Мета: розвиток пізнавальних процесів: пам'яті, мислення, уваги, уяви.
Для найменших, дошкільнят або першокласників. Бажано проводити для цілого класа, але з невеликою кількістю дітей. Можна для ГПД.
При передруці посилання на автора обов'язкове.
Квест «По дорозі з казкою»
Мета: розвиток пізнавальних процесів: пам’яті, мислення, уваги, уяви.
Для найменших, дошкільнят або першокласників. Бажано проводити для цілого класа, але з невеликою кількістю дітей. Можна для ГПД.
Сьогодні ми будемо мандрувати казкою і здійснювати подвиги.
Спочатку давайте закриємо очі і уявимо собі…..
Далеко-далеко є казкова країна, а в казковій країні нічого неможливого не буває. Там завжди гріє ласкаве сонце, солодко пахнуть чарівні квіти, дзвенять струмочки, співають найніжніші пісні маленькі пташки. Відкрийте очі.
Уявили , а як же нам туди потрапити?
А щоб потрапити в казку, ми повинні сказати чарівне заклинання
Сусака, масака, лема, рема, гема!.. Бурідо, фурідо, сэма, пема, фема!..
Бамбара, чуфара, лорікі, йорікі, пікапу, трікапу, скорікі, морікі!
Вирушаємо в дорогу!
Команда отримує першу підказку – малюнок і вирушають (підказками служать малюночки, на яких зображена частина школи, де знаходиться станція: їдальня - ложка, тарілка , спорт.зал - м’яч, бібліотека – книга, кабінет музики – ноти, кабінет англійської – книга тощо).
1 станція
У цій же казковій країні жила Принцеса. Вона була доброю і розумною. Але цього замало. Вона володіла даром всіх навколо робити добрими і розумними. Тому всі жителі казкової країни відчували себе щасливими. Я хочу запропонувати вам зробити незвичайний портрет цієї принцеси.
2 станція
Принцеса була така добра і красива, що це не припало до смаку Бабі Язі. Вона жила неподалік. Баба Яга задумала викрасти Принцесу і відібрати в неї безцінний дар. Так це і сталося. Яга перетворила її в невидиму істоту і заточила в підземному замку. Замок був нудний і сірий. (показується замок.) І єдине, що залишалося Принцесі – дивитися через замкову щілину на світ. Давайте пофантазуємо і намалюємо, що саме побачила Принцеса.
3 станція
Баба Яга жила не одна. В неї був помічник. Хто він?
4 станція
Повз казкового містечка, де стояв замок, пролітав Злий Дракон і знищив все навкруги. Допоможіть мешканцям міста , поверніть зниклі речі! (із рахункових паличок скласти кожному один предмет)
5 станція
Ви молодці, як багато чого знаєте та вмієте. А ось і наступне завдання. Я вам хотіла показати портрети найулюбленіших казкових героїв Принцеси, які вона намалювала сидячі в полоні. Але ,от лихо, хтось мені їх зіпсував, я думаю, що це витівки Баби Яги. Та не будемо сумувати, і зараз ми все виправимо. (Роздаються ілюстрації казкових героїв, і діти їх домальовують).
Це повинні бути Буратіно, Іван-царевич, лікар Айболить, Чиполіно . зробіть їх схожими самих на себе!
6 станція
Принцеса втекла з замку і пішла собі додому. Дотримуючись черговості, намалюйте квіточки, які збирала по дорозі принцеса. Яку квітку зірвала останньою?
7 станція
Молодці! Всі завдання виконали на відмінно! А останнє завдання, – зібрати розрізану приказку.
Хто казок багато знає, той завжди перемагає.
Ось і закінчилася наша подорож. Принцеса на волі, Баба Яга та Злий Дракон пройшли курси подобрішання , перестали ображати інших, а ми з вами повертаємося в нашу школу, в ваш клас!
Сусака, масака, лема, рема, гема!.. Бурідо, фурідо, сэма, пема, фема!..
Бамбара, чуфара, лорікі, йорікі, пікапу, трікапу, скорікі, морікі!
З поверненням! Поаплодуйте собі.
До побачення!