26 січня о 18:00Вебінар: Співпраця вчителя з батьками дитини з особливими освітніми потребами

Урок Тема: Які турботи приносить зима людям? Мета:

Про матеріал

Тема: Які турботи приносить зима людям?

Мета:

навчальна:

Ø обговорити з учнями, чим займаються люди в селі взимку;

Ø ознайомити учнів з турботами, які приносить людям зима;

розвивальна:

Ø розвивати логічне мислення;

Ø розширювати світогляд;

Ø формувати вміння спостерігати за погодою;

виховна:

Ø виховувати бажання допомагати дорослим;

Ø виховувати почуття любові до природи.

Тип уроку: комбінований урок

Обладнання: підручник, робочий зошит учня, пазли «Тварини в казках», мікрофон, мультимедійна презентація

Перегляд файлу

Тема: Які турботи приносить зима людям?

 

Мета:

навчальна:

  • обговорити з учнями,чим займаються люди в селі взимку;
  • ознайомити учнів з турботами, які приносить людям зима;

розвивальна:

  • розвивати логічне мислення;
  • розширювати світогляд;
  • формувати вміння спостерігати за погодою;

виховна:

  • виховувати бажання допомагати дорослим;
  • виховувати почуття любові до природи.

Тип уроку: комбінований урок

 

Обладнання: підручник, робочий зошит учня, пазли «Тварини в казках», мікрофон, мультимедійна презентація.

 

Хід уроку

 

І. Організаційний момент.

Нумо, перевір, дружок

Чи готовий на урок?

 

Емоційне налаштування на урок

Вітаю вас, любі діти, на нашому уроці

Чекають вас відкриття на кожному кроці

Знову в гості до природи йдемо

Цікаві знання собі візьмемо.

 

Наш девіз: Думати – швидко,

Відповідати – чітко,

Працювати – дружно,

Запам’ятовувати – міцно.

 

ІІ. Хвилинка спостереження

Народна мудрість:

Трапляється такий год, що на день по сім погод?

Для кожної пори року характерна своя погода.

 

Фронтальне опитування

  • Яка пора року надворі?
  • Який місяць?
  • Який день тижня?
  • Тепло чи холодно надворі?
  • Яка температура повітря?
  • Який стан неба?
  • Чи були сьогодні опади?

 

Погода сьогодні у нашому місті, у нашої школі, у 2 – Б класі сприятлива, отож всім бажаю гарного настрою, цікавих знань і відкриттів.

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань

1.Бесіда

Згадайте: Народна мудрість: «Зима іде, за собою сніг веде»

Продовжить думку:

  • Ознаками зими є ……….
  • Зимові явища в житті птахів це …
  • Зимові явища у житті звірів  це……

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

Кросворд

  1. Що то за віз, 
    Що без коліс, 
    Влітку відпочиває
    Взимку дітей катає.

                                   (Санчата)

  1. Без рук, без ніг,

А по полю гасає.

                                   (Хуртовина)

  1. Він малює на вікні

Гарні квіти крижані,

На дитячих щічках – маки,

З ним узимку дружить всякий.

                                             (Мороз)

  1. Росте вона додолу головою, 
    Росте вона холодною зимою, 
    А тільки сонечко засяє, 
    Вона заплаче й помирає. 
                                                  (Бурульки) 
  2. Їдальня на суку висить,

Пташок і діток веселить.

                                          (Годівниця)

  1. Хмара сива увесь світ накрила.

                                                       (Туман)

  1. На подвір’ї – біло-біло,

Ні стежиночки нема.

Завихрило, завістило –

Знов прийшла до нас…

                                         (Зима)

Отже, сьогодні на уроці ви дізнаєтеся, які зимові турботи у людей в містах і селах.

ІV. Вивчення нового матеріалу

  1. Перегляд відеороліка
  2. Розповідь з елементами бесіди
  •        Необхідно дбати про утеплення приміщень. Для збереження тепла в при­міщеннях на зиму потрібно заклеювати вікна, зачиняти двері.
  •        У місті снігозбиральні машини прибирають сніг з вулиць. Двірник по­сипає лід піском. У селі господарі чистять свої подвір’я від снігу, обтрушують сніг з молодих фруктових дерев.
  •        Скільки снігу випало взимку?
  •        Виміряйте за допомогою лінійки товщину снігового покриву.
  •        Складіть розповідь про те, як змінюється життя людини взимку в селі.

VІІ. Фізкультхвилинка

1. Робота за підручникам [є. 88-89]

— Розгляньте фотографії зимового пейзажу на с. 88. Які природні явища характерні для зими? Як змінилася температура повітря взимку?

— Запам’ятай приказку!

 • Стало біло навкруги — я розтрушую сніги, наганяю холоди, води сковую в льоди.

Розгляньте фотографії. Як люди дбають про утеплення приміщень у себе вдома та на роботі?

— Необхідно дбати про утеплення приміщень. Для збереження тепла в приміщеннях на зиму потрібно заклеювати вікна, зачиняти двері у під’їздах.

Розгляньте фотографії на с. 89. Розкажіть, що роблять узимку на вулицях міста і села.

— У місті снігозбиральні машини прибирають сніг з вулиць. Двірник посипає лід піском. У селі господарі чистять свої подвір’я від снігу, обтрушують сніг з молодих фруктових дерев.

— Скільки снігу випало взимку? Виміряйте за допомогою лінійки товщину снігового покриву.

Робота в парі

— Складіть розповідь про те, як змінюється життя людини взимку в селі та в місті.

— Перевірте, чи справджуються зимові народні прикмети про погоду.

 ■ Дим із димаря стелиться по землі — буде снігопад.

 ■ Якщо червоне сонце заходить не за хмару — завтра буде морозна погода.

 ■ Коли горобці принишкли — скоро піде сніг без вітру.

 ■ Граки, галки і ґави сідають на верхівки дерев — буде мороз, на нижні гілки — вітер, на сніг — відлига.

 

2. Фізкультхвилинка

V. Узагальнення й систематизація знань

Гра «Збери прикмету»

1) Синиця з ранку починає пищати — 1)буде сніг.

2) Білка по верхівках скаче —2) чекай морозу.

3) Якщо ворони і галки в’ються в повітрі —3)буде гарна погода.

4) Ворони і галки сідають на землю —4) до відлиги.

Правильні відповіді: 1-2; 2—3; 3—1; 4—4.

VI. Підбиття підсумків. Рефлексія

— Які турботи приносить зима людям?

Технологія « Незакінчене речення»

Сьогодні я дізнався……

Було цікаво……

Я зрозумів, що……….

Тепер я знаю……….

VII. Домашнє завдання

С. 88-89.

— Дізнайтеся, які народні прикмети про погоду взимку знають ваші рідні. Чи справджуються ці прикмети? Чому? Поміркуйте і розкажіть, за що люблять зиму люди?

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ліхачова Ірина Євгеніївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
30 липня 2018
Переглядів
2590
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку