КВК "Бухгалтерські дебати"

Про матеріал
Мета: активізувати пізнавальну діяльність учнів; розвивати критичне мислення, здатність приймати рішення, вміння самостійно знаходити інформацію та презентувати її; сприяти соціалізації особистості, формуванню її інформаційної компетентності, підвищенню самооцінки; виховувати самостійність, відповідальність, економічне мислення, культуру економічних знань.
Перегляд файлу

ДНЗ «Крижопільський професійний будівельний ліцей»

 

 

 

 

КВК

«Бухгалтерські дебати»

 

 

 

Майстер в/н

Груба Т. П.

 

 

 

 

2017 рік

 

КВК «Бухгалтерські дебати»

Мета: активізувати пізнавальну діяльність учнів; розвивати критичне

мислення, здатність приймати рішення, вміння самостійно знаходити інформацію

та презентувати її; сприяти соціалізації особистості, формуванню її інформаційної

компетентності, підвищенню самооцінки; виховувати самостійність,

відповідальність, економічне мислення, культуру економічних знань.

Учасники: учні, класний керівник, куратори команд, члени журі, практичний

психолог, музичний керівник.

Форма проведення: КВК

Обладнання: мультимедійна дошка, проектор, ПК, презентація до заходу,

музична апаратура

Учасники заходу: учні ІІІ курсу групи 32 з професії «Оператор

комп’ютерного набору.  Конторський( офісний ) службовець (бухгалтерія)».

Міжпредметні зв’язки: предмет «Географія», «Всесвітня історія»,

«Економіка», «Бухгалтерський облік», «Основи галузевої економіки та

підприємництва».

Епіграфи:

«Економісти показали, що для існування людського суспільства абсолютно

необхідні три умови, а саме: щоб була праця; щоб були накопичення колишньої

праці, або капітал; щоб був обмін».

Дж. Ф. Брей, англійський економіст.

«Багатий не той, хто багато заробляє, а той, хто мало витрачає»

Прислів'я.

 

D:\фото Таня Груба\IMG_20171123_163838.jpg

Хід заходу

(Виходять ведучі і продовжують розпочату раніше суперечку…)

Ведучий: Я тебе запевняю: щоб стати багатою людиною, потрібно не просто

багато заробляти, але й мало витрачати.

Ведуча: Ні-ні, я повністю з тобою не погоджуюсь. Адже, чому ми стараємось

заробляти якомога більше? Тому, що хочемо більше витрачати. Всі

життєві блага і задоволення, весь наш життєвий комфорт – все це

коштує грошей. І я б сказала, що людина завдяки позитивним змінам у

нашому житті все більше до цього звикає.

Ведучий: Звичайно, від комфорту в житті важко відмовитися. Але, по-перше,

усьому має бути розумна межа, по-друге, блага і комфорт ще потрібно

собі забезпечити, заробити. По-третє, якщо просто нерозумно

витрачати все те, що ти заробив, то це може погано скінчитися. Ось і

отримуємо, що навіть багато заробивши, витрачати потрібно з розумом,

тобто економно.

Ведуча: Здавалося б ну, що таке економіка? Сухі цифри, розрахунки… А от як ми

захопились цією темою, навіть не замітили, що всі гості вже зібралися.

Вони з нетерпінням чекають виходу наших команд.

Ведучий: От вже хто точно знає багато про економіку. Думаю, що з їх допомогою і

ми багато в чому зможемо краще розібратися.

Ведуча: Запрошую тих, хто сміливо за непросте взявся діло.

Ведучий: Тих, про кого всі говорять у нашому училищному світі.

Ведучі разом: Не так легко боротися в економічному турнірі!

Ведуча: Менше слів, а більше діла!

Ведучий: Що ж, команди йдуть сміливо…

(Вихід команд).

Ведуча: Ідуть сміливо захищати свої знання та честь!

Ведучий: Знаю точно: у команд для цього девізи є! Команда «Бухгалтерські колючки»

Девіз «Ми бухгалтерські колючки доведемо вас до ручки»…

Ведучий: Мені завжди здавалося, що бухгалтера – народ сухий і черствий, що для

них музикою звучать тільки цифри, розрахунки та факти.

Ведуча: У нас є можливість переконатися у протилежному. Тому що команди

зараз будуть виступати. І я впевнена, що зроблять вони це чудово! А

оцінювати наших команд буде вельмишановне журі:

(Представлення журі).

Ведучий: Перший конкурс «Розминка». Максимальний бал, який може заробити

команда – 3 бали.

Конкурс «Розминка»

«Молоді люди».

(Виходять, співають під музику пісні Н. Бучинської «Дівчина-весна»)

Ой палають від страху щоки

Наша команда до вас прийшла!

Капітан команди: Команда «Бухгалтерський дозор». Отже, подія у звичайному офісі.

(Виходять двоє учасників з команди – хлопець і дівчина, у дівчини в руках

рахівниця)

 

- Євген Сергійович, добрий день! Я тут річний звіт склала.

- Інна Анатоліївна, що ж ви з цією рахівницею вічно ходите, давно вже б

 комп’ютер освоїли.

- Так надійніше.

- Чому?

- Я вам потім поясню.

- Ну, добре.

- Дивіться, ось це ми проведемо через офшор, ось це чорний нал, а ось це

«відкотять» нам сторонні особи.

(Голос за сценою: «Стояти, податкова поліція!»)

D:\фото Таня Груба\IMG_20171123_165832.jpg

(Бухгалтер піднімає руки і скидає рахівницю).

- Тепер розумієте, чому?

- Ну, звичайно…

Ведучий: Команда «Бухгалтерськийдозор»!

Ведуча: Зустрічайте! Команда «Бухгалтерські колючки»!

 

 

D:\фото Таня Груба\IMG_20171123_164526.jpg

- Натаха! Ти без мене виступаєш?

- Володька? Ти чого приперся до мене в училище?

- Натаха? Я не поняв, хто-то такий?

- Та то мій хлопець з села. Де ти взяв гроші, щоб приїхати сюда?

- В мене є спонсор.

- Який спонсор в тебе?

- Спонсор мого приїзду в училище, перше сільське таксі «Тєлєга».

Сільське таксі «Тєлєга» – поки дощ періщить в обличчя – накрийся.

- Я тебе просила лишитися вдома на господарстві, якого милого треба було

пертися, я виступаю, не ти виступаєш…

- Я вмію виступати, я готувався – дивися. У вас телеканал? А у мене є

«Соціальна реклама»:

Їх дуже легко упізнати в натовпі

Через здоровий колір шкіри,

Виспані обличчя і світлий погляд,

Спрямований у по-справжньому щасливе майбутнє.

Сільські діти, які ще не зареєстровані в контакті.

Їх залишилось так мало.

 

 

 

 

Ведуча: Поки наші команди готуються до наступних конкурсів, а журі підбиває

підсумки, у нас – музична пауза.

Пісня «Бухгалтер».

Ведучий: Наступний конкурс – «Я тобі ти мені». Кожна правильна відповідь –

1 бал. Максимально команди можуть отримати 10 балів.

 

D:\фото Таня Груба\IMG_20171123_164817.jpg

1Ведучий: Молодці! Поки журі підбиває результати, ми ознайомимо команди з

.

Ведучий: Поки команди вирішують задачі, ми з вами, шановні гості, теж зіграємо

в гру «Економічний зоосад».

Ведуча: Чи знаєте ви, хто або, що у світі економіки ховається під масками деяких

тварин? Отже:

Акула – переносна назва для позначення підприємців-хижаків,

експлуататорів).

Лев – грошова одиниця Болгарії.

Дракони – або «4 малих економічних дракона», група нових

індустріальних країн – Тайвань, Сінгапур, Гонконг, Корея, які

відрізняються високими темпами росту.

Сом – грошова одиниця Киргизстану.

Бики – грають на підвищенні курсу акцій, а ведмеді – на пониженні,

тобто це є біржові спекулянти.

 

Ведуча: А наступний конкурс чекає на наших капітанів команд. Конкурс

«Бій двох»!!! Вам потрібно розшифрувати закодований текст. Час на

пошук – 3 хвилини.

D:\фото Таня Груба\IMG_20171123_165244.jpg

 

Конкурс «Домашнє завдання» команди «Бухгалтерські колючки».

 

 

- Дід Микола в свої 90 вирішив надурити Приватбанк. Взяв кредит у

30 тисяч доларів на 25 років. За три дні все потратив і вмер. І просто

здивувався, коли при вході в пекло побачив термінал Приватбанку.

- А я нагадую, що спонсор нашого телеканалу Агентство нерухомості

«Дитинка». «Дитинка» – інвестуй в майбутнє.

- А тепер детальніше. В бердичівських маршрутках скоротили кількість

пільгових місць, але пенсіонерів це взагалі не злякало. Подробиці в

сюжеті.

- Та ніхто ті пенсії не підніме, депутати то нечесні люди… Я перепрошую,

синку, по-посвідченню можна?

- Та можна, але є тільки одне вільне місце.

- То не проблема. Бабки, трансформуємось. По посвідченню!!!

- Ми продовжуємо наші новини: Вчора у баби Параски здохли всі кури.

«Епідемія» – подумала баба – «флешмоб» – сказав онук.

D:\фото Таня Груба\IMG_20171123_170109.jpg

Домашнє завдання команди «Бухгалтерський дозор»

 

D:\фото Таня Груба\IMG_20171123_165928.jpg

 

 

Ведуча: Просимо наше журі оцінити домашнє завдання команд, а також підвести

підсумки всіх конкурсів .

 

 

docx
Додано
26 січня 2019
Переглядів
540
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку