • Котра згадає більше пісень – та й перемогла;

Станція 8. «Клад»

Підказка 1. «Шукай у рукаві» (в кожної дитини у куртці)

Підказка 2. «Шукай під дзвоником» (великий пластм. дзвінок)

                                              Правила

         - За підказками «холодно – жарко» знайти «клад».

 

Підведення підсумків, визначення переможців.

 

 

docx
Додано
28 липня 2018
Переглядів
1130
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку