Квест для учнів 5-х класів
Отже, представити свою команду і кричалку надаємо можливість учням 5-А класу.
(діти озвучують назву команди та свою кричалку)
Наступними представити свою команду і кричалку запрошуємо учнів 5-Б класу.
(діти озвучують назву команди та свою кричалку)
Ну що ж, квестери! Ви готові до гри? Капітани, отримуйте маршрутні листи. І не забудьте отримувати на кожній станції уривки висловів відомих зарубіжних письменників, які в кінці гри ви повинні скласти і озвучити.
Свої виконані завдання ви віддаєте своєму супроводжуючому учителю.
5-А клас супроводжую я, а 5-Б клас супроводжує Наталія Володимирівна.
Після завершення квесту команди зустрічаються на цьому ж місці для підведення підсумків і нагородження переможців.
(капітани отримують маршрутні листи і починають гру)
Бажаємо успіхів і нехай переможе активна, творча, креативна команда. Вперед за знаннями та перемогою!
МАРШРУТНИЙ ЛИСТ
для учнів 5-А класу
Літературний квест із зарубіжної літератури
«У пошуках літературних скарбів»
№/п |
Зупинки |
Місце знаходження зупинки |
Примітка |
Всього балів |
1 |
Станція №1 «Місток відповідностей» |
І поверх каб.муз.мист Учитель: Скрипник В.А. |
|
|
2 |
Станція №2 «Ребуси» |
ІІІ поверх, каб. технологій учитель Бевз С.В. |
|
|
3 |
Станція №3 «Хмаринка» |
Шкільний двір, пам’ятне місце |
|
|
4 |
Станція №4 «Хто? Де? Коли?» |
ІІ поверх, каб.№7 уч. Кремповський В.В.
|
|
|
5 |
Станція №5 «Мудрість книги» |
І поверх каб. інформатики учитель Дідик Є.О. |
|
|
6 |
Станція №6 Селфі-студія» |
Приймальня каб. директора (фото з директором) |
|
|
Загальна к/ балів |
|
|
ЗАВДАННЯ: Відгадати запропоновані ребуси і записати відповідь
Кожна правильна відповідь – 2 бали
Ребус |
Відповідь |
К-ть балів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Станція №1 «МІСТОК ВІДПОВІДНОСТЕЙ»
ЗАВДАННЯ: Встановити відповідність між терміном і його значенням. За допомогою ручки чи олівця позначити стрілочкою
Кожна правильна відповідь - 2 бали.
Термін |
значення |
Кількість балів |
Зарубіжна література |
- усна народна творчість, сукупність творів колективного походження, що виникли в глибоку давнину і передавалася з уст в уста. |
|
Фольклор |
- текст створений тією мовою, якою володіє автор |
|
Народна казка |
- послідовність подій в літературному творі |
|
Літературна казка |
- передавання змісту усного висловлювання чи писемного тексту засобами іншої мови. |
|
Сюжет |
- авторський твір, який утілює авторські думки та уявлення про світ. |
|
Оригінал |
- сукупність різних національних літератур від давнини до сучасності. |
|
Переклад |
- усне народне оповідання про вигадані події та явища, що сприймаються як реальні. |
|
Станція №3 «ХМАРИНКА»
ЗАВДАННЯ: Розгадати і записати які цитати розміщені у хмарці тегів?
Кожна правильна відповідь - 3 бали
Хмара слів |
Цитата |
|
|
|
. |
|
|
Станція №4 «Хто? Де? Коли?»
ЗАВДАННЯ: дайте відповіді на запитання, знайдіть їх в таблиці
і з’єднайте
(слова записані зверху вниз, знизу вверх, зліва направо, справа наліво)
Кожна правильна відповідь - 1 бал
1.Відомі брати - збирачі німецького фольклору?
2. Звідки взявся герой японської казки (маленький хлопчик)?
3. Як падчерка потрапила до Пані Метелиці?
4. Через який предмет Кай став жорстоким?
5. Що поросив напекти Хлопчик-Персик у діда та баби ?
6. Чим Пані Метелиця нагородила рідну доньку вдови?
7. Кого переміг Хлопчик-Персик?
8. Хто подарував Герді оленя?
9. Хто викрав Кая?
10. Усна народна творчість одним словом називається?
Б |
Е |
Л |
Н |
В |
К |
О |
Л |
О |
Д |
Я |
З |
Ь |
Р |
Р |
К |
Р |
П |
Р |
Р |
Д |
З |
Ж |
С |
Р |
Ш |
Л |
Б |
Ю |
Д |
Ч |
Б |
А |
К |
І |
О |
А |
Н |
О |
М |
Н |
В |
Т |
Н |
Й |
У |
У |
Щ |
Т |
О |
У |
З |
Т |
Т |
Ь |
О |
Т |
Н |
Б |
А |
К |
Л |
Д |
Г |
И |
Р |
Ф |
Б |
Д |
Ф |
О |
Л |
Ь |
К |
Л |
О |
Р |
К |
О |
Т |
Г |
О |
І |
І |
Г |
Б |
Ю |
А |
Т |
Н |
Л |
В |
Ь |
Ю |
В |
И |
Р |
Л |
С |
Й |
А |
А |
П |
Е |
Р |
С |
И |
К |
Н |
Ь |
И |
В |
І |
Е |
Ф |
Н |
Т |
З |
Р |
К |
О |
Р |
Ж |
І |
К |
Т |
С |
Г |
М |
В |
Л |
И |
Й |
Х |
Р |
У |
М |
Г |
Ш |
Д |
Б |
С |
Ь |
Г |
М |
А |
М |
Ц |
В |
Д |
З |
Е |
Р |
К |
А |
Л |
О |
Н |
К |
Р |
Н |
З |
Ї |
Я |
П |
Ї |
И |
В |
Р |
Г |
Е |
К |
Ц |
М |
О |
И |
Станція № 5 “Мудрість книги”
Завдання: Відскануйте QR-коди і запишіть звернення КНИГИ до читача
Кожна правильна відповідь - 2 бали
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Станція № 6 “Селфі-студія”
Завдання: Скласти із запропонованих букв фразу, сфотографуватися командою із директором, тримаючи складену фразу і відправити фото у вашу групу дистанційного навчання.
5-А КВЕСТ – ЦЕ СУПЕР!
5-Б КВЕСТ – ЦЕ КРУТО!
для учнів 5-Б класу
Літературний квест із зарубіжної літератури
«У пошуках літературних скарбів»
№/п |
Зупинки |
Місце знаходження зупинки |
Примітка |
Всього балів |
1 |
Станція №1 «Мудрість книги» |
І поверх каб. інформатики учитель Дідик Є.О. |
|
|
2 |
Станція №2 «Що? Де? Коли?» |
ІІ поверх, каб.№7 учитель: Кремповський В.В. |
|
|
3 |
Станція №3 «Хмаринка» |
Шкільний двір, пам’ятне місце |
|
|
4 |
Станція №4 «Ребуси» |
ІІІ поверх, каб. технологій учитель Бевз С.В. |
|
|
5 |
Станція №5 «Місток відповідей» |
І повер каб. муз.мист учитель Скрипник В.А. |
|
|
6 |
Станція №6 Селфі-студія» |
Приймальня каб. директора (фото з директором) |
|
|
Загальна к/ балів |
|
|
Станція №4 «РЕБУСИ»
ЗАВДАННЯ: Відгадати запропоновані ребуси і записати відповідь
Кожна правильна відповідь – 2 бали
Ребус |
Відповідь |
К-ть балів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Станція №5 «МІСТОК ВІДПОВІДНОСТЕЙ»
ЗАВДАННЯ: Встановити відповідність між терміном і його значенням. За допомогою ручки чи олівця позначити стрілочкою
Кожна правильна відповідь - 2 бали.
