Квест "Здорове харчування"

Про матеріал
Мета квесту закріпити знання дітей про корисні та шкідливі для здоров'я дитини продукти харчування, формувати навички правильного харчування, сприяти формуванню здорового способу життя та здоров'язбережувальної компетентності. В дусі командних змагань пригадати і вибрати корисні продукти, які є основою умови здорового життя. Цей квест можна запропонувати учням 1-2 класів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Квест «Здорове харчування»

Номер слайду 2

Мета: закріпити знання дітей про корисні та шкідливі для здоров’я дитини продукти харчування, сприяти правильному режиму харчування та правильномувибору продуктів; формувати навички правильногохарчування, розвивати творчість дітей, мислення, уміння працювати в команді. Обладнання: конверти із завданням для команд; картки з малюнками продуктів та страв , картки-вітамінки.

Номер слайду 3

- Сьогодні у нас з вами смачний урок, тобто ми будемо говорити про харчування. А чи завжди харчування може бути корисним для нашого організму? Чи завжди ми вибираємо корисне? Одні продукти нам допомагають укріплювати імунітет, інші – зміцнюють кістки, а деякі шкодять нашому здоров’ю. Харчування – одна з головних умов здорового життя. От сьогодні і перевіримо, чи вмієте ви визначати корисні продукти. Я вам бажаю успіхів і вірю в кожного з вас. За виконану роботу на кожній станції ви отримаєте певну кількість вітамінок. За жеребкуванням діти поділяються на команди. Кожна команда обирає собі капітана. Картка , яку обрала дитина – є емблемою команди(овочі, фрукти …). Капітанам вручається маршрутний лист.

Номер слайду 4

11 команда 1 станція «Знайки»2 станція «Шкідливе і корисне»3 станція «Вподобайка»4 станція «Моє меню»5 станція «Загадкова»2 команда 1 станція «Загадкова»2 станція «Моє меню»3 станція «Шкідливе і корисне»4 станція «Вподобайка»5 станція «Знайки»3 команда 1 станція «Моє меню»2 станція «Загадкова»3 станція «Знайки»4 станція «Шкідливе і корисне»5 станція «Вподобайка»

Номер слайду 5

Станція «Знайки» (максимальна кількість вітамінок – 15)а. Яке слово утворилося?З якої казки герой?Назвати страви, в які кладуть цей продукт.

Номер слайду 6

Станція «Шкідливе і корисне» (максимальна кількість вітамінок – 17)В кошик кладемо картинки корисних продуктів, а в сміттєвий бак – шкідливих.

Номер слайду 7

Станція «Моє меню»Вибрати страви на сніданок, обід, підвечірок, вечерю(Максимальна кількість вітамінок – 15)

Номер слайду 8

Станція «Загадкова»Як називається казка, зображена на малюнку?Яка страва знаходиться в глечику?Виберіть інгрідієнти цієї страви.(Максимальна кількість вітамінок – 5)

Номер слайду 9

Станція «Вподобайка»(Максимальна кількість вітамінок -5){5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Cидить баба на грядці,В сто сорочок одяглася. Ціле літо достигає,До нас в борщик поспішає. Відгадайте загадку. Складіть пазли до слова - відгадки

Номер слайду 10

Фінал Команди, що відвідали станції, підраховують зароблені вітамінки. Підбиваються підсумки квесту. Ви сьогодні працювали злагоджено. Я задоволена вашою роботою. І закликаю вас: бережіть здоров’я, примножуйте і зміцнюйте його. Пам’ятайте, що правильне харчування – це запорука вашого здоров’я. Завжди вживайте корисну їжу.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шкатула Лариса Павлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
3 січня 2023
Переглядів
1279
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку