Квест « Мандрівка до міста Професій»

Про матеріал
Мета: створити позитивну мотивацію до вибору майбутньої професії через активну й творчу гру. Цільова аудиторія: учні 7-9 класів.
Перегляд файлу

Квест-гра « Мандрівка до міста Професій»

Мета: створення позитивної мотивації до вибору майбутньої професії через активну й творчу гру.

Цільова аудиторія: учні 7-9 класів.

Хід гри

Станція 1. Проспект  «Відгадай професію»

Станція 2. Бульвар «Словник професій»

Станція 3. Парк «Зрозумій мене!»

Станція 4. Вулиця «Ланцюжок професій»

Станція 5. Площа «Професійних здібностей»

Станція 6. Провулок «Групи професій»

Станція 7. Парк «Аукціон професій».

 

Станція 1. Проспект  «Відгадай професію»

Команді пропонується визначити професію за групою слів.

  1. Креслення, проект, план, місто, конструкція, будинок. ( Архітектор)
  2. Діагноз, хворий, інструменти, ліки. (Лікар)
  3. Зошити, уроки, батьки, діти, щоденники.(Вчитель)
  4. Земля, рослини, добрива, врожай.(Агроном)
  5. Посуд, плита, смачні страви, продукти. (Кухар)

 

За кожну правильну відповідь команда отримую 1 бал.

Станція 2. Бульвар «Словник професій»

Команда повинна вгадати професію за її визначенням.

  1. Захисник прав громадян у суді.(Адвокат)
  2. Складає фінансові звіти, веде розрахунки на підприємствах. (Бухгалтер)
  3. Виховує дітей у дитячому садочку. (Вихователь)
  4. Лікує хворих тварин. (Ветеринар)
  5. Робить різні зачіски, процедури догляду за волоссям.(Перукар)

 

 

Станція 3. Парк «Зрозумій мене!»

Капітан отримує завдання: показати професію  своїй команді.

Професії: екскурсовод, офіціант, будівельник, водій, актор.

Кожна правильна відповідь – 2 бали.

Станція 4. Вулиця «Ланцюжок професій»

Команда називає  професії за літерами алфавіту.

Кожна правильна відповідь – 1 бал.

 

Станція 5. Площа «Професійних здібностей»

Команді пропонують знайти відповідність між професією і вимогами до неї.

 

  1. Технічний інтелект, спостережливість, швидка реакція, фізична сила, рухливість  й точність координації пальців рук, терпіння. (Автомеханік)
  2. Має  художній смак, естетичні відчуття, розвинені образна пам’ять, просторове мислення. (Дизайнер інтер’єру)
  3. Комунікабельний, відчуває настрій інших людей, емоційно стабільний, розвинене вміння аналізувати інформацію. (Психолог)
  4. Відповідальний, розвинене логічне мислення, ініціативність, гарна пам’ять, увага, емоційна стійкість, наполегливість. (Юрист)
  5. Фізична стійкість, розвинена довготривала пам’ять, уява,  висока чутливість до запахів, смаку, відповідальність. (Кухар)

 

Станція 6. Провулок «Групи професій»

Усі професії в залежності від взаємодії людини та об’єкта дії умовно об’єднують в такі групи:

«Людина-природа», «Людина –людина», «Людина – знакова система», «Людина – техніка», «Людина – художній образ».

Командам називають список професій, серед яких треба визначити, плескаючи в долоні,  саме ті, які входять до складу попередньо названої ведучими групи.

Людина – природа

Слюсар,  агроном, ветеринар, токар, машиніст, актор, лісник, тренер, садівник, фермер.

Людина -людина

Офіціант, механік, лікар, програміст, будівельник, фермер, медсестра, учитель, фотограф, бібліотекар.

Людина – техніка

Кореспондент, стоматолог, слюсар, продавець, водій, кондитер, автослюсар, перукар, електромонтер, будівельник.

Людина – художній образ

Машиніст, музикант, фізик, пожежник, флорист, композитор,тракторист, актор, ювелір, слідчий.

Людина – знакова система

Математик, будівельник, прокурор, перекладач,  учитель,бухгалтер, режисер, диспетчер, програміст, менеджер.

 

Станція 7. Парк «Аукціон професій»

Назвати якомога більше слів, пов’язаних із професіями ( вчитель, кухар, військовий, продавець).

За кожне правильне слово, словосполучення – 1 бал.

 

Кожна команда на станціях після виконання завдання отримує літеру.  В кінці гри повинно утворитися окреме слово – назва професії ( агроном, перукар, інженер).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОДАТКИ

 

Станція 5. Площа «Професійних здібностей»

 

Технічний інтелект, спостережливість, швидка реакція, фізична сила, рухливість  й точність координації пальців рук, терпіння

 

Має  художній смак, естетичні відчуття, розвинені образна пам’ять, просторове мислення

 

Комунікабельний, відчуває настрій інших людей, емоційно стабільний, розвинене вміння аналізувати інформацію

 

Відповідальний, розвинене логічне мислення, ініціативність, гарна пам’ять, увага, емоційна стійкість, наполегливість

 

Фізична стійкість, розвинена довготривала пам’ять, уява,  висока чутливість до запахів, смаку, відповідальність

 

Автомеханік

Дизайнер інтер’єру

Психолог

Юрист

 

Кухар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А

П

Г

Е

Р

Р

О

У

Н

К

О

А

М

Р

І

 

Н

 

Ж

 

Е

 

Н

 

Е

 

Р

 

Станція 7. Парк «Аукціон професій»

 

вчитель

кухар

військовий

продавець

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

вчитель

кухар

військовий

продавець

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МАРШРУТНИЙ ЛИСТ

СТАНЦІЇ

БАЛИ

Станція 1. Проспект  «Відгадай професію»

 

Станція 2. Бульвар «Словник професій»

 

Станція 3. Парк «Зрозумій мене!»

 

Станція 4. Вулиця «Ланцюжок професій»

 

Станція 5. Площа «Професійних здібностей»

 

Станція 6. Провулок «Групи професій»

 

Станція 7. Парк «Аукціон професій»

 

 

 

 

МАРШРУТНИЙ ЛИСТ

СТАНЦІЇ

БАЛИ

Станція 1. Бульвар «Словник професій»

 

Станція 2. Проспект  «Відгадай професію»

 

Станція 3. Вулиця «Ланцюжок професій»

 

Станція 4. Парк «Зрозумій мене!»

 

Станція 5. Провулок «Групи професій»

 

Станція 6. Площа «Професійних здібностей»

 

Станція 7. Парк «Аукціон професій»

 

 

 

 

МАРШРУТНИЙ ЛИСТ

СТАНЦІЇ

БАЛИ

Станція 1. Парк «Зрозумій мене!»

 

Станція 2. Вулиця «Ланцюжок професій»

 

Станція 3. Бульвар «Словник професій»

 

Станція 4. Проспект  «Відгадай професію»

 

Станція 5. Площа «Професійних здібностей»

 

Станція 6. Провулок «Групи професій»

 

Станція 7. Парк «Аукціон професій»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Татарець Світлана Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Петрова Оксана
Пов’язані теми
Психологія, Сценарії
Додано
31 травня 2019
Переглядів
1022
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку