Квест по зарубіжній літературі для учнів 5-х класів

Про матеріал
Квест для учнів 5-х класів в рамках проведення тижня зарубіжної літкратури.
Перегляд файлу

Квест для учнів 5-х класів

  1. Доброго дня, шановні учасники.  Цей тиждень у нас тематичний. Як ви бачили на 1 поверсі було оформлено виставку відомих висловів про мову та літературу.
  2. Розвішано тематичні плакати та оформлено виставку малюнків до творів відомих українських та зарубіжний письменників.
  3. Розвішано листівки з правильним наголошенням слів.
  4. Сьогодні за планом у нас відбудеться квест між двома командами учнів  5-х класів.
  5. Шановні гравці, давайте вирушимо у світ літературного квесту. За допомогою  зупинок, станцій ми не лише перевіримо наші знання із зарубіжної літератури і поділимося досвідом, а й попрактикуємо  наші вміння швидко та логічно думати, рухатись, дотримуючись маршрутних листів, більше співпрацювати командою і підтримувати один одного, адже ми разом зібралися, щоб весело і цікаво провести час.

 

Отже, представити свою команду і кричалку надаємо можливість учням 5-А класу.

(діти озвучують назву команди та свою кричалку)

Наступними представити свою команду і кричалку запрошуємо учнів 5-Б класу.

(діти озвучують назву команди та свою кричалку)

Ну що ж, квестери! Ви готові до гри? Капітани, отримуйте маршрутні листи. І не забудьте отримувати на кожній станції уривки висловів відомих зарубіжних письменників, які в кінці гри ви повинні скласти і озвучити.

Свої виконані завдання ви віддаєте своєму супроводжуючому учителю.

5-А клас супроводжую я, а 5-Б клас супроводжує Наталія Володимирівна.

Після завершення квесту команди зустрічаються на цьому ж місці для підведення підсумків і нагородження переможців.

(капітани отримують маршрутні листи і починають гру)

Бажаємо успіхів і нехай переможе активна, творча, креативна команда. Вперед за знаннями та перемогою!

 

 

 

 

 

                                                  МАРШРУТНИЙ ЛИСТ 

для учнів 5-А класу

 Літературний квест із зарубіжної літератури

«У пошуках літературних скарбів»

 

№/п

Зупинки

Місце

знаходження

зупинки

Примітка

Всього балів

1

Станція №1

«Місток відповідностей»

І поверх каб.муз.мист

Учитель:

Скрипник В.А.

 

 

2

Станція №2

«Ребуси»

ІІІ поверх, каб. технологій

учитель Бевз С.В.

 

 

3

Станція №3

«Хмаринка»

Шкільний двір,

пам’ятне місце

 

 

4

Станція №4

«Хто? Де? Коли?»

ІІ поверх,  каб.№7

уч. Кремповський В.В.              

 

 

 

5

Станція №5

«Мудрість книги»

І поверх каб. інформатики

учитель Дідик Є.О.

 

 

6

Станція №6

Селфі-студія»

Приймальня

каб. директора

(фото з директором)

 

 

Загальна к/ балів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Станція №2 «РЕБУСИ»

ЗАВДАННЯ: Відгадати запропоновані ребуси і записати відповідь

Кожна правильна відповідь – 2 бали

Ребус

Відповідь

К-ть

балів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Станція №1 «МІСТОК ВІДПОВІДНОСТЕЙ»

ЗАВДАННЯ: Встановити відповідність між терміном і його значенням. За допомогою ручки чи олівця позначити стрілочкою

Кожна правильна відповідь - 2 бали.

 

Термін

значення

Кількість балів

Зарубіжна література

-         усна народна творчість, сукупність творів колективного походження, що виникли в глибоку давнину і передавалася з уст в уста.

 

Фольклор

-         текст створений тією мовою, якою володіє автор

 

Народна казка

-         послідовність подій в літературному творі

 

Літературна казка

-         передавання змісту усного висловлювання чи писемного тексту засобами іншої мови.

 

Сюжет

-         авторський твір, який утілює авторські думки та уявлення про світ.

 

Оригінал

-         сукупність різних національних літератур від давнини до сучасності.

 

Переклад

-         усне народне оповідання про вигадані події та явища, що сприймаються як реальні.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Станція №3 «ХМАРИНКА»

ЗАВДАННЯ: Розгадати і записати які цитати розміщені у хмарці тегів?

Кожна правильна відповідь -  3 бали

Хмара слів

Цитата

 

.

 

Станція №4 «Хто? Де? Коли?»

ЗАВДАННЯ:  дайте відповіді на запитання, знайдіть їх в таблиці

 і з’єднайте

 (слова записані зверху вниз, знизу вверх, зліва направо, справа наліво)

Кожна правильна відповідь - 1 бал

 

1.Відомі брати - збирачі німецького фольклору?

2. Звідки взявся герой японської казки (маленький хлопчик)?

3. Як падчерка потрапила до Пані Метелиці?

4. Через який предмет Кай став жорстоким?

5. Що поросив напекти Хлопчик-Персик у діда та баби ?

6. Чим Пані Метелиця нагородила рідну доньку вдови?

7. Кого переміг Хлопчик-Персик?

8. Хто подарував Герді оленя?

9. Хто викрав Кая?

10. Усна народна творчість одним словом називається?

Б

Е

Л

Н

В

К

О

Л

О

Д

Я

З

Ь

Р

Р

К

Р

П

Р

Р

Д

З

Ж

С

Р

Ш

Л

Б

Ю

Д

Ч

Б

А

К

І

О

А

Н

О

М

Н

В

Т

Н

Й

У

У

Щ

Т

О

У

З

Т

Т

Ь

О

Т

Н

Б

А

К

Л

Д

Г

И

Р

Ф

Б

Д

Ф

О

 Л

Ь

К

Л

О

Р

К

О

Т

Г

О

І

І

Г

Б

Ю

А

Т

Н

Л

В

Ь

Ю

В

И

Р

Л

С

Й

А

А

П

Е

Р

С

И

К

Н

Ь

И

В

І

Е

Ф

Н

Т

З

Р

К

О

Р

Ж

І

К

Т

С

Г

М

В

Л

И

Й

Х

Р

У

М

Г

Ш

Д

Б

С

Ь

Г

М

А

М

Ц

В

Д

З

Е

Р

К

А

Л

О

Н

К

Р

Н

З

Ї

Я

П

Ї

И

В

Р

Г

Е

К

Ц

М

О

И

 

 

 

 

 

Станція № 5   “Мудрість книги”

Завдання: Відскануйте QR-коди і запишіть звернення КНИГИ до читача

Кожна правильна відповідь - 2 бали

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Станція № 6   “Селфі-студія”

Завдання: Скласти із запропонованих букв фразу, сфотографуватися командою із директором, тримаючи складену фразу і відправити фото у вашу групу дистанційного навчання.

5-А     КВЕСТ – ЦЕ СУПЕР!

5-Б     КВЕСТ – ЦЕ КРУТО!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                  МАРШРУТНИЙ ЛИСТ 

для учнів 5-Б класу

 Літературний квест із зарубіжної літератури

«У пошуках літературних скарбів»

 

№/п

Зупинки

Місце

знаходження

зупинки

Примітка

Всього балів

1

Станція №1

«Мудрість книги»

І поверх каб. інформатики

учитель Дідик Є.О.

 

 

2

Станція №2

«Що? Де? Коли?»

ІІ поверх, каб.№7

учитель: Кремповський В.В.

 

 

3

Станція №3

«Хмаринка»

Шкільний двір,

пам’ятне місце

 

 

4

Станція №4

«Ребуси»

ІІІ поверх, каб. технологій

учитель Бевз С.В.

 

 

5

Станція №5

«Місток відповідей»

І повер каб.  муз.мист

учитель Скрипник В.А.

 

 

6

Станція №6

Селфі-студія»

Приймальня

каб. директора

(фото з директором)

 

 

Загальна к/ балів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Станція №4 «РЕБУСИ»

ЗАВДАННЯ: Відгадати запропоновані ребуси і записати відповідь

Кожна правильна відповідь – 2 бали

Ребус

Відповідь

К-ть

балів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Станція №5 «МІСТОК ВІДПОВІДНОСТЕЙ»

ЗАВДАННЯ: Встановити відповідність між терміном і його значенням. За допомогою ручки чи олівця позначити стрілочкою

Кожна правильна відповідь - 2 бали.

 

Термін

значення

Кількість балів

Зарубіжна література

-         усна народна творчість, сукупність творів колективного походження, що виникли в глибоку давнину і передавалася з уст в уста.

 

Фольклор

-         текст створений тією мовою, якою володіє автор

 

Народна казка

-         послідовність подій в літературному творі

 

Літературна казка

-         передавання змісту усного висловлювання чи писемного тексту засобами іншої мови.

 

Сюжет

-         авторський твір, який утілює авторські думки та уявлення про світ.

 

Оригінал

-         сукупність різних національних літератур від давнини до сучасності.

 

Переклад

-         усне народне оповідання про вигадані події та явища, що сприймаються як реальні.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Станція №3 «ХМАРИНКА»

ЗАВДАННЯ: Розгадати і записати які цитати розміщені у хмарці тегів?

Кожна правильна відповідь -  3 бали

Хмара слів

Цитата

 

.

 

Станція №2 «Хто? Де? Коли?»

ЗАВДАННЯ:  дайте відповіді на запитання, знайдіть їх в таблиці

 і з’єднайте

 (слова записані зверху вниз, знизу вверх, зліва направо, справа наліво)

Кожна правильна відповідь - 1 бал

 

1.Відомі брати - збирачі німецького фольклору?

2. Звідки взявся герой японської казки (маленький хлопчик)?

3. Як падчерка потрапила до Пані Метелиці?

4. Через який предмет Кай став жорстоким?

5. Що поросив напекти Хлопчик-Персик у діда та баби ?

6. Чим Пані Метелиця нагородила рідну доньку вдови?

7. Кого переміг Хлопчик-Персик?

8. Хто подарував Герді оленя?

9. Хто викрав Кая?

10. Усна народна творчість одним словом називається?

Б

Е

Л

Н

В

К

О

Л

О

Д

Я

З

Ь

Р

Р

К

Р

П

Р

Р

Д

З

Ж

С

Р

Ш

Л

Б

Ю

Д

Ч

Б

А

К

І

О

А

Н

О

М

Н

В

Т

Н

Й

У

У

Щ

Т

О

У

З

Т

Т

Ь

О

Т

Н

Б

А

К

Л

Д

Г

И

Р

Ф

Б

Д

Ф

О

 Л

Ь

К

Л

О

Р

К

О

Т

Г

О

І

І

Г

Б

Ю

А

Т

Н

Л

В

Ь

Ю

В

И

Р

Л

С

Й

А

А

П

Е

Р

С

И

К

Н

Ь

И

В

І

Е

Ф

Н

Т

З

Р

К

О

Р

Ж

І

К

Т

С

Г

М

В

Л

И

Й

Х

Р

У

М

Г

Ш

Д

Б

С

Ь

Г

М

А

М

Ц

В

Д

З

Е

Р

К

А

Л

О

Н

К

Р

Н

З

Ї

Я

П

Ї

И

В

Р

Г

Е

К

Ц

М

О

И

 

 

 

 

 

Станція № 1   “Мудрість книги”

Завдання: Відскануйте QR-коди і запишіть звернення КНИГИ до читача

Кожна правильна відповідь - 2 бали

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Станція № 6   “Селфі-студія”

Завдання: Скласти із запропонованих букв фразу, сфотографуватися командою із директором тримаючи складену фразу і відправити фото у вашу групу дистанційного навчання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ведучий 1. Дорогі наші учасники, ми вас  вітаємо із проходженням літературного  квесту.

Ведучий 2. Ви пройшли визначені станції, виконали цікаві завдання і зібрали ключі, тобто фрази з яких наші капітани складуть ключове речення і зачитають його.

(капітани складають ключове слово)

Визначення переможців. Нагородження команд.

5-А     КВЕСТ – ЦЕ СУПЕР!

5-Б     КВЕСТ – ЦЕ КРУТО!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
13 листопада 2023
Переглядів
1491
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку