Мета даного квесту : формування навичок командної роботи, розвиток пам'яті, уваги, мислення (для учнів молодшої школи).
При передруці посилання на автора обов'язкове.
Квест «Морські пригоди» (Подорож по підводному світу)
Мета: формування навичок командної роботи, розвиток пам’яті, уваги, мислення.
Сьогодні я хочу запросити вас в незвичайну морську подорож. Під час, якої ми спускаємося на морське дно , познайомимося з його мешканцями, виконаємо їх завдання і отримаємо ціле море задоволення.
Людей, які досліджують океанські глибини, називають акванавти, і ми з вами сьогодні теж будемо акванавтами.
На якому транспорті можна подорожувати по морю? А по глибинам морським?
Кожна команда отримує свій підводний човен, який необхідно разом розфарбувати , придумати і написати назву. Оберіть капітана човна.
Кожна команда отримує маршрутний лист.
Ви готові? Посміхніться один одному і побажайте приємної подорожі! На рахунок три - занурюємося. Закрийте очі і рахуйте голосно до трьох. (Діти рахують до трьох. Звучить шум моря).
-Ось уже й чути шум моря. Ми з вами занурюємося в підводне царство.
Щасливої подорожі!
Примітка: на кожній станції в кінці виконання завдання кожна команда отримує перлинку (намистинку) і папірець з номером і назвою наступної станції.
1 станція – Пісчаний пляж (не може бути першою в маршруті)
По технічним причинам ваш підводний човен піднявся на поверхню. Поки механіки роблять огляд човна, ви можете трохи відпочити на пляжі.
Знайдіть в рядках назви речей, які ви взяли з собою і поклали на рушники. Будьте уважними: слова можуть згинатися, але лише вгору та вбік, а не за діагоналлю!
Банан, мушля, плавки, відро, качка, лопатка, окуляри, олівець, печиво, плавки, пляшка, футболка.
В |
І |
Д |
Р |
О |
Ф |
У |
Т |
П |
Б |
М |
У |
Ш |
Л |
Я |
Г |
Б |
Л |
А |
О |
К |
У |
Л |
А |
О |
О |
Я |
Н |
А |
Н |
П |
Я |
Л |
Л |
Л |
Ш |
К |
А |
Ч |
Л |
Р |
О |
І |
К |
К |
П |
М |
К |
А |
И |
П |
В |
А |
А |
Е |
А |
А |
В |
К |
А |
Е |
Ц |
Ь |
Ч |
И |
В |
О |
И |
Т |
К |
А |
К |
Літери, які залишилися, впишіть в клітинки – і дізнаєшся, про що ми всі мріяли на пляжі.
Ми всі хочемо на
|
|
|
|
|
За кожну правильну відповідь команда отримує один бал + 2 бали за виконання додаткового завдання.
2 станція – Нора краба-відлюдника
Цей краб дуже не любить товариство, він воліє бути на самоті, думати про своє краб’яче життя , але іноді, коли до нього завітає родина, вони всі разом грають в «Естафету слів».
«Естафета слів»
Гра проводиться за аналогією з відомою грою "Снігова куля". Ви називаєте одне слово, дитина називає те слово, яке ви сказали, і додає своє слово. Наступна дитина повторює перше слово, слово, яке сказала друга дитина, і додаєте третє. Наступний ігрок додає ще одне і т. д.
Ось приклад такої естафети на тему «Природа». Перший гравець говорить: «Дерева». Другий каже: «Дерева, трава». Третій додає: «Дерева, трава, річка». Четвертий: «Дерева, трава, річка, ліс».
Гра триває до тих пір, поки не буде придумане і назване останнє слово. За кожне доречне слово команда отримує один бал.
Можна грати в повільному темпі, поступово доводячи його до швидкого, але не обов’язково.
Тема «МОРЕ»
Хвиля, корабель, риба, острів, медуза, кальмар…….
3 станція – Загадкові коралові рифи
У загадкових коралових рифах всі починають говорити загадками. Відгадавши їх ви зможете дізнатися, хто живе у підводному царстві.
За кожну відгадану загадку на підводний човен кріпиться або малюється зірочка.
Загадки.
В морі рибка золота кораблі переверта.
Кит.
Родич рака, живе в морі, ходить боком.
Краб.
В морі плаваю на дні,
Там спокійніше мені,
Як желе мої боки:
І прозорі, і м’які.
Якщо зловиш мене ти –
Можу руку обпекти!
Медуза
Заховалась у хатинку,
Що несе на своїй спинці,
Вміє повзати, плисти…
Чи впізнаєш її ти?
Леле! Труситься від страху
Мудра бабця…(черепаха).
Дітки? Що за дивина?
Вісім ніг і голова!
На ногах присоски має,
Ними їжу він шукає,
А тепер на дні заліг
Дивовижний …(восьминіг).
Не потрапте ви нізащо
Цій хижачці в люту пащу!
В морі плаває глибоко,
Їсть — що попаде на око!
Про добро давно забула
Ця зубата, зла…(акула).
Ця тварина добра дуже,
Познайомся з нею, друже!
В морі плаває, пірнає,
Із води людей спасає.
Виринає із глибин
Щирий помічник — …(дельфін).
Він великий і плескатий,
Океаном йде гуляти,
В нього хвіст отруйний дуже,
Стережись його, мій друже —
Жалить струмом всіх підряд
Дивний електричний…(скат).
4 станція – Підводна театральна студія ( в спортивному залі, де вже приготовлені мати для проведення вправ )
Тут ви зможете спробувати себе в ролі актора театру, перетворитися на різних мешканців моря.
1. «Водорості» (6 разів).
Водорості тягнуться через товщу води до сонечка, але з'явився вітер, і вода забирає їх то в одну, то в іншу сторону.
І.п. стоячи, ноги на ширині плечей, руки вздовж тулуба. На раз - підняти руки вгору, на два - нахил вліво, на три - випрямитися, на чотири - і.п. Те ж саме повторити в праву сторону.
2. «Плаваючі жабенята» (6 разів).
Уявіть себе жабенятами, плаваючими у чистій, прозорій воді.
І.п. ноги на ширині плечей, злегка зігнуті в колінах, руки зігнуті в ліктях перед грудьми. На раз - розвести руки в сторони, випрямити ноги, на два - піднятися на носки (втягнути живіт, витягнути шию), на три - встати на повну стопу, на чотири - і.п.
3. «Хвиля» (6 разів).
Хвиля то піднімається, то опускається.
І.п. стоячи на колінах, руки на поясі. На раз-два - присісти на ліве стегно, руки вгору і вправо, на три-чотири - і.п. На раз-два - сісти на праве стегно, руки вгору і вліво, на три-чотири - і.п.
4. «Морський коник» (6 разів).
Незвично плаває морський коник: погойдуючись у воді на одному місці, то зробить ривок вперед, то замре.
І.п. стоячи, ноги на ширині плечей, руки на поясі. На раз - полуприсед з упором на ліву ногу, на два-три - пружинисті похитування вперед, на чотири - і.п. Те ж саме тільки з упором на праву ногу.
5. «Морська черепаха» (6 разів).
Обережна, то визирне з будиночка, то знову сховається.
І.п. сидячи на підлозі, згрупуватися (коліна підтягти до грудей, обхопити руками, голову нахилити вперед до колін). На раз-два - ноги випрямити, підняти вгору (кут зафіксувати), руки в сторони, спина пряма, на три-чотири - і.п.
6. «Повзе равлик» (6 разів).
Гнучка, пластична, але трохи повільна.
І.п. сидячи на п'ятах, нахилити голову до колін, руки витягнути вперед. На раз-два - ковзаючими рухами лягти на живіт, прийняти упор на лікті, голову і плечі підняти, на три-чотири - таким же ковзаючим рухом повернутися в и.п.
7. «Кит пливе» (8 разів).
Великий красивий кит пливе у воді.
І.п. лежачи на спині, руки за головою. На раз - повернутися на лівий бік, на два - і.п., на три - повернутися на правий бік, на чотири - і.п.
8. «Дельфіни» (2 рази в кожну сторону).
І.п. стоячи, ноги разом, руки опущені. На раз-два-три - стрибки на місці на двох ногах, руки вільні, на чотири - стрибок з поворотом на 90 градусів.
Вправа на відновлення дихання:
І.п. ноги на ширині плечей, руки внизу. Набрати якомога більше повітря, надути щоки - вдих; плавно нахилитися вперед вниз, легко постукуючи кулачками по щоках, видихаючи повітря невеликими порціями - видих.
Ви знову акванавти. Можете вирушати далі.
За проходження станції кожна команда отримує максимальний бал.
Команда отримує максимальну кількість балів незалежно від того, наскільки вдало виходило виконувати вправи.
Станція 5 – Батискаф неслухняного водолаза
Один не дуже слухняний водолаз, який не виконував накази і робив все як схоче, одного разу відстав від своєї команди і загубився. Допоможіть йому. Як тільки ви знайдете вихід із лабіринту, водолаз потрапить нарешті до свого батискафу.
Станція 6 – Морська фотостудія
Всі акванавти повинні бути дуже спостережливі. Ваше завдання знайти 10 відмінностей на фотографіях учнів Підводного 2-А класу, які зробив фотограф на перерві.
Станція 7 – Салон краси «Блискуча луска»
Тут всі підводні мешканці чепуряться перед виходом в море. Цим рибкам потрібна луска і смужки на плавниках, а восьминогам і черепахам - яскраві різнокольорові візерунки. Розфарбуйте кожен свого підопічного так, щоб він був несхожий на інших, яскравий і святковий.
Станція 8 – Творча майстерня імені Нептуна
В нашій майстерні ви навчитеся робити чарівних рибок, яких ви заберете на згадку від цієї подорожі.
Або