Квест «Всесвітній день туризму»
ЕТАП 1. На початку дня роздати командам Інформаційні картки.
Інформаційна картка
Збір команд о _________ в Актовому залі.
Успіху!
ЕТАП 2. Збір команд безпосередньо для квесту у Актовому залі:
Моделюємо учасникам квесту ситуацію: під час екскурсії у горах сталася надзвичайна ситуація – учень з вашого класу зламав ногу під час спуску з гори. Однокласникам необхідно:
Виграє та команда, яка правильно накладе шину на ногу «потерпілому». Якщо очевидних переможців не буде, варто звернути увагу на те, як «потерпілого» транспортували до «лікарні».
ЕТАП 3. Помічник 1 відводить «лікарів» (по 2 учасники з кожної команди), а помічник 2 – «потерпілих» (по 1 учаснику з команди) на локації, де однокласники мають їх знайти (внутрішній двір та стежка позаду школи відповідно. Локації варто адаптувати до плану вашої школи). Помічник 3 бере карти з позначенням, де знаходяться «лікарі» та «потерпілі» (кількість карт має відповідати кількості команд) і йде до кабінету географії, помічник 4 бере ребус і йде в їдальню.
ЕТАП 4. Ті учасники команд, які залишилися, отримують завдання. Починається квест.
Завдання 1.
Відгадайте загадку. Відповідь підкаже вам, де шукати першу локацію.
Країни без людей
Міста без будинків
Ліси без дерев
Моря без води.
Що це?
(карта; перша локація – кабінет географії; у кабінеті географії помічник 3 віддає команді карту, де зображено місце знаходження «лікарів»)
Завдання 2.
Британський підприємець ХІХ ст. прославився тим, що винайшов організований туризм і в 1841 році відкрив перше в історії туристичне агентство, яке досі працює. Перебуваючи на посаді секретаря Товариства тверезості, він організовував поїздки по всій Великій Британії для п'яниць, курців та їхніх дітей. Він спонукав їх вирватися зі щоденної рутини, яка часто була пов'язана зі злиднями та безнадією на покращення.
Хто це був? Прізвище "батька" організованого туризму підкаже вам де шукати наступну локацію.
(Томас Кук (Thomas Cook); біля їдальні помічник 4 дає команді ребус. Відгадавши ребус, команда знає, куди прямувати далі.)
«Знайдіть підказку щодо місця знаходження «аптеки».
Слова можуть бути розташовані горизонтально, вертикально, по діагоналі, з права на ліво, з ліва на право та знизу вверх.
Знайдіть підказку щодо місця знаходження "аптеки".
Слова можуть бути розташовані горизонтально, вертикально, по діагоналі, з права на ліво, з ліва на право та знизу вверх.»
Q |
D |
F |
G |
H |
J |
K |
L |
Y |
K |
L |
B |
C |
S |
D |
G |
O |
P |
M |
N |
A |
M |
A |
I |
N |
R |
T |
H |
K |
G |
C |
D |
A |
D |
C |
V |
N |
K |
H |
O |
J |
H |
G |
F |
D |
V |
B |
M |
F |
R |
H |
K |
O |
M |
B |
C |
X |
Z |
A |
R |
Q |
U |
O |
Q |
Q |
P |
E |
O |
Z |
H |
F |
X |
E |
L |
E |
S |
U |
R |
O |
F |
S |
N |
K |
A |
S |
K |
D |
N |
C |
S |
Q |
C |
R |
O |
V |
C |
K |
E |
P |
V |
K |
I |
R |
S |
Y |
I |
F |
R |
C |
H |
A |
V |
T |
N |
E |
H |
R |
S |
E |
N |
U |
K |
I |
F |
M |
T |
H |
H |
E |
F |
Z |
B |
Y |
D |
R |
O |
A |
R |
G |
F |
N |
O |
V |
Y |
B |
R |
O |
D |
F |
V |
E |
N |
U |
O |
F |
O |
I |
I |
H |
I |
O |
R |
E |
U |
O |
O |
O |
I |
G |
B |
D |
M |
I |
Y |
U |
H |
B |
J |
C |
F |
V |
E |
H |
I |
L |
F |
N |
V |
J |
N |
C |
U |
O |
E |
O |
G |
N |
K |
O |
J |
M |
F |
O |
O |
S |
V |
B |
I |
J |
M |
U |
W |
P |
R |
O |
R |
M |
L |
O |
L |
N |
O |
N |
P |
D |
N |
V |
D |
O |
K |
R |
K |
F |
T |
O |
J |
Q |
K |
F |
B |
O |
R |
V |
B |
F |
J |
F |
F |
K |
U |
F |
Q |
R |
Y |
G |
J |
T |
I |
D |
A |
N |
E |
E |
B |
G |
D |
V |
G |
M |
Y |
I |
S |
W |
A |
F |
L |
R |
T |
C |
I |
T |
S |
D |
D |
H |
O |
N |
H |
N |
T |
V |
D |
E |
U |
I |
I |
E |
C |
V |
H |
M |
Y |
I |
C |
B |
O |
M |
J |
G |
R |
J |
G |
R |
I |
R |
N |
S |
H |
P |
G |
K |
M |
S |
B |
V |
E |
J |
K |
T |
E |
K |
H |
T |
O |
E |
L |
E |
R |
M |
H |
O |
B |
T |
G |
P |
V |
R |
L |
D |
D |
L |
I |
Y |
P |
S |
O |
P |
E |
Y |
I |
L |
V |
U |
T |
M |
N |
F |
T |
V |
S |
L |
O |
U |
L |
Y |
N |
N |
V |
R |
G |
E |
F |
O |
L |
P |
K |
H |
E |
N |
X |
O |
N |
I |
N |
P |
D |
T |
N |
W |
H |
(Попередньо біля прапора попереду школи захована клейка стрічка.)
Завдання 3
Життя у сучасному суспільстві щоразу набирає все більший і більший темп. Пандемія змушує людей працювати з дому максимально можливу кількість часу. Учні примудряються одночасно відвідувати онлайн-заняття, спілкуватися у чаті з друзями і прибирати дім. Емоційне вигорання на роботі/навчанні, брак традиційного спілкування віч-на-віч призводить до апатії, виснаження, відчуття самотності.
Подорожі у таких випадках – одні з найкращих способів відновитися, зібратися з духом і отримати заряд енергії протистояти негативному впливу навколишнього середовища. Проте не завжди людина у стані апатії може сама почати давати собі раду. Часом потрібна підтримка рідних та друзів, спеціалістів.
У такого спеціаліста нашої школи Ви зможете знайти ще один підручний матеріал для надання домедичної допомоги та карту, яка допоможе вам знайти ваших потерпілих товаришів.
(Команда прямує до кабінету психолога, де вони беруть картон та карту.)
Необхідні матеріали:
Кількість учнів у команді: від 6 до 8.
Тривалість заходу: 40-45 хв.
Інформаційна картка
Збір команд о _________ в Актовому залі.
Успіху!
Завдання для команд
Завдання 1.
Відгадайте загадку. Відповідь підкаже вам, де шукати першу локацію.
Країни без людей
Міста без будинків
Ліси без дерев
Моря без води.
Що це?
Завдання 2.
Британський підприємець ХІХ ст. прославився тим, що винайшов організований туризм і в 1841 році відкрив перше в історії туристичне агентство, яке досі працює. Перебуваючи на посаді секретаря Товариства тверезості, він організовував поїздки по всій Великій Британії для п'яниць, курців та їхніх дітей. Він спонукав їх вирватися зі щоденної рутини, яка часто була пов'язана зі злиднями та безнадією на покращення.
Хто це був? Прізвище "батька" організованого туризму підкаже вам де шукати наступну локацію.
Завдання 3
Життя у сучасному суспільстві щоразу набирає все більший і більший темп. Пандемія змушує людей працювати з дому максимально можливу кількість часу. Учні примудряються одночасно відвідувати онлайн-заняття, спілкуватися у чаті з друзями і прибирати дім. Емоційне вигорання на роботі/навчанні, брак традиційного спілкування віч-на-віч призводить до апатії, виснаження, відчуття самотності.
Подорожі у таких випадках – одні з найкращих способів відновитися, зібратися з духом і отримати заряд енергії протистояти негативному впливу навколишнього середовища. Проте не завжди людина у стані апатії може сама почати давати собі раду. Часом потрібна підтримка рідних та друзів, спеціалістів.
У такого спеціаліста нашої школи Ви зможете знайти останній підручний матеріал для надання домедичної допомоги та карту, яка допоможе вам знайти ваших потерпілих товаришів.
Карта, яку команди отримають від помічника 3.
Карта, яку вони знайдуть у кабінеті психолога.
Ребус, який команди отримують від помічника 4.
Знайдіть підказку щодо місця знаходження "Аптеки".
Слова можуть бути розташовані горизонтально, вертикально, по діагоналі, з права на ліво, з ліва на право та знизу вверх.
Знайдіть підказку щодо місця знаходження "Аптеки".
Слова можуть бути розташовані горизонтально, вертикально, по діагоналі, з права на ліво, з ліва на право та знизу вверх.
Q |
D |
F |
G |
H |
J |
K |
L |
Y |
K |
L |
B |
C |
S |
D |
G |
O |
P |
M |
N |
A |
M |
A |
I |
N |
R |
T |
H |
K |
G |
C |
D |
A |
D |
C |
V |
N |
K |
H |
O |
J |
H |
G |
F |
D |
V |
B |
M |
F |
R |
H |
K |
O |
M |
B |
C |
X |
Z |
A |
R |
Q |
U |
O |
Q |
Q |
P |
E |
O |
Z |
H |
F |
X |
E |
L |
E |
S |
U |
R |
O |
F |
S |
N |
K |
A |
S |
K |
D |
N |
C |
S |
Q |
C |
R |
O |
V |
C |
K |
E |
P |
V |
K |
I |
R |
S |
Y |
I |
F |
R |
C |
H |
A |
V |
T |
N |
E |
H |
R |
S |
E |
N |
U |
K |
I |
F |
M |
T |
H |
H |
E |
F |
Z |
B |
Y |
D |
R |
O |
A |
R |
G |
F |
N |
O |
V |
Y |
B |
R |
O |
D |
F |
V |
E |
N |
U |
O |
F |
O |
I |
I |
H |
I |
O |
R |
E |
U |
O |
O |
O |
I |
G |
B |
D |
M |
I |
Y |
U |
H |
B |
J |
C |
F |
V |
E |
H |
I |
L |
F |
N |
V |
J |
N |
C |
U |
O |
E |
O |
G |
N |
K |
O |
J |
M |
F |
O |
O |
S |
V |
B |
I |
J |
M |
U |
W |
P |
R |
O |
R |
M |
L |
O |
L |
N |
O |
N |
P |
D |
N |
V |
D |
O |
K |
R |
K |
F |
T |
O |
J |
Q |
K |
F |
B |
O |
R |
V |
B |
F |
J |
F |
F |
K |
U |
F |
Q |
R |
Y |
G |
J |
T |
I |
D |
A |
N |
E |
E |
B |
G |
D |
V |
G |
M |
Y |
I |
S |
W |
A |
F |
L |
R |
T |
C |
I |
T |
S |
D |
D |
H |
O |
N |
H |
N |
T |
V |
D |
E |
U |
I |
I |
E |
C |
V |
H |
M |
Y |
I |
C |
B |
O |
M |
J |
G |
R |
J |
G |
R |
I |
R |
N |
S |
H |
P |
G |
K |
M |
S |
B |
V |
E |
J |
K |
T |
E |
K |
H |
T |
O |
E |
L |
E |
R |
M |
H |
O |
B |
T |
G |
P |
V |
R |
L |
D |
D |
L |
I |
Y |
P |
S |
O |
P |
E |
Y |
I |
L |
V |
U |
T |
M |
N |
F |
T |
V |
S |
L |
O |
U |
L |
Y |
N |
N |
V |
R |
G |
E |
F |
O |
L |
P |
K |
H |
E |
N |
X |
O |
N |
I |
N |
P |
D |
T |
N |
W |
H |