Квест «Захисник України»
Мал.1
В кожної школи свої звичаї та традиції, наші учні дуже полюбляють квести.
Для цього квесту бажано мати велику територію, парк чи берег річки.
Квест розраховано на учнів 5-11 класів, для кожної паралелі розроблені за віком та фізичним розвитком завдання.
Мал.1 це карта маршруту.
Кожен клас отримує карту з завданням, станції однакові у всіх, але починаються по різному. Жодна паралель має різний маршрут у квесті. Після проходження станції відповідальний за немає виставити кожному класу оцінку чи бали.
Перемагає та паралель чи клас, в кого най вищій бал чи найкращій час у проходженні квесту.
Уява кожного, це крок до цікавого проходження квесту. При плануванні гри-квесту кожен може брати за основу різні завдання, обладнання, кількість станцій та назву.
Станції:
«Влучний стрілець»
Завдання: влучити тенісним м’ячиком у горизонтальну ціль (для кожної паралелі різна за діаметром ціль).
Обладнення: гімнастичний обруч, тенісний м’яч.
«Мінне поле»
Завдання: обійти по черзі площу майданчика не заціпивши перешкоди, вернутися до команди та передати завдання.
Обладнення: стільці, обручі гімнастичні, фішки, гімнастичні палиці, капсули з яєць кіндер.
Матеріали для перешкод можливо використовувати за вашим бажанням дуже різні.
Наприклад: - яйця з кіндеру може бути мінною, яку не можна зачепити тілом4
-стільці та обручі замінити чимось іншим.
«До медична допомога»
Завдання: дати відповідь на запитання. За час відведений на обробку та відповідь, учні мають дати письмові відповідь на запитання та повернути листочки на перевірку.
Питання формуються за темами учнів з предмету «Основи здоров’я».
«Твоя схованка»
Завдання: з підручних матеріалів змайструвати схованку для капітана своєї команди.
Кожен учень, який приймає участь у квесті на початку ознайомлений, з тим що слід уважно перебігати від станції до станції (збираючи матеріали для схованки).
«Морський бій» (гра між паралеллю класів)
Завдання: дві команди, мають вибити з поля більшу кількість представників від команди. (Вибивной)
- представники команди
- ігрове поле
- гравці, що вибивають
«Козацькому роду – нема переводу»
Обладнення:
- відзначка
- клич
- гасло
- прапорець (хоругва)
- українська символіка
Завдання: виконання хватів муштрового впоряду у складі рою(класу) та проходження ладовим кроком з піснею класу.