Розв'язування задач на всі дії зі звичайними дробами з використанням елементів українознавства

Про матеріал

Розв'язування задач на всі дії зі звичайними дробами з використанням елементів українознавства

МЕТА:

  • систематизувати знання, засвоєні під час вивчення теми «Звичайні дроби»;
  • формувати навички застосування засвоєних знань для розв'язування на застосування арифметичних дій із дробами;
  • розвивати в учнів логічне мислення, уміння самостійно опрацьовувати інформацію;
  • розширити знання учнів про культурну спадщину українського народу;
  • виховувати почуття патріотизму, відповідальності за власні слова та дії.
Зміст архіву
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Епіграф уроку: «В дитинстві відкриваєш материк, котрий назветься потім - Батьківщина» (Ліна Костенко) МЕТА:

Номер слайду 2

РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА ВСІ ДІЇ ЗІ ЗВИЧАЙНИМИ ДРОБАМИ З ВИКОРИСТАННЯМ ЕЛЕМЕНТІВ УКРАЇНОЗНАВСТВА

Номер слайду 3

МЕТА:

Номер слайду 4

Я українець – і цим пишаюсь! Рассуждалки Петя нашел один гриб, Коля два, а Паша – три. Мама дала им 18 орехов и велела разделить их по заслугам. Сколько орехов получил каждый?

Номер слайду 5

Домашнє завдання. Знайдіть помилки

Номер слайду 6

Завдання Подсказка 100 98 99

Номер слайду 7

Український поет, прозаїк, літературний критик, фольклорист, драматург, публіцист.

Номер слайду 8

Завдання класу

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Дізнатися назву міста, у якому знаходяться два із семи чудес України. Із букв, які відповідають результатам кожної дії, скласти назву міста.

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Ки́єво-Пече́рська ла́вра  — одна з найбільших православних святинь України, визначна пам'ятка історії та архітектури, а також діючий монастир Української православної церкви Московського патріархату зі статусом лаври. Від часу свого заснування як печерного монастиря у 1051 р.[1] Києво-Печерська обитель була постійним центром православ'я на Русі.

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Софія Київська або Софійський собор — християнський собор в центрі Києва, пам'ятка українськоїархітектури та монументального живопису 11—18 століть, одна з небагатьох уцілілих споруд часів Київської Русі. Одна з найголовніших християнських святинь Східної Європи, історичний центр Київської митрополії. Була заснована у 1037 році.

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Тарас Шевченко — знаменитий український поет, прозаїк, художник і громадський діяч зі світовим ім'ям. Він завжди був патріотом України, вся його творчість, в основному, присвячена українському народу. Тарас Григорович мріяв про звільнення українців від соціального та політичного гніту. 9 березня 2014 року виповнилося 200 років від дня народження драматурга. 

Номер слайду 18

ЗАВДАННЯ КЛАСУ: Розв’яжіть завдання, відповіді запишіть у зошит в рядок. За допомогою “Української абетки” розшифруйте свій запис. (Підказка: ВІДПОВІДІ ПОВИННІ БУТИ НАТУРАЛЬНИМИ ЧИСЛАМИ)

Номер слайду 19

1. Робота з підручником ст. 76 № 464 2. Творче завдання: Дізнатися: А) Хто з видатних математиків був переможцем з кулачного бою на 58-х Олімпійських іграх, які проходили в 548 році до н. е? Б) Хто автор слів «Натхнення потрібне в геометрії, як і в поезії»? В) Хто автор казки «Любов циркуля і лінійки»? Домашнє завдання

Номер слайду 20

Перегляд файлу

КРАСНОРІЧЕНСЬКА ЗОШІ- ІІІСТ.

КРЕМІНСЬКОЇ РДА

ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтегрований урок з математики у 6 –Б класі

ТЕМА: «РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА ВСІ ДІЇ ЗІ ЗВИЧАЙНИМИ ДРОБАМИ З ВИКОРИСТАННЯМ ЕЛЕМЕНТІВ УКРАЇНОЗНАВСТВА»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АВТОР РОЗРОБКИ УРОКУ

УЧИТЕЛЬ ІНФОРМАТИКИ,

КРАСНОРІЧЕНСЬКОЇ ЗОШ І –ІІІСТ.

КРЕМІНСЬКОЇ РДА

ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ЛЮБАР ОЛЬГА ВАСИЛІВНА

 

 

 

КРАСНОРІЧЕНСЬКЕ 2014

Розв'язування задач на всі дії зі звичайними дробами з використанням елементів українознавства

 

 

МЕТА:

  • систематизувати знання, засвоєні під час вивчення теми «Звичайні дроби»;
  • формувати навички застосування засвоєних знань для розв'язування на застосування арифметичних дій із дробами;
  • розвивати в учнів логічне мислення, уміння самостійно опрацьовувати інформацію;
  • розширити знання учнів про культурну спадщину українського народу;
  • виховувати почуття патріотизму, відповідальності за власні слова та дії.

 

ТИП УРОКУ: закріплення знань, умінь і навичок.

 

ОБЛАДНАННЯ:

  • мультимедійний проектор;
  •  мультимедійна презентація;
  •  карта України, плакати із зображенням пам'яток історії;
  •  фонограма;
  •  роздатковий матеріал.

ХІД УРОКУ

 

І. Організаційний етап, мотивація навчальної діяльності.

На титульному слайді висвітлено епіграф: «В дитинстві відкриваєш материк, котрий назветься потім – Батьківщина» (Ліна Костенко). Звучить пісня «Що для мене Україна?», музика і слова О. Яковлева.

 

Учитель: Сьогодні в нашій школі надзвичайний день – День інтеграції «Я - Українець і цим пишаюся!», тому і урок математики буде незвичайним. Ми досліджуватимемо культуру українського народу завдяки знанням із математики. Відтак розв'яжемо задачі, які розв'язували наші давні предки, ознайомимося із різними способами усних обчислень. А також на вас чекають математичні жарти та розваги!

 

Учитель формулює тему уроку. Пропонує учням самостійно визначити його мету, виконавши інтерактивну вправу «Асоціативний кущ». Учні наводять асоціації до слів у реченні: «Я - Українець і цим пишаюся!»

 

ІІ. Перевірка домашнього завдання

 

На слайді демонструють домашні завдання, розв'язані учнями, які припустилися типових помилок. Учитель пропонує учням знайти і виправити їх. Звертає увагу учнів на правильність розв'язання та запису, повторює разом із ними правила скорочення дробів, зведення їх до спільного знаменника, алгоритм –порівняння дробів.

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань. Усне опитування.

 

Завдання для учнів: З'ясувати ім'я видатного українського письменника, використавши скорочення дробів: , , , , , , , . Кожній правильній відповіді відповідає буква.

 

12

15

90

33

13

6

18

3

21

9

І

Ф

М

А

С

К

Р

О

В

Н

 

  • Іван Франко прожив у Львові 40 років, що становить тривалості його життя. Скільки років прожив письменник?
  • Видатний Каменяр частину свого життя прожив у рідному селі Нагуєвичі. Скільки років прожив Іван Якович у батьківському домі?

 

ІV. Розв'язування вправ на застосування раніше набутих знань

 

Учитель: Ви, звичайно чули про сім чудес світу. Наші співвітчизники організували акцію для визначення  семи найвидатніших архітектурних пам'яток України. На отримання такого статусу претендувало 100 пам'яток історії та культур із усіх регіонів нашої держави. 21 серпня 2007 року підбили підсумки акції і назвала сім чудес України. Якщо ви правильно розв'яжете вправу на всі дії з дробами, то дізнаєтеся назву міста, у якому знаходяться два із чудес України. Для цього вам необхідно із букв, які відповідають результатам кожної дії, скласти слова.

 

Завдання для учнів: Виконати дії

21

19,75

14

1

3

6

К

С

И

У

М

Ї

В

Відповідь:

Два із семи чудес світу розташовані у Києві — це Києво-Печерська лавра та Софія Київська.

 

Учитель демонструє слайд із зображенням цих архітектурних пам'яток.

Завдання для учнів: З'ясувати ім'я та прізвище видатного українця за знайденими коренями рівнянь. Кожному правильно знайденому кореню відповідає літера.

 

2

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні працюють у групах. Обидві групи розв'язують по шість рівнянь.

 

Відповідь:

Тарас Шевченко — видатний український поет і письменник, перекладач, автор «Кобзаря», художник, громадський діяч.

 

Учитель демонструє слайд, на якому — портрет Тараса Шевченка та інформація про нього.

Робота з підручником

 

Розв'язати задачу:

У 1621 році в переможній Хотинській битві зійшлися з одного боку козацьке військо на чолі з гетьманом Петром Сагайдачним і польська армія, а з іншого — турецька і татарські армії. У козацькому війську було близько 40 000 козаків, що становило … від кількості польської армії. У татарській армії було близько 60 000 вояків, що становило … від кількості турецького війська.

У скільки разів українсько-польське військо було меншим від армії супротивника?

Відповідь: у 3 рази.

 

Учитель: Розв'яжіть кілька завдань, результати яких запишіть до таблиці з українською абеткою. Записуйте їх у порожні комірки відповідно до порядкового номера букви.

1

Обчисліть:

 

2

Обчисліть:

 

3

Знайдіть значення виразу:

 

4

Розв’яжіть рівняння:

 

5

У книжці 96 сторінок. Хлопчик прочитав 0,25 цієї книжки. Скільки сторінок він прочитав?

 

6

Знайдіть число, обернене до

 

7

У саду росте 9 вишень, що становить усіх дерев. Скільки дерев росте в саду?

 

8

Знайдіть значення х, якщо

 

9

Знайдіть більший вираз:

 

10

Назвіть обернене число до

 

11

Віднайдіть 0,5 від числа 22

 

Правильні відповіді: 4, 12, 17, 18, 24, 15, 21, 1, 13, 18, 11.

Українська абетка

 

1

А

2

Б

3

В

4

Г

5

Д

6

Д

7

Е

8

Є

9

Ж

10

З

11

И

12

І

13

Ї

14
Й

15

К

16

Л

17
М

18

Н

19

О

20

П

21

Р

22

С

23

Т

24

У

25

Ф

26

Х

27

Ц

28

Ч

29

Ш

30

Щ

31

Ь

32

Ю

33

Я

 

Учитель: Коли лунає Гімн України, ми відчуваємо гордість за нашу історію, за наш народ, за нашу свободу та культуру. Ви, діти, —майбутнє нашої Батьківщини. І від того як ви будете навчатися в школі, працювати, любити свою мову, шанувати національну культуру, залежить майбутнє.

 

V. Підсумок уроку

Учитель підбиває підсумки, повідомляє, які теми клас повторив, з'ясовує чи досягнуто мету і завдання  уроку, дає домашнє завдання, оцінює роботу класу загалом і повідомляє оцінки.

 

VI. Рефлексія. Метод «Рюкзак»

Учні стисло записують на папері відповідь на запитання: «Які зі знань, умінь, способів дій, що отримані на уроці, можна використати на інших уроках, у житті?».

Папірці з відповідями складають до уявного рюкзака.

 

 

VІІ. Домашнє завдання

1. Робота з підручником ст..76  № 464

2. Творче завдання:

1. Дізнатися хто з видатних математиків був переможцем з кулачного бою на 58-х Олімпійських іграх, які проходили в 548 році до н. е?

2.Ххто автор слів «Натхнення потрібне в геометрії, як і в поезії»?

3. Хто автор казки «Любов циркуля і лінійки»?

zip
Додано
20 липня 2018
Переглядів
1375
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку