Квест «Країна Здоров’я» ( здоровий спосіб життя)

Про матеріал

Квест «Країна Здоров'я»

Мета: формувати здоровий спосіб життя.

Рекомендовано для учнів 1-2 класів.

При передруці посилання на автора обов'язкове.

Перегляд файлу

 

Квест «Країна Здоровя»

Мета: формувати здоровий спосіб життя.

 

Дорогі діти! Я прийшла сьогодні по допомогу. Мені надйшла смс-ка від мешканців Країни Здоровя . Ось що вони пишуть:

«Напали на нашу країну лиходії, викрали нашу принцесу Вітамінку і зачарували її. І відразу всі жителі країни захворіли - нікому врятувати принцесу Вітамінку. Допоможіть нам!  Ми не хочемо хворіти! Ми хочемо бути здоровими!».

Допоможемо діти?

Але як же потрапити нам з вами в ту чарівну країну?

Закрийте очі і пошепки скажіть заклинання, яке перенесе нас у Чарівну країну Здоровя.

 

Я здоров’я бережу

Сам собі допоможу

 

 Вирушаємо….

 

Станція 1   Місто Чистоти

Дітей зустрічає Бруднуля.

Діти, відгадайте загадки.

 

Як купатися ідеш І мене також береш. Я гладеньке й запашне, Ти намилюєш мене. Всі мікроби змило Я — корисне…(мило)

 

Коли миюсь, чи вмиваюсь, Потім ним я витираюсь. Витирати сухо звик Мій м’якесенький…(рушник)

 

Він по зачісках мастак, Вас причеше гарно так. Розчесав моє волосся, Так давно вже повелося, Що охайний молодець, Той, хто має…(гребінець)

 

Чищу зубки кожен день Дуже добре й швидко Мені в цьому допоможе Моя зубна…(щітка)

 

Дидактична гра «Охайність»

Мета гри. Перевірити знання дітей про предмети гігієни та їх призначення.

 

Хід гри. Бруднуля каже дітям, що хоче переконатися в тому, що вони охайні і акуратні: нехай вони скажуть, що потрібно для того, щоб волосся, руки і обличчя були чистими (чим більше вони зможуть про це розповісти, тим краще).

Потім Бруднуля  каже: «Руки». Діти  відповідають: «Мило, щітка, рушник». Подібним же чином діти реагують на слова «волосся» (гребінь, щітка, ножиці, шампунь, мило, «купання» (ванна, рушник, душ, умивальник, губка, мило та ін.).

Але ви повинні запам’ятати слідуючі правила, щоб не бути схожими на жителів цієї станції. 

1.Кожний ранок умивайся, чисть зуби, мий вуха та шию. 

2.Завжди мий руки перед їдою. 

3.Коротко стрижи нігті. 

4.Користуйся носовою хустинкою. 

5.Тримай у порядку своє волосся. 

 

Станція 2 – місто Здорового харчування

Дітей зустрічає Ненажера:

- Я їм тільки тоді, коли мені хочеться.

- Найбільше я їм на ніч

- Я харчуюся тільки своїми улюбленими продуктами.

- Я їм дуже швидко, бо завжди поспішаю

- Я часто їм дуже холодну або гарячу їжу

- Я дуже люблю солодощі, часто з них починаю обід.

- Я іноді забуваю помити овочі і фрукти перед тим, як їсти.

- Я п'ю воду просто з- під крана.

(Після кожного речення діти розповідають Ненажері, що вона робить неправильно і чому)

 

Дидактична гра «Обери та  поясни»

Ненажера називає дітям продукти харчування, а вони обирають ті, що шкідливі для нашого організму, плескаючи у долоні.

 Кефір, фанта, хліб,  згущене молоко, каша, горіхи, жуйка, яблучний сік,  картопляне пюре, сметана, кока-кола, капуста, чіпси, сир, помідор, сухарики, булка, цукерка.

 

 

 

Станція 3 – місто Фізкультури та спорту

Дітей зустрічає  Ледар

Питання про фізкультуру і спорт. Назвіть види спорту на малюнках . (презентація «Види спорту»)

 

Або

C:\Users\Васильев\Desktop\квесты\Країна ЗдоровЯ\35875267-illustration-of-children-playing-different-sports-eps-10-simple-gradients-Stock-Photo.jpg

 

 

 

А ви , діти, займаєтесь спортом? Розкажіть хто яким видом спорту займається.

Діти розказують в яких гуртках займаються.

 

 

 А давайте пограємо?

Піднімання ніг (гра «Чапля на болоті») Дитина - «чапля» йде на полювання. Щоб не сполохати всіх жаб, він повинен обережно підняти ногу вгору і тихенько плавно на неї наступити. Тупнув - налякав жабу і програв. Вправа непроста, тому грати довго не рекомендується, через 5-8 кроків переходите до іншої грі.

 

Стрибки (гра «Зайчик і вода») Покладіть на підлозі дві мотузки на відстані 5-15 см одна від одної. Це «річка». Запропонуйте «зайчику» перестрибувати через річку так, щоб не впасти в воду ( «Не намочити зайчику хвостик»). Дорослий може зображати лисицю, від якої рятується зайчик. Перестрибнув річку - втік від лисиці.

 

Нахили (гра «Дерево на вітру») Для цієї гри знадобиться віяло або просто щільний папір. Дитина витягує руки-«гілки» в бік або вгору. Дорослий ходить по колу і махає на дитину віялом. Під «вітром» «дерево» нахиляється. Можна змінювати глибину нахилу в залежності від сили «вітру»: чим швидше махає дорослий віялом, тим сильніше нахиляється дитина.

 

 

Присідання (гра «Карлики - велетні») Грайте просто: називайте слова «маленький» або «великий» і присідайте або піднімайтеся на носочки. З дітьми старшого віку гру можна ускладнити: домовтеся заздалегідь, що дитина виконує команду, а не повторює дії за дорослим. І спробуйте його заплутати. Діти і не помітять, як з реготом і вереском сядуть 15-20 разів.

 

 

Махи руками (гра «Пташка-кішка») Діти зображують пташок - бігають і махають руками як крилами. Дорослий - «кішка» голосно нявкає, з цього звуку «пташка» - дитина повинна «сховатися» - завмерти. Якщо дитина не завмерла, вона програла. Рекомендуємо нявкати кожні 30-40 секунд, щоб дати м'язам дитини можливість відпочити.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Станція 4

Медсестра проводить  масаж біологічно активних зон для профілактики простудних захворювань.

 

 

Качка крякає та кличе                       Погладжувати шию долонями зверху вниз.

Каченят з собою,                                  

А за ними кіт муркоче  ,                    Вказівними пальцями розтирати крила носа.

Йде до водопою.                                 

 

Котик очі мружить хитро ,               Пальцями погладжувати лоб від середини

Їх зловити мріє!                                  до скронь.

Не дивись  на каченят -                     Розсунути вказівний і середній

Бо плавати не вмієш!                        пальці, зробити «вилочку» і масажувати

 

                                                                точки біля вуха.

 

 

Станція 5

На цій станції дітей зустрічає лікар Айболить.

 

- А чи знаєте ви,  як же дізнатися, що людина захворіла? (Висловлювання дітей).

Давайте перевіримо, чи всі ми назвали

 

 

Ознаки грипу:

1. Висока температура.

2. М'язові болі, головний біль.

3. Нежить.

4. Кашель.

5. Слабкість, млявість.

6. Біль в горлі.

7. Почервоніння очей.

8. Легка нудота.

9. Озноб.

10. Втрата апетиту.

 

1. Гра- тест «Шкідливі і корисні поради».

 - Я буду називати правила, які повинен виконувати хворий. Якщо правило вірне, то хлопаємо в долоні.  Якщо правило невірне, то просто тихенько стоїмо і показуємо «ні».

 1. Якщо захворів на грип, запроси якомога більше друзів і здорово розважся.

 2. Якщо захворів на грип, терміново йди в поліклініку, а по шляху зарази якомога більше людей.

 3. Якщо захворів на грип, треба викликати лікаря додому.

 4. Треба лягти в ліжко.

 5. Якщо захворів на грип, їж морозиво.

 6. Приймай ліки, які знайшов в аптечці сам.

7. Приймай ліки, призначені лікарем.

8. Пий більше води, фруктових соків та іншої рідини: це допоможе вивести з організму отруйні речовини і знизити температуру.

 9. Коли кашляєш і чхаєш, відкривай рот ширше, щоб летіли бризки на всі боки.

10. Якщо захворів на грип, вирушай у гості до одного - ти так давно у нього не було.

 - Молодці! Я думаю, що ви запам'ятаєте тільки корисні поради - це лягти в ліжко, викликати лікаря додому, приймати ліки призначені лікарем, пити більше води і соків, прикривати рот хустинкою при чханні та кашлі, що не заражати інших.

 

 

 

Станція 6  (знаходиться навпроти їдальні біля рукомийників)

Дітей зустрічає ще одна медична сестра.

 

 

  • А чи всі вміють правильно мити ручки? Давайте разом спробуємо.

Як мити руки

C:\Users\Васильев\Desktop\квесты\Країна ЗдоровЯ\ruki2.jpg

docx
Додано
31 липня 2018
Переглядів
1935
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку