Квест «Таємниця неорганічного царства»
Мета:
Ознайомити учасників з цікавими фактами про неорганічні речовини та їх властивості.
Розвивати логічне мислення, уяву, дедуктивні та дослідницькі навички, а також командну роботу.
Викликати інтерес до хімії та дослідницької діяльності.
Коли учні заходять на урок хімії, вони знаходять загадкову записку, залишену для кожного учня: «Щоб розкрити таємниці Неорганічного царства, ви повинні розпочати квест, щоб розгадати загадки стихій». Учитель пояснює, що учні будуть об’єднанні в команди і їм дадуть список загадок, пов’язаних з різними класами неорганічних сполук. Кожна правильна відповідь приведе їх до наступної підказки, яка проведе через королівство. Команди повинні використовувати свої знання про неорганічні сполуки, щоб розгадати загадки та розкрити останню таємницю королівства. Попутно вони дізнаються про властивості, застосування та важливість кожного класу сполук.
Наприкінці квесту команди представлять свої висновки, а вчитель розкриє захований скарб — символічне зображення важливості неорганічної хімії в нашому світі. Завдяки цьому інтерактивному та захоплюючому квесту учні не тільки зміцнять своє розуміння неорганічних сполук, але й розвинуть командну роботу, критичне мислення та навички вирішення проблем.
Вітаємо на квесті "Таємниця неорганічного царства"!
Сюжет: Ви - відважний дослідник, який вирушив у подорож у невідоме неорганічне царство, щоб розгадати його таємниці. Ви опиняєтеся у містичному світі, де все живе, але неорганічне. Щоб повернутися додому, вам потрібно знайти таємничий артефакт, який знаходиться в таємному місці.
Завдання: Ваше завдання - дослідити царство, знайти ключові об'єкти та розгадати загадки, що приховані в його стінах. Лише тоді ви зможете зібрати всю необхідну інформацію та знайти артефакт для повернення додому. Намагайтеся обережно діяти, адже кожне ваше рішення може вплинути на подальший розвиток подій. Вдалих вам відкриттів та пригод у цій незвіданій місцевості!
Питання для квесту:
1.Для побілки стовбурів плодових дерев використовують вапняне молоко: суміш 2 кг гашеного вапна Са(ОН)2 та 10 л води. Обчисліть масу кальцій оксиду, необхідного для добування гашеного вапна такої кількості.
2. Розчин, що утворився під час розчинення газуватого оксиду у воді, забарвлює лакмус у червоний колір. Який це газ може бути? Запропонуйте два варіанти відповіді. Складіть рівняння реакцій.