Квест «Подорож країною казок» розвиває критичне мислення в ході виконання різноманітних завдань. Виховує любов до читання казок, формує дружні взаємини в колективі. Стимулює інтерес до навчання.
Квест «Подорож країною казок» 1 клас
Мета: розвивати критичне мислення в ході виконання різноманітних завдань. Виховувати любов до читання казок, формувати дружні взаємини в колективі. Стимулювати інтерес до навчання.
І. Зупинка «Урочистий старт»
- Побажання вчителя успішно пройти всі випробування.
- Вибір напрямку подорожі. (Вказівник. Направо підеш – знання збереш. Вліво підеш – спокій втратиш.)
- Пісня про казку.
ІІ. Зупинка «Вислови про казку»
Казка вчить, як на світі жить.
|
|
|
|
|
К |
|
|
|||||
|
А |
|
|
|
|
|
|
|
||||
З |
|
|
|
|
|
|
|
|||||
К |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
А |
|
|||||||
ІІІ. Зупинка «Казкова скринька»
- Ви, напевно, вже побачили на столі «казкову скриньку». У ній зібрані предмети з казок. Я буду діставати і показувати вам предмети, а ви називатимете казку, в якій вони зустрічаються.
Яйце – «Курочка Ряба»
Шприц – «Айболить»
Рукавичка – «Рукавичка»
Колосок – «Колосок»
Солома – «Солом’яний бичок»
Глечик – «Лисиця і журавель»
IV. Зупинка «Пісенна»
- Нотний стан, на якому ноти, а зі зворотної сторони нот – завдання, яке треба проспівати
ДО - Проспівати слова Колобка.
(Я – Колобок, Колобок, по коморі метений, по засіку шкрябаний, на сметані мішаний, на маслі пряжений, на вікні стужений. Я від діда втік, я від баби втік, а від тебе, Вовка, втечу і погоді)
РЕ - Проспівати слова Півника, коли того викрала Лисиця.
(Несе мене Лисиця за темні ліси та за бистрії ріки, за високі гори, Котику-Братику, порятуй мене)
МІ - Яку пісеньку співав Котик під вікном у Лисички?
(Ой, у Лиски, Лиски новий двір та чотири дочки на вибір, п’ятий синко, ще й Пилипко. Вийди, Лисе, подивися, чи хороше граю)
ФА - Яку пісню співала мати Телесику?
(Телесику, приплинь, приплинь до бережка! Дам я тобі їсти, пити)
СОЛЬ - Якою піснею відлякувала Коза-Дереза ворогів?
(Я – Коза-Дереза, півбока луплена, за три копи куплена. Тупу-тупу ногами, сколю тебе рогами, ніжками затопчу, хвостиком замету. Тут тобі й смерть)
ЛЯ - Яку пісеньку співала Коза своїм козенятам?
(Ой ви, мої діточки, козеняточка! Відімкніться, відпочиньте. Ваша мати прийшла, молока принесла – біжить молоко по вим’ячку, з вим’ячка по копитечку, з копитечка та в сиру землю)
V. Зупинка «Естафета книжкових героїв»
1. «Лисиця Аліса та Кіт Базиліо».
(Лисиця спирається на Кота, а одну ногу тримає рукою, Коту зав’язується одне око, і вони рушають у путь до стільця і назад).
Діти виконують завдання цих героїв.
2. «Баба Яга».
(Ступа – відро, мітла, одна нога ставиться у «ступу», допомагати мітлою пересуватися до стільця і назад).
Діти виконують завдання.
VI. Зупинка «SMS-повідомлення»
- Герої, які до нас не змогли сьогодні прийти, прислали SMS-повідомлення. Зараз я вам їх зачитаю, а ви вгадайте, хто їх прислав.
1. «Приїхати не зможу, бо тато не зробив мені човник і весельце». (Івасик-Телесик)
2. «Дуже хотілося б потрапити до вас, та соромлюся своєї гидкої зовнішності». (Гидке каченя)
3. «Не прийду, бо ніяк не можу знайти свого золотого ключика» (Буратіно)
4. «Терміново викликати лікувати звірів у Африку. Не встигну повернутися». (Айболить)
5. «Не можу допливти, човник зі шкорлупка з під горіха застряг біля вашого листка». (Дюймовочка)
6. «Маю затриматися у королівському палаці, знайти свою туфельку». (Попелюшка)
VIІ. Зупинка «Мульт-вікторина»
Підсумок:
- Яке значення казки у житті людини?
- З якими казками ми зустрічалися?
- Чого вони нас навчили?