Тема. Квест «Ніч у школі. У пошуках скарбів»
Мета. Розвивати нестандартне мислення, вміння швидко приймати рішення; формувати здатність працювати у команді; виховувати товариськість, почуття взаємодопомоги і взаємоповаги, поважливе ставлення до думок інших; підвищувати ефективну конкурентноспроможність задля підняття власної самооцінки.
Хід квесту
І. Вступне слово вчителя. Доброго дня всім! Сьогодні ми зібралися в класі, щоб провести захоплюючий і незвичайний квест « Ніч у школі. У пошуках скарбів». Квест – це розважальна і інтелектуально-командна гра, під час якої команди змагаються одна з одною за перемогу та головний приз. Це гра–випробування учасників на ерудованість, начитаність та уміння змагатися у команді!
Завдання квесту:
Скласти і прочитати вислів відомого давньогрецького вченого-енциклопедиста, філософа і логіка, засновника класичної (формальної) логіки - Арістотеля , який я поділила на 6 частин кожній команді. Щоб отримати 6 частин вислову команди за допомогою мапи мають пройти 6 зупинок. На кожній зупинці команди виконують різноманітні завдання, їх треба знайти, отримати назву місця, де знаходиться частина вислову. Вчитель проводить квест сам, тому маршрути різні, завдання схожі, але мають різні закодовані слова (місця знаходження частин слова). Квест проходить під світло ліхтариків. Під час проведення в школі темно.
Дружба - найнеобхідніше для життя, оскільки ніхто не побажає собі життя без друзів, навіть якщо б він мав решту всіх благ. – Арістотель
І зупинка. Розшифрувати ребус.
І команда
ІІ команда
ІІ зупинка.Розшифрувати слова
Заснули котенята,
Бачать сни качата,
Сонечко на небі теж спить.
Нічка усе вкрила,
Коси розпустила,
Колискова пісня летить.
Сплять у стайні коні,
В зоопарку - поні,
Квіточка в садочку теж спить.
І дерева й трави
Бачать сни дубраві,
Зіронька на небі блищить.
Сплять маленькі діти,
Казками сповиті,
Пісенька любові дзвенить.
Щоб приколисати,
Сни подарувати,
Ніжно обіймати в цю мить.
Щоб заколихати,
Спокій дарувати,
Колисанка ночі летить.
Наталя Гуркіна
І команда. 4р. 1б., 3р. 2б, 5р. 7 б, 11р. 10б, 1р. 13б, 22р. 7б, 16р. 12б, 7р. 14б, 21р. 9б; 19р.10б, 6р. 15б, 8р.11б, 17р.4б, 18р15б, 7р.17б.
ІІ команда.
Заснули котенята,
Бачать сни качата,
Сонечко на небі теж спить.
Нічка усе вкрила,
Коси розпустила,
Колискова пісня летить.
Сплять у стайні коні,
В зоопарку - поні,
Квіточка в садочку теж спить.
І дерева й трави
Бачать сни дубраві,
Зіронька на небі блищить.
Сплять маленькі діти,
Казками сповиті,
Пісенька любові дзвенить.
Щоб приколисати,
Сни подарувати,
Ніжно обіймати в цю мить.
Щоб заколихати,
Спокій дарувати,
Колисанка ночі летить.
Наталя Гуркіна
4р. 1б., 3р. 2б, 5р. 7 б, 11р. 10б, 1р. 13б, 22р. 7б, 16р. 12б, 7р. 14б, 21р. 9б;
10р. 2б, 7р. 17б, 15р.17б, 21р. 12б, 5р. 14б, 6р. 19б, 22р. 6б.
ІІІ зупинка.
І команда. Чарівні квадрати
й |
ц |
к |
у |
е |
н |
г |
ш |
є |
у |
м |
о |
д |
і |
а |
ф |
х |
з |
к |
щ |
п |
в |
р |
о |
л |
я |
ч |
р |
с |
м |
и |
а |
т |
б |
ю |
ь |
а |
й |
у |
к |
е |
р |
п |
г |
е |
ї |
о |
г |
р |
м |
м |
о |
р |
е |
н |
в |
і |
т |
е |
р |
к |
л |
и |
с |
к |
о |
м |
н |
а |
т |
в |
ю |
ь |
г |
а |
п |
ю |
р |
е |
к |
е |
к |
с |
к |
а |
в |
а |
т |
о |
р |
а |
б |
р |
а |
к |
а |
д |
а |
б |
м |
ІІ команда. Анаграма
АВАЧІДТ ЯПЦАР
ІV зупинка.
І команда. Анаграма
ЯПЦАР ПІЛОЦХ
ІІ команда. Чарівні квадрати.
в |
і |
т |
р |
п |
о |
л |
е |
и |
п |
к |
и |
п |
е |
ю |
р |
и |
с |
е |
к |
в |
е |
к |
л |
а |
с |
е |
р |
л |
о |
п |
я |
т |
н |
д |
ц |
ш |
і |
т |
ь |
ь |
й |
в |
х |
ю |
и |
к |
н |
ц |
ж |
о |
с |
з |
ф |
й |
т |
м |
л |
є |
е |
а |
ц |
и |
в |
у |
к |
п |
с |
й |
т |
п |
к |
ь |
и |
ф |
і |
ї |
й |
ь |
р |
V зупинка. Розшифрувати слова
І команда. 25, 12, 10, 11, 15, 1
ІІ команда. 4, 7, 19, 4, 21, 1, 25, 12, 33
VІ зупинка. Розшифрувати ребуси
І команда
ІІ команда.
2 = Р
Відповіді. І зупинка Бібліотека ---- кімната творчості
ІІ зупинка. Роздягалка для хлопців ----- роздягалка для дівчат
ІІІ зупинка Українська мова ------- дівчата праця
ІV зупинка. Праця хлопці -------перший клас
V зупинка. Фізика ---------географія
VІ зупинка. Зарубіжна література -------історія
ІІІ. Підведення підсумків. Намалювати, виготовити стенд, колаж…. всі етапи маршруту у цікавій формі. Нагородження переможців.
ІV. Конкурси, ігри.
V. Кінозал. Перегляд мультфільмів, фільмів.
VI. Дискотека.