Термін |
значення |
Кількість балів |
Зарубіжна література |
- усна народна творчість, сукупність творів колективного походження, що виникли в глибоку давнину і передавалася з уст в уста. |
|
Фольклор |
- текст створений тією мовою, якою володіє автор |
|
Народна казка |
- послідовність подій в літературному творі |
|
Літературна казка |
- передавання змісту усного висловлювання чи писемного тексту засобами іншої мови. |
|
Сюжет |
- авторський твір, який утілює авторські думки та уявлення про світ. |
|
Оригінал |
- сукупність різних національних літератур від давнини до сучасності. |
|
Переклад |
- усне народне оповідання про вигадані події та явища, що сприймаються як реальні. |
|
Станція №3 «ХМАРИНКА»
ЗАВДАННЯ: Розгадати і записати які цитати розміщені у хмарці тегів?
Кожна правильна відповідь - 3 бали
Хмара слів |
Цитата |
|
|
|
. |
|
|
Станція №2 «Хто? Де? Коли?»
ЗАВДАННЯ: дайте відповіді на запитання, знайдіть їх в таблиці
і з’єднайте
(слова записані зверху вниз, знизу вверх, зліва направо, справа наліво)
Кожна правильна відповідь - 1 бал
1.Відомі брати - збирачі німецького фольклору?
2. Звідки взявся герой японської казки (маленький хлопчик)?
3. Як падчерка потрапила до Пані Метелиці?
4. Через який предмет Кай став жорстоким?
5. Що поросив напекти Хлопчик-Персик у діда та баби ?
6. Чим Пані Метелиця нагородила рідну доньку вдови?
7. Кого переміг Хлопчик-Персик?
8. Хто подарував Герді оленя?
9. Хто викрав Кая?
10. Усна народна творчість одним словом називається?
Б |
Е |
Л |
Н |
В |
К |
О |
Л |
О |
Д |
Я |
З |
Ь |
Р |
Р |
К |
Р |
П |
Р |
Р |
Д |
З |
Ж |
С |
Р |
Ш |
Л |
Б |
Ю |
Д |
Ч |
Б |
А |
К |
І |
О |
А |
Н |
О |
М |
Н |
В |
Т |
Н |
Й |
У |
У |
Щ |
Т |
О |
У |
З |
Т |
Т |
Ь |
О |
Т |
Н |
Б |
А |
К |
Л |
Д |
Г |
И |
Р |
Ф |
Б |
Д |
Ф |
О |
Л |
Ь |
К |
Л |
О |
Р |
К |
О |
Т |
Г |
О |
І |
І |
Г |
Б |
Ю |
А |
Т |
Н |
Л |
В |
Ь |
Ю |
В |
И |
Р |
Л |
С |
Й |
А |
А |
П |
Е |
Р |
С |
И |
К |
Н |
Ь |
И |
В |
І |
Е |
Ф |
Н |
Т |
З |
Р |
К |
О |
Р |
Ж |
І |
К |
Т |
С |
Г |
М |
В |
Л |
И |
Й |
Х |
Р |
У |
М |
Г |
Ш |
Д |
Б |
С |
Ь |
Г |
М |
А |
М |
Ц |
В |
Д |
З |
Е |
Р |
К |
А |
Л |
О |
Н |
К |
Р |
Н |
З |
Ї |
Я |
П |
Ї |
И |
В |
Р |
Г |
Е |
К |
Ц |
М |
О |
И |
Станція № 1 “Мудрість книги”
Завдання: Відскануйте QR-коди і запишіть звернення КНИГИ до читача
Кожна правильна відповідь - 2 бали
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Станція № 6 “Селфі-студія”
Завдання: Скласти із запропонованих букв фразу, сфотографуватися командою із директором тримаючи складену фразу і відправити фото у вашу групу дистанційного навчання.
Ведучий 1. Дорогі наші учасники, ми вас вітаємо із проходженням літературного квесту.
Ведучий 2. Ви пройшли визначені станції, виконали цікаві завдання і зібрали ключі, тобто фрази з яких наші капітани складуть ключове речення і зачитають його.
(капітани складають ключове слово)
Визначення переможців. Нагородження команд.
5-А КВЕСТ – ЦЕ СУПЕР!
5-Б КВЕСТ – ЦЕ КРУТО!