МЕТА: розвивати вміння діяти в команді; вчити дітей розмірковувати над завданням, прислуховуватися до думки однокласників; сприяти розвитку уваги, пам’яті, винахідливості, ерудиції, логічного мислення, швидкості реакції, командного духу; зміцнювати родинні стосунки між батьками та дітьми.
Вихователь: Діти! Я ще раз вітаю вас усіх з початком нового навчального року. Ви так подорослішали і тепер вже навчаєтесь у п’ятому класі. Але у нашому класі є свої традиції, започатковані ще з першого класу, яких і надалі ми будемо дотримуватися, а саме?… Правильно! Завжди, на початку, ми проводимо родинне свято, на якому вітаємо літніх іменинників. Тож пропоную і в цьому році відсвяткувати його, але не так, як завжди. Я знаю, що всі діти полюбляють всілякі солодощі та смаколики, але разом з батьками ми їх сховали у великій скрині. А щоб її знайти необхідно прийняти участь у «Квесті», тобто відправитися у пошук солодких скарбів. Пропоную вам уважно оглянути нашу ігрову кімнату та знайти 1завдання квесту.
1 завдання: Ви в їдальні всі сиділи,
Та підказку пропустили,
Всі в їдальню знову йдіть,
Та підказочку знайдіть.
(Діти повертаються до їдальні та знаходять наступне завдання)
2 завдання: Є у нас така місцина, де розвивають спритність й силу,
У футбол там діти грають, м’яч в ворота забивають.
Роздивись все навкруги, 8 кіндер-сюрпризів там знайди.
(Діти знаходять кіндер-сюрпризи, в середині яких окремі рядочки тексту, з яких вони складають текст наступного завдання)
3 завдання: Є багато в нас будинків, але тільки в одному,
Дзвоник весело лунає, дітей до уроків закликає,
Там знайдіть одну людину, що виховує кожну дитину,
План виховний вона складає, цілий рік вас розважає.
(Діти йдуть до кабінету завуча з ВР та виконують завдання)
4 завдання: На аркуші паперу намальовано 12 клітинок, на кожній клітинці лежить певний предмет. Дітям дається час для запам’ятовування, де розташовані предмети, після чого всі предмети перемішують. Дітям пропонують по пам’яті розкласти всі предмети по своїм місцям.
(Виконавши завдання діти отримують нову підказку маршруту)
5 завдання:
(Біля водонапірної вежі діти знаходять нове завдання)
6 завдання: У будинку, де пігулки, вітаміни і мікстури,
Все на полицях лежить.
Є зеленка, йод, бинти і все це не для краси,
Айболить на вас чекає, він підказочку тримає.
(Діти вирушають до медичного пункту)
При зустрічі з лікарем діти відповідають на декілька запитань, стосовно особистої гігієни, режиму дня та надання першої медичної допомоги. Надавши правильні відповіді діти отримують нову підказку подальшого маршруту та люстерко.
7завдання: (Щоб прочитати завдання дітям потрібно люстерко)
Наступне місце – тренажерний майданчик. Уважно оглянувши все навкруги, діти знаходять нову підказку.
На галявині у лісі, де найкрасивіше місце,
Де ми всі відпочиваємо, кашу варимо, в ігри граємо,
Там чекають на вас люди, які дуже всіх вас люблять.
І ми всім класом вирушаємо до лісової галявини, де на дітей чекають їх батьки. При зустрічі батьки загадують дітям три загадки (які діти відгадують) та віддають ключі від скрині, вказуючи напрямок пошуку.
Діти знаходять скарби…
Батьки, доки діти приймали участь у квесті, приготували чудову кашу. Після знаходження скрині усі разом сідають до столу. Під час проведення цього заходу діти і дорослі отримали велике задоволення та позитивні емоції, які надовго залишилися в їхніх спогадах.