До уваги представлено математичний квест для учнів І курсу професійно-технічного училища,але завдання, представлені у ньому, під силу виконати учням середньої школи. Даний матеріал стане у нагоді при проведенні тижня математики.
Мета заходу:
поширювати знання учнів про математику, сприяти вихованню національної самосвідомості, формувати у дітей уміння працювати в команді, розвивати здатність до взаємодії.
Набуті компетентності:
- Компетенції навчально-пізнавальної діяльності: постановка і рішення пізнавальних завдань, розширення кругозору.
- Компетенція діяльності як такої: вміння грати, дотримуючись правил, трудитися, займатися елементами дослідницької діяльності.
- Компетенції інформаційних технологій: прийом, переробка та видача інформації.
- Компетенція соціальної взаємодії у команді, навичка роботи в групі, вміння розподіляти обов’язки, приходити на виручку партнерам, що виконують завдання квесту.
Обладнання:
І. Організаційний момент
Всі учасники знайомляться з правилами проведення квесту.
ІІ. Мотивація
Геніальний французький учений Блез Паскаль писав: «Предмет математики настільки серйозний, що не можна втрачати момент, зробити його трохи цікавішим».
Опис гри:
Змагання передбачає проходження на кращий час командами учнів 6 етапів, на яких вони отримують залікові бали. За правильну відповідь без підказки вони отримують 3 бали, в разі використання підказки – 1 бал. В разі порушення правил на етапі отримують 1 хвилину штрафного часу. Судді на етапах перевіряють завдання, ставлять бали в маршрутному листі та дають картку з літерами. Таким чином учні мають пройти всі контрольні пункти. Виграє команда, яка не тільки першою пройде всі контрольні пункти, а й набере більше балів і отримає всі картки.
Маршрутний лист команди ___________
|
|||
№ з/п зупинки |
Кількість отриманих балів |
Штрафний час |
Суддя |
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
4 |
|
|
|
5 |
|
|
|
6 |
|
|
|
Загальна кількість балів: |
Загальний час: |
Завдання зупинок
1.Розгадайте ребус
|
|
|
|
|
|
Відповіді: число, трикутник, косинець, задача, вектор, конус.
2. З допомогою смартфонів зіскануйте QR-код , який скерує вас за адресою https://learningapps.org/watch?v=pz3a0bxq501
Виконайте завдання.
Відповідь: Блаженство тіла - у здоров’ї, блаженство розуму – у знанні
3. Король потрапив у полон. Через підкупленого охоронця друзі повідомили йому, що опівночі двері його темниці будуть відчинені, і він зможе пройти через інші не зачинені двері, на яких крейдою написані числа, що діляться на 3 або в написання яких входить цифра 3 . знайдіть цей шлях. (шлях намалюйте ручкою)
1 |
2 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
10 |
11 |
11 |
12 |
13 |
15 |
16 |
18 |
21 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
30 |
31 |
32 |
40 |
3 |
6 |
7 |
9 |
12 |
14 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
25 |
|
27 |
30 |
31 |
40 |
1 |
3 |
6 |
7 |
8 |
10 |
11 |
12 |
14 |
16 |
18 |
19 |
21 |
23 |
24 |
25 |
27 |
28 |
12 |
30 |
31 |
32 |
1 |
3 |
6 |
9 |
10 |
29 |
14 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
22 |
23 |
Відповідь: 12 (зліва знизу другий рядок)
4. Складіть алфавітний словник математичних термінів.
(А – арккосинус
Б – бісектриса
В – висота, відсоток…)
Відповідь: 2 круг 3 трикутник 8 квадрат
6. Перестав букви в словах і отримай математичні терміни:
БАЛРАЕГ (алгебра)
РІНЬКО (корінь)
ЛОКО (коло)
ПІТЬСЕН (степінь)
РИСЕКБІСТА (бісектриса)
МЕТРГЕОІЯ (геометрія)
IV Підведення підсумків.
За наявними маршрутними листами та правильно складеною фразою журі визначає переможців.