Квест «Морські пригоди» (Подорож по підводному світу) - розвиваємо пам'ять, увагу, мислення

Про матеріал

Мета даного квесту : формування навичок командної роботи, розвиток пам'яті, уваги, мислення (для учнів молодшої школи).

При передруці посилання на автора обов'язкове.

Перегляд файлу

  Квест «Морські пригоди» (Подорож по підводному світу)

C:\Users\Васильев\Desktop\квесты\для 3-4 кл  Пляж, море\wallpaper-1513.jpg

 

Мета: формування навичок командної роботи, розвиток памяті, уваги, мислення.

 

Сьогодні я хочу запросити вас в незвичайну морську подорож. Під час, якої ми спускаємося на морське дно , познайомимося з його мешканцями, виконаємо їх завдання і отримаємо ціле море задоволення.

Людей, які досліджують океанські глибини, називають акванавти, і ми з вами сьогодні теж будемо акванавтами.

На якому транспорті можна подорожувати по морю? А по глибинам морським?

Кожна команда отримує свій підводний човен, який необхідно разом розфарбувати , придумати і написати назву. Оберіть капітана човна.

 

C:\Users\Васильев\Desktop\квесты\для 3-4 кл  Пляж, море\Podvodnaya-lodka-i-akuly_63840.jpg

 

 

 

Кожна команда отримує маршрутний лист.

 Ви готові? Посміхніться один одному і побажайте приємної подорожі! На рахунок три - занурюємося. Закрийте очі і рахуйте голосно до трьох. (Діти рахують до трьох. Звучить шум моря).

-Ось уже й чути шум моря. Ми з вами занурюємося в підводне царство.

Щасливої подорожі!

 

Примітка: на кожній станції в кінці виконання завдання кожна команда отримує перлинку (намистинку) і папірець з номером і назвою наступної станції.

 

 

1 станція – Пісчаний пляж (не може бути першою в маршруті)

По технічним причинам ваш підводний човен піднявся на поверхню. Поки механіки роблять огляд човна, ви можете трохи відпочити на пляжі.

Знайдіть в рядках назви речей, які ви взяли з собою і поклали на рушники. Будьте уважними: слова можуть згинатися, але лише вгору та вбік, а не за діагоналлю!

Банан, мушля, плавки, відро, качка, лопатка, окуляри, олівець, печиво, плавки, пляшка, футболка.

 

В

І

Д

Р

О

Ф

У

Т

П

Б

М

У

Ш

Л

Я

Г

Б

Л

А

О

К

У

Л

А

О

О

Я

Н

А

Н

П

Я

Л

Л

Л

Ш

К

А

Ч

Л

Р

О

І

К

К

П

М

К

А

И

П

В

А

А

Е

А

А

В

К

А

Е

Ц

Ь

Ч

И

В

О

И

Т

К

А

К

 

 

Літери, які залишилися, впишіть  в клітинки – і дізнаєшся, про що ми всі мріяли на пляжі.

Ми всі хочемо на 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

За кожну правильну відповідь команда отримує один бал + 2 бали за виконання додаткового завдання.

 

2 станція – Нора краба-відлюдника

 

Цей краб дуже не любить товариство, він воліє бути на самоті, думати про своє крабяче життя , але іноді, коли до нього завітає родина, вони всі разом грають в «Естафету слів».

«Естафета слів»

Гра проводиться за аналогією з відомою грою "Снігова куля". Ви називаєте одне слово, дитина називає те слово, яке ви сказали, і додає своє слово. Наступна дитина повторює  перше слово, слово, яке сказала друга дитина, і додаєте третє. Наступний ігрок додає ще одне і т. д.

Ось приклад такої естафети на тему «Природа». Перший гравець говорить: «Дерева». Другий каже: «Дерева, трава». Третій додає: «Дерева, трава, річка».  Четвертий: «Дерева, трава, річка, ліс».

Гра триває до тих пір, поки не буде придумане і назване останнє слово. За кожне доречне слово команда отримує один бал.

Можна грати в повільному темпі, поступово доводячи його до швидкого, але не обов’язково.

 

Тема «МОРЕ»

Хвиля, корабель, риба, острів, медуза, кальмар…….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 станція –  Загадкові коралові рифи

У загадкових коралових рифах всі починають говорити загадками. Відгадавши їх  ви зможете дізнатися,  хто живе у підводному царстві.

За кожну відгадану загадку на підводний човен кріпиться або малюється зірочка.

 

                                Загадки.

 

 В морі рибка золота кораблі переверта.
Кит.

 

Родич рака, живе в морі, ходить боком.
Краб.

 

В морі плаваю на дні, 
     Там спокійніше мені, 
     Як желе мої боки: 
     І прозорі, і м’які. 
     Якщо зловиш мене ти – 
     Можу руку обпекти! 
Медуза  

 

Заховалась у хатинку,
Що несе на своїй спинці,
Вміє повзати, плисти…
Чи впізнаєш її ти?
Леле! Труситься від страху
Мудра бабця…(черепаха).

 

 

Дітки? Що за дивина?
Вісім ніг і голова!
На ногах присоски має,
Ними їжу він шукає,
А тепер на дні заліг
Дивовижний …(восьминіг).

 

Не потрапте ви нізащо
Цій хижачці в люту пащу!
В морі плаває глибоко,
Їсть — що попаде на око!
Про добро давно забула
Ця зубата, зла…(акула).

 

Ця тварина добра дуже,
Познайомся з нею, друже!
В морі плаває, пірнає,
Із води людей спасає.
Виринає із глибин
Щирий помічник — …(дельфін).

 

Він великий і плескатий,
Океаном йде гуляти,
В нього хвіст отруйний дуже,
Стережись його, мій друже —
Жалить струмом всіх підряд
Дивний електричний…(скат).

 

 

4 станція – Підводна театральна студія ( в спортивному залі, де вже приготовлені мати для проведення вправ )

Тут ви зможете спробувати себе в ролі актора театру, перетворитися на різних мешканців моря.

1. «Водорості» (6 разів).

Водорості тягнуться через товщу води до сонечка, але з'явився вітер, і вода забирає їх то в одну, то в іншу сторону.

І.п. стоячи, ноги на ширині плечей, руки вздовж тулуба. На раз - підняти руки вгору, на два - нахил вліво, на три - випрямитися, на чотири - і.п. Те ж саме повторити в праву сторону.

 

2. «Плаваючі жабенята» (6 разів).

Уявіть себе жабенятами, плаваючими у чистій, прозорій воді.

І.п. ноги на ширині плечей, злегка зігнуті в колінах, руки зігнуті в ліктях перед грудьми. На раз - розвести руки в сторони, випрямити ноги, на два - піднятися на носки (втягнути живіт, витягнути шию), на три - встати на повну стопу, на чотири - і.п.

 

3. «Хвиля» (6 разів).

Хвиля то піднімається, то опускається.

І.п. стоячи на колінах, руки на поясі. На раз-два - присісти на ліве стегно, руки вгору і вправо, на три-чотири - і.п. На раз-два - сісти на праве стегно, руки вгору і вліво, на три-чотири - і.п.

 

4. «Морський коник» (6 разів).

Незвично плаває морський коник: погойдуючись у воді на одному місці, то зробить ривок вперед, то замре.

І.п. стоячи, ноги на ширині плечей, руки на поясі. На раз - полуприсед з упором на ліву ногу, на два-три - пружинисті похитування вперед, на чотири - і.п. Те ж саме тільки з упором на праву ногу.

5. «Морська черепаха» (6 разів).

Обережна, то визирне з будиночка, то знову сховається.

І.п. сидячи на підлозі, згрупуватися (коліна підтягти до грудей, обхопити руками, голову нахилити вперед до колін). На раз-два - ноги випрямити, підняти вгору (кут зафіксувати), руки в сторони, спина пряма, на три-чотири - і.п.

6. «Повзе равлик» (6 разів).

Гнучка, пластична, але трохи повільна.

І.п. сидячи на п'ятах, нахилити голову до колін, руки витягнути вперед. На раз-два - ковзаючими рухами лягти на живіт, прийняти упор на лікті, голову і плечі підняти, на три-чотири - таким же ковзаючим рухом повернутися в и.п.

 

7. «Кит пливе» (8 разів).

Великий красивий кит пливе у воді.

І.п. лежачи на спині, руки за головою. На раз - повернутися на лівий бік, на два - і.п., на три - повернутися на правий бік, на чотири - і.п.

 

8. «Дельфіни» (2 рази в кожну сторону).

І.п. стоячи, ноги разом, руки опущені. На раз-два-три - стрибки на місці на двох ногах, руки вільні, на чотири - стрибок з поворотом на 90 градусів.

 

 Вправа на відновлення дихання:

І.п. ноги на ширині плечей, руки внизу. Набрати якомога більше повітря, надути щоки - вдих; плавно нахилитися вперед вниз, легко постукуючи кулачками по щоках, видихаючи повітря невеликими порціями - видих.

 

Ви знову акванавти. Можете вирушати далі.

За проходження станції кожна команда отримує максимальний бал.

Команда отримує максимальну кількість балів незалежно від того, наскільки вдало виходило виконувати вправи.

Станція 5 –  Батискаф неслухняного водолаза

Один не дуже слухняний водолаз, який не виконував накази і робив все як схоче, одного разу відстав від своєї команди і загубився. Допоможіть йому. Як тільки ви знайдете вихід із лабіринту, водолаз потрапить нарешті до свого батискафу.

 

C:\Users\Васильев\Desktop\квесты\для 3-4 кл  Пляж, море\6.gif

 

Станція 6 – Морська фотостудія

Всі акванавти повинні бути дуже спостережливі. Ваше завдання знайти 10 відмінностей на фотографіях учнів Підводного 2-А класу, які зробив фотограф на перерві.

 

C:\Users\Васильев\Desktop\квесты\для 3-4 кл  Пляж, море\learning-img-find-differences-30.jpg

Станція 7 – Салон краси «Блискуча луска»

Тут всі підводні мешканці чепуряться перед виходом в море. Цим рибкам потрібна луска і смужки на плавниках, а восьминогам і черепахам - яскраві різнокольорові візерунки. Розфарбуйте кожен свого підопічного так, щоб він був несхожий на інших, яскравий і святковий. C:\Users\Васильев\Desktop\квесты\для 3-4 кл  Пляж, море\19b3fa53ed04b475f8eca3c2f862b60c.jpgC:\Users\Васильев\Desktop\квесты\для 3-4 кл  Пляж, море\raskraski-rybka4.jpg C:\Users\Васильев\Desktop\квесты\для 3-4 кл  Пляж, море\5391c0388c39832bf507caf6a8e2cc3d.jpg

Станція 8 – Творча майстерня імені Нептуна

В нашій майстерні ви навчитеся робити чарівних рибок, яких ви заберете на згадку від цієї подорожі.

 

C:\Users\Васильев\Desktop\квесты\для 3-4 кл  Пляж, море\6dca205e6cca8caf9e70a7789d0e6b73.jpg

 

Або

 

C:\Users\Васильев\Desktop\квесты\для 3-4 кл  Пляж, море\2534935747.jpg

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Дзюбик Андрій
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
18 липня 2018
Переглядів
4738
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку