Квест "Математичний"

Про матеріал

До уваги представлено математичний квест для учнів І курсу професійно-технічного училища,але завдання, представлені у ньому, під силу виконати учням середньої школи. Даний матеріал стане у нагоді при проведенні тижня математики.

Перегляд файлу

Математичний  квест

 

Мета  заходу:

 поширювати знання учнів про математику, сприяти вихованню національної самосвідомості, формувати у дітей уміння працювати в команді, розвивати здатність до взаємодії.

Набуті компетентності:

- Компетенції навчально-пізнавальної діяльності: постановка і рішення пізнавальних завдань, розширення кругозору.

- Компетенція діяльності як такої: вміння грати, дотримуючись правил, трудитися, займатися елементами дослідницької діяльності.

- Компетенції інформаційних технологій: прийом, переробка та видача інформації.

- Компетенція соціальної взаємодії у команді, навичка роботи в групі, вміння розподіляти обов’язки, приходити на виручку партнерам, що виконують завдання квесту.

Обладнання:

  • Картки  із завданнями;
  • Маршрутні  листи для команд;
  • Відповіді до завдань для перевіряючих на контрольних  пунктах;
  • Картки з надрукованими літерами життєвого кредо М. Кравчука : «Моя любов-математика і Україна»

І. Організаційний момент

Всі учасники знайомляться з правилами  проведення квесту.

ІІ. Мотивація

Геніальний французький учений Блез Паскаль писав: «Предмет математики настільки серйозний, що не можна втрачати момент, зробити його трохи цікавішим».

 

Опис гри:

 Змагання  передбачає проходження на кращий час  командами учнів 6 етапів,  на яких вони отримують залікові бали. За правильну відповідь без підказки вони отримують 3 бали, в разі використання підказки – 1 бал. В разі порушення правил на етапі отримують 1 хвилину  штрафного часу. Судді на етапах перевіряють завдання, ставлять бали  в маршрутному листі та дають картку з літерами. Таким чином учні мають пройти всі контрольні пункти. Виграє команда, яка не тільки першою пройде всі контрольні пункти, а й набере більше балів і отримає всі картки.

 

Маршрутний лист команди ___________

Пов’язане зображення

№ з/п зупинки

Кількість отриманих балів

Штрафний час

Суддя

1

 

 

 

2

 

 

 

3

 

 

 

4

 

 

 

5

 

 

 

6

 

 

 

Загальна кількість балів:

Загальний час:

 

 

 

 

 

Завдання зупинок

1.Розгадайте  ребус

Ребуси | Сайт вчителя математики Жижченко І.Я.

Урок математики

Блог Кирилюк Людмили Валентинівни, учителя математики ...

Ребуси | Сайт вчителя математики Жижченко І.Я.

Логічні ребуси - презентація з математики

Ребуси | Сайт вчителя математики Жижченко І.Я.

 

Відповіді: число, трикутник, косинець, задача, вектор, конус.

2. З допомогою  смартфонів  зіскануйте QR-код , який скерує вас за адресою https://learningapps.org/watch?v=pz3a0bxq501

 

Виконайте завдання.

Відповідь: Блаженство тіла - у здоров’ї, блаженство розуму – у знанні

3. Король потрапив у полон. Через підкупленого охоронця  друзі  повідомили  йому, що опівночі  двері  його темниці  будуть  відчинені, і він зможе  пройти через інші не зачинені двері, на яких крейдою  написані числа, що діляться  на 3  або  в написання  яких  входить цифра 3 . знайдіть  цей шлях. (шлях  намалюйте  ручкою)

1

2

4

5

6

7

8

10

11

11

12

13

15

16

18

21

24

25

26

27

28

30

31

32

40

3

6

7

9

12

14

16

17

18

19

20

21

22

23

25

27

30

31

40

1

3

6

7

8

10

11

12

14

16

18

19

21

23

24

25

27

28

12

30

31

32

1

3

6

9

10

29

14

16

17

18

19

20

22

23

Відповідь: 12 (зліва знизу другий рядок)

4. Складіть алфавітний словник математичних термінів.

(А – арккосинус

Б – бісектриса

В – висота, відсоток…)

5. Знайдіть значення фігур

Спробуйте знайти значення фігур, використовуючи підказки

Відповідь: 2 круг 3 трикутник 8 квадрат

 

6. Перестав букви в словах і отримай математичні терміни:

 

БАЛРАЕГ (алгебра)

РІНЬКО (корінь)

ЛОКО (коло)

ПІТЬСЕН (степінь)

РИСЕКБІСТА (бісектриса)

МЕТРГЕОІЯ (геометрія)

 

IV Підведення підсумків.

За наявними маршрутними листами та правильно складеною фразою журі визначає переможців.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Новомлинська Дар'я Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
31 березня 2020
Переглядів
1661
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку