Квест «Таємниця неорганічного царства»

Про матеріал
Квест «Таємниця неорганічного царства» Має на меті: ознайомити учасників з цікавими фактами про неорганічні речовини та їх властивості; розвивати логічне мислення, уяву, дедуктивні та дослідницькі навички, а також командну роботу; викликати інтерес до хімії та дослідницької діяльності.
Перегляд файлу

Квест «Таємниця неорганічного царства»

Мета:

     Ознайомити учасників з цікавими фактами про неорганічні речовини та їх властивості.

     Розвивати логічне мислення, уяву, дедуктивні та дослідницькі навички, а також командну роботу.

     Викликати інтерес до хімії та дослідницької діяльності.

 

Коли учні заходять на урок хімії, вони знаходять загадкову записку, залишену для кожного учня: «Щоб розкрити таємниці Неорганічного царства, ви повинні розпочати квест, щоб розгадати загадки стихій». Учитель пояснює, що учні будуть об’єднанні  в команди і їм дадуть список загадок, пов’язаних з різними класами неорганічних сполук. Кожна правильна відповідь приведе їх до наступної підказки, яка проведе через королівство. Команди повинні використовувати свої знання про неорганічні сполуки, щоб розгадати загадки та розкрити останню таємницю королівства. Попутно вони дізнаються про властивості, застосування та важливість кожного класу сполук.

Наприкінці квесту команди представлять свої висновки, а вчитель розкриє захований скарб — символічне зображення важливості неорганічної хімії в нашому світі. Завдяки цьому інтерактивному та захоплюючому квесту учні не тільки зміцнять своє розуміння неорганічних сполук, але й розвинуть командну роботу, критичне мислення та навички вирішення проблем.

 

Вітаємо на квесті "Таємниця неорганічного царства"!

Сюжет: Ви - відважний дослідник, який вирушив у подорож у невідоме неорганічне царство, щоб розгадати його таємниці. Ви опиняєтеся у містичному світі, де все живе, але неорганічне. Щоб повернутися додому, вам потрібно знайти таємничий артефакт, який знаходиться в таємному місці.

Завдання: Ваше завдання - дослідити царство, знайти ключові об'єкти та розгадати загадки, що приховані в його стінах. Лише тоді ви зможете зібрати всю необхідну інформацію та знайти артефакт для повернення додому. Намагайтеся обережно діяти, адже кожне ваше рішення може вплинути на подальший розвиток подій. Вдалих вам відкриттів та пригод у цій незвіданій місцевості!

Питання для квесту:

1.Для побілки стовбурів плодових дерев використовують вапняне молоко: суміш 2 кг гашеного вапна Са(ОН)2 та 10 л води. Обчисліть масу кальцій оксиду, необхідного для добування гашеного вапна такої кількості.

2. Розчин, що утворився під час розчинення газуватого оксиду у воді, забарвлює лакмус у червоний колір. Який це газ може бути? Запропонуйте два варіанти відповіді. Складіть рівняння реакцій.

  1. Під час взаємодії яких оксидів утворюються натрій карбонат, плюмбум(ІІ) силікат, магній сульфат? Складіть рівняння реакцій.
  2. Термін «нейтралізація» є в багатьох мовах і походить від латинського слова. Латиною uter означає «хтось із двох», «або той, або інший». Відповідно neuter — «жоден із двох», «ані той, ані інший». Як ви вважаєте, завдяки якій особливості реакція нейтралізації одержала саме таку назву?
  3.  Газ, що під час розчинення у воді утворює кислоту, має відносну густину за повітрям 1,17. Складіть формулу цієї кислоти. Як називають її солі? Складіть рівняння добування цього газу з простих речовин.
  4. Алюміній — досить активний метал, але вироби з алюмінію зберігаються на повітрі без видимих ознак псування. Якщо зачищений виріб з алюмінію, наприклад ложку або виделку, на деякий час помістити в розчин меркурій(ІІ) нітрату, він покривається сріблястим нальотом. Оброблений у такий спосіб виріб у разі зберігання на повітрі за досить короткий час перетворюється на сірий порошок, серед якого можна спостерігати сріблясті кульки. Поясніть, чому можуть відбуватися такі зміни з хімічної точки зору. Складіть відповідні рівняння реакцій.
  5.  Визначте, які з речовин взаємодіятимуть між собою: кальцій гідроксид, хлоридна кислота, сульфур(ІV) оксид, вода, купрум(ІІ) оксид. Складіть рівняння реакцій.
  6. Проведіть уявний експеримент із розпізнавання вмісту трьох пробірок без етикеток, щоб з'ясувати, у якій із них міститься розчин натрій гідроксиду, у якій — сульфатної кислоти, а в якій — натрій сульфату. Хід експерименту та його результати запишіть у зошит.
  7. У результаті пропускання повітря через розчин Ва(ОН)2 з’явився осад. Який газ прореагував з основою Ва(ОН)2? Яка речовина утворила осад? Складі
  8.  Запропонуйте три способи добування магній сульфату, користуючись знаннями про хімічні властивості речовин, і складіть рівняння реакцій.ть рівняння реакції.
  1. Для грунтовки стін та стелі використовують розчин мідного купоросу. Чи можна готувати їх у залізних відрах?

 

 

docx
Пов’язані теми
Хімія, 8 клас, Інші матеріали
Додано
13 березня
Переглядів
58
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку