Квест «Подорож країною казок»

Про матеріал

Квест «Подорож країною казок» розвиває критичне мислення в ході виконання різноманітних завдань. Виховує любов до читання казок, формує дружні взаємини в колективі. Стимулює інтерес до навчання.

Перегляд файлу

Квест «Подорож країною казок» 1 клас

Мета: розвивати критичне мислення в ході виконання різноманітних завдань. Виховувати любов до читання казок, формувати дружні взаємини в колективі. Стимулювати інтерес до навчання.

І. Зупинка «Урочистий старт»

- Побажання вчителя успішно пройти всі випробування.

- Вибір напрямку подорожі. (Вказівник. Направо підеш – знання збереш. Вліво підеш – спокій втратиш.)

- Пісня про казку.

ІІ. Зупинка «Вислови про казку»

  1. Зібрати з пазлів прислів’я про казку, запам’ятати його.

Казка вчить, як на світі жить.

  1. Кросворд

 

 

 

 

 

К

 

 

 

А

 

 

 

 

 

 

 

З

 

 

 

 

 

 

 

К

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А

 

  1. Як звали бабу в казці «Ріпка»?
  2. Як звали діда в казці «Ріпка»?
  3. Якого кольору у ріпки чуб?
  4. Хто була Варварка?
  5. Як звали собачку в казці ріпка?

ІІІ. Зупинка «Казкова скринька»

- Ви, напевно, вже побачили на столі «казкову скриньку». У ній зібрані предмети з казок. Я буду діставати і показувати вам предмети, а ви називатимете казку, в якій вони зустрічаються.

Яйце – «Курочка Ряба»

Шприц – «Айболить»

Рукавичка – «Рукавичка»

Колосок – «Колосок»

Солома – «Солом’яний бичок»

Глечик – «Лисиця і журавель»

IV. Зупинка «Пісенна»

- Нотний стан, на якому ноти, а зі зворотної сторони нот – завдання, яке треба проспівати

ДО - Проспівати слова Колобка.

(Я – Колобок, Колобок, по коморі метений, по засіку шкрябаний, на сметані мішаний, на маслі пряжений, на вікні стужений. Я від діда втік, я від баби втік, а від тебе, Вовка, втечу і погоді)

РЕ - Проспівати слова Півника, коли того викрала Лисиця.

(Несе мене Лисиця за темні ліси та за бистрії ріки, за високі гори, Котику-Братику, порятуй мене)

МІ - Яку пісеньку співав Котик під вікном у Лисички?

(Ой, у Лиски, Лиски новий двір та чотири дочки на вибір, п’ятий синко, ще й Пилипко. Вийди, Лисе, подивися, чи хороше граю)

ФА - Яку пісню співала мати Телесику?

(Телесику, приплинь, приплинь до бережка! Дам я тобі їсти, пити)

СОЛЬ - Якою піснею відлякувала Коза-Дереза ворогів?

(Я – Коза-Дереза, півбока луплена, за три копи куплена. Тупу-тупу ногами, сколю тебе рогами, ніжками затопчу, хвостиком замету. Тут тобі й смерть)

ЛЯ - Яку пісеньку співала Коза своїм козенятам?

(Ой ви, мої діточки, козеняточка! Відімкніться, відпочиньте. Ваша мати прийшла, молока принесла – біжить молоко по вим’ячку, з вим’ячка по копитечку, з копитечка та в сиру землю)

V. Зупинка «Естафета книжкових героїв»

1. «Лисиця Аліса та Кіт Базиліо».

(Лисиця спирається на Кота, а одну ногу тримає рукою, Коту зав’язується одне око, і вони рушають у путь до стільця і назад).

Діти виконують завдання цих героїв.

2. «Баба Яга».

(Ступа – відро, мітла, одна нога ставиться у «ступу», допомагати мітлою пересуватися до стільця і назад).

Діти виконують завдання.

VI. Зупинка «SMS-повідомлення»

- Герої, які до нас не змогли сьогодні прийти, прислали SMS-повідомлення. Зараз я вам їх зачитаю,  а ви вгадайте, хто їх прислав.

1. «Приїхати не зможу, бо тато не зробив мені човник і весельце». (Івасик-Телесик)

2. «Дуже хотілося б потрапити до вас, та соромлюся своєї гидкої зовнішності». (Гидке каченя)

3. «Не прийду, бо ніяк не можу знайти свого золотого ключика» (Буратіно)

4. «Терміново викликати лікувати звірів у Африку. Не встигну повернутися». (Айболить)

5. «Не можу допливти, човник зі шкорлупка з під горіха застряг біля вашого листка». (Дюймовочка)

6. «Маю затриматися у королівському палаці, знайти свою туфельку». (Попелюшка)

VIІ. Зупинка «Мульт-вікторина»

Підсумок:

- Яке значення казки у житті людини?

- З якими казками ми зустрічалися?

- Чого вони нас навчили?

docx
Додано
18 лютого 2018
Переглядів
7398
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку