Квест "В пошуках скарбів"

Про матеріал

Квест «У пошуках скарбів» може зацікавити учнів 5 -6 класів. Щоб знайти скарб необхідно виконати завдання з математики і фізики та отримати шість підказок. В допомогу школярам карта – маршрутний лист станції якого потрібно розшифрувати за допомогою азбуки Морзе.

Перегляд файлу

Фізико – математичний квест «В пошуках скарбів»

  1. Організаційний мамент
  •    Об’єднання в команди  - учні витягують кольорові жетони.(3)
  •    Інструкаж–правила проведення квеста : кожній команді видається маршрутний лист на якому станції зашифровані азбукою Морзе. Команді необхідно розшифрувати назву станції, прибути на неї, виконати необхідне завдання.В разі правильного виконання завдання команда отримає «слово –підсказку» і рухається далі. Якщо команда не впоралась із завданням вона уходить на наступну станцію без підказки. Зібравши всі «слова підказки» команда може визначити координати скарбів.

Слова -  підказки

Подвір'я школи,   Конвалії,    Чотирикутник,     Направо,  Вікна найголовнішої людини в школі,  Береза, шовковиця, туя

 

Маршрут №1

 

Маршрут № 2

Маршрут № 3

1.Станция Литературная

 

Станция Экспериментальная

 

СтанцияРазмышляйкино

 

2.Станция Размышляйкино

 

Станция Люди науки

Станция Спортивная

3.Станция Спортивная

 

СтанцияЛитературная

Станция Смекалкино

4.Станция Смекалкино

СтанцияРазмышляйкино

 

Станция Экспериментальная

 

5.Станция Экспериментальная

 

Станция Спортивная

Станция Люди науки

6.Станция Люди науки

 

Станция Смекалкино

СтанцияЛитературная

 

 

 

 

Станція «Літературна»

1. Дві сестри гойдалися, домагалися правди, а коли домоглися, то зупинилися. (Ваги)

2. Живе без тіла, говорить без язика, ніхто його не бачить, а всякий чує. (Ехо)

3. Що завжди ходить, але не рухається? (Годинник)

4. Спочатку – світло, за світлом – грохіт, за грохотом – вода. (Блискавка, грім, дощ)

5. Частини дві у нього,

У числа такого –це ціла і дробова…

То про що розмова?(мішане число) 

 

6. З двох променів складається,

Далеко простягається.

В загадках є і там, і тут

А називається він …

(кут)

7. Щоб кути побудувати,

транспортир нам треба мати.

А як цей будуєш кут,

 і лінійки досить тут.(розгорнутий)

https://dbimg.eu/i/2lgv6rjf.png(квадрат)hello_html_m1edcbf05.png (дисперсія)

https://dbimg.eu/i/uqebvy4x.png(вершина)https://otvet.imgsmail.ru/download/220789679_5528784a0fe87c3f9ae0e2f41e35ccf6_800.gif Вакуум

 

Станція «Размишляйкіно»

  1. Переставляючи букви утворити нове слово

 

Ряд + о = (ядро);Алмаз + п = (плазма);Топка + и = (оптика) ;  Слита – т = (сила)

Кузов – о = (звук);     Метро + е = (метеор);    Томат – т = (атом);    Блок + а = (колба)

Табор + о = (робота);      Нуклон – н = (кулон);      Лапа + м = (лампа)

 

2.Головоломки із сірниками

 

  1. Переставте три сірники так, щоб рибка попливла в зворотному напрямку. Іншими словами, потрібно повернути рибу на 180 градусів по горизонталі.
     

http://samoosvita.in.ua/wp-content/uploads/2017/04/rybka.pnghttp://samoosvita.in.ua/wp-content/uploads/2017/04/rybka-vidpovid.png

  1. У цій задачі з 10 сірників складена форма ключа. Пересуньте 4 сірники так, щоб вийшло три квадрата. 

    http://samoosvita.in.ua/wp-content/uploads/2017/04/Klyuch.pnghttp://samoosvita.in.ua/wp-content/uploads/2017/04/Vidpovid-klyuch.png 

 

  1. Перекладіть 2 сірники так, щоб утворити 7 квадратів. 

http://samoosvita.in.ua/wp-content/uploads/2017/04/Kvadrat-4.pnghttp://samoosvita.in.ua/wp-content/uploads/2017/04/Vidpovid-7-kvadrativ.png

Станція «Спортивна»

  1. 30 разів підстрибнути на скакалці, виміряти час стрибків. Розрахувати час одного стрибка за формулою періоду обертань. (Т = t / n)

 

  1. Знайти довжину власної ступні за таких умов: 1. Пройти 10 м маленькими кроками (ліліпутами), порахувати їх кількість. За цими даними визначити довжину своєї ступні. (1000:n)

 

 

  1. - Прослухати та записати  напам’ять слова: табір, математика, калюжа, приклад, веселка, прямокутник, динамометр, мензурка, коло, фізика.
  • Зробити 20 присідань
  • Прослухати та записати  напам’ять слова: дім, годинник, відсотки, дроби, сила, лампочка, генератор, олівець, відстань, вода.
  • Зробити висновок про вплив фізичних вправ на пам’ять.

Станція «Смікалкіно»

  1. Скільки хвилин в шостій частині половини від третини від четвертини доби? (відповідь: доба – 24год.=1440 хвилин; доби = 360 хвил.; від четвертини доби = 120 хвил.; половина від третини від четвертини доби =60 хвил.; частина половини від третини від четвертини доби = 10 хвил.)

 

  1. Маса миші 67 г, а маса кота 2,68 кг. У скільки разів кіт більший за мишу? (відповідь: у 40 разів)

 

  1. Пірат Джон Сільвер  живе у прямокутній каюті площею 5,32 м2. Довжина каюти 3,8 м. Джон виконує ранкову зарядку, повернувшись обличчям до короткої  стіни каюти. Чи може він зробити вправу «руки в сторони» якщо розмах його рук 1м і 60 см? (відповідь: Ні. Ширина каюти 1,4м)

 

  1. Від придорожнього каменя виходять три дороги. Кут між першою і другою дорогами 750. Між другою і третьою 1250. Який кут між першою і третьою дорогами? (відповідь: 1600)

 

 

  1. У трьох драконів 32 голови. У першого дракона на дві голови менше, ніж у другого, у третього  - вдвічі менше, ніж у першого. Скільки голів у кожного дракона. (відповідь: 12, 14, 6 голів)

Станція «Люди науки»

Назвати прізвище відомого вченого за поданими підказками

  1. - Він народився в Сиракузах
  • З одним з його відкриттів ми стикаємося майже кожного тижня.
  • Він сказав: "Дайте мені точку опори і я переверну Землю".
  • За легендою, йому належить вигук "Еврика!"
  •  Винайшов пристрій, яким користуються до цих пір в Єгипті, для вичерпування води (Архімед)

 

  1. - Творець класичної фізики
  • Відкрив закон всесвітнього тяжіння
  • Вперше розклав біле світло на сім кольорів
  • Говорять, що йому на голову впало яблуко
  • Сформулював три закони фізики (Ньютон)

 

  1. - Російський і український математик.
  • Основні роботи в розділі прикладної математики, механіки.
  • Автор багатьох підручників з вищої і елементарної математики.
  • Наш земляк.(Остроградський)

 

  1. - Жив у Парижі, дворянин за походженням.
  • Творець аналітичної геометрії.
  • Він сказав «Число коренів рівняння дорівнює його степеню»
  • Створив прямокутну систему координат (Рене Декарт)

 

  1. - Претендентів на цю подорож було близько 3 тисяч, однак вибір припав на нього.
  •  Цю  подорож він здійснив наодинці
  • Син селянина, курсант аероклубу...
  • Вчинене ним прославило людський розум, його і його Батьківщину.
  • Перед зльотом ракети крикнув: «Поїхали!» (Юрій Гагарін)

 

Станція «Експериментальна»

Пояснити дослід

  1. Пляшка з водою. Горлишкозакрите марлею. При перевертанніпляшки вода не виливається. Чому?
  2. Тарілка з водою та монетою. Як достати монету не замочивши пальців. (є ще стакан з листочком бумаги, сірники)
  3. Стопка тягарців, лінійка. Дістатинижню монету не чіпаючиверхньої.

C:\Users\Татьяна\Desktop\Зелёная пятка\морзе.jpg

Маршрут №1

Назва станції

Слово -  підсказка

  1. ···  −  ·−  −·  −·−·  ··  ·−·−   

·−··  ··    ·  ·−·  ·−    ··−  ·−·  −·  ·−  ·−·− 

 

  1. ···  −  ·−  −·  −·−·  ··  ·−·−   

    ·−·  ·−  −−··  −−  −·−−  −−−−  ·−··  ·−·−  ·−−−  −·−  ··  −·  −−− 

 

  1. ···  −  ·−  −·  −·−·  ··  ·−·−    

···  ·−−·  −−−  ·−·    ··  ·−−  −·  ·−  ·−·− 

 

  1. ···  −  ·−  −·  −·−·  ··  ·−·−  

···  −−  ·  −·−  ·−  ·−··  −·−  ··  −·  −−− 

 

  1. ···  −  ·−  −·  −·−·  ··  ·−·−  

··−··  −·−  ···  ·−−·  ·  ·−·  ··  −−  ·  −·    ·−  ·−··  −··−  −·  ·−  ·−·− 

 

  1. ···  −  ·−  −·  −·−·  ··  ·−·−        ·−··  ··−−  −··  ··     

 −·  ·−  ··−  −·−  ·· 

 

Маршрут № 2

Назва станції

Слово -  підсказка

  1. ···  −  ·−  −·  −·−·  ··  ·−·−  

··−··  −·−  ···  ·−−·  ·  ·−·  ··  −−  ·  −·    ·−  ·−··  −··−  −·  ·−  ·−·− 

 

2···    ·−  −·  −·−·  ··  ·−·−             ·−··  ··−−  −··  ··     

 −·  ·−  ··−  −·−  ·· 

 

  1. ···  −  ·−  −·  −·−·  ··  ·−·−   

·−··  ··    ·  ·−·  ·−    ··−  ·−·  −·  ·−  ·−·− 

 

4 ···    ·−  −·  −·−·  ··  ·−·−   

    ·−·  ·−  −−··  −−  −·−−  −−−−  ·−··  ·−·−  ·−−−  −·−  ··  −·  −−− 

 

5 ···    ·−  −·  −·−·  ··  ·−·−    

···  ·−−·  −−−  ·−·    ··  ·−−  −·  ·−  ·−·− 

 

6 ···    ·−  −·  −·−·  ··  ·−·−  

···  −−  ·  −·−  ·−  ·−··  −·−  ··  −·  −−− 

 

Маршрут № 3

Назва станції

Слово -  підсказка

1 ···    ·−  −·  −·−·  ··  ·−·−   

    ·−·  ·−  −−··  −−  −·−−  −−−−  ·−··  ·−·−  ·−−−  −·−  ··  −·  −−− 

 

2 ···    ·−  −·  −·−·  ··  ·−·−    

···  ·−−·  −−−  ·−·    ··  ·−−  −·  ·−  ·−·− 

 

3 ···    ·−  −·  −·−·  ··  ·−·−  

···  −−  ·  −·−  ·−  ·−··  −·−  ··  −·  −−− 

 

4 ···    ·−  −·  −·−·  ··  ·−·−  

··−··  −·−  ···  ·−−·  ·  ·−·  ··  −−  ·  −·    ·−  ·−··  −··−  −·  ·−  ·−·− 

 

5 ···    ·−  −·  −·−·  ··  ·−·−             ·−··  ··−−  −··  ··     

 −·  ·−  ··−  −·−  ·· 

 

6 ···    ·−  −·  −·−·  ··  ·−·−   

·−··  ··    ·  ·−·  ·−    ··−  ·−·  −·  ·−  ·−·− 

 

 

doc
Додано
20 липня 2018
Переглядів
1231
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку