КВК для учнів 6-го класу
Ведучий 1. Ми раді вас вітати на святі Математики. Сьогодні зустрічаються дві комади веселих і кмітливих знавців математики – учнів шостих класів. Вітаємо їх.
|
Ведучий 2. Тепер на нас чекає гра. Хай буде весела і без зла. А щоб змагання було чесним, Слід вибрати журі почесне Нам разом з вами, друзі Хто ж буде в цім почеснім крузі? |
Представляється журі.
Отож, журі місця займайте
І нас по правді розсудіть.
А ви, команди, поспішайте,
Усе про себе розкажіть.
Команда….
Вас вітає команда…….
Наш девіз: Будемо активно мислити.
Капітан.
Привіт, друзі!
Сьогодні в школі
Веселий і цікавий день.
Ми підготували веселий
Наш шкільний КВК.
КВК – це змагання в кмітливості й знаннях.
Щоб цей турнір Вам до душі припав усім.
Треба мати міцні знання, А не відповідати навмання.
Команда….
Вас вітає команда….
Наш девіз: Нехай розум переможе силу.
Капітан……
Капітан.
Ми веселі школярі
і не любим сумувати,
Із задоволенням ми з вами
У КВМ будемо грати.
Ширше двері відчиняйте
Розуму й кмітливості.
І старанність виявляйте,
Й максимум сміливості.
Святковий цей зал нас усіх об’єднав,
У змаганнях він нині ареною став.
Хай будуть веселі обличчя у всіх,
Девіз КВМ – це кмітливість і сміх.
Ведучий 1
І. РОЗМИНКА
Запитання ставляться обом командам; хто знає відповідь, піднімає руку. Кожна правильна відповідь – 1 бал.
Запитання.
1.Скільки нулів у добутку чисел від 1 до 10? (два)
2.Скільки ніг у двох павуків, трьох жуків, двох вужів і трьох чижів?
(2*8+3*6 + 0 +3*2 = 40)
3. Скільки буде десятків, якщо два десятки помножити на два десятки? (40 десятків)
4. Задумане число збільшили в 9 разів, потім зменшили в 9 разів, вийшло число 9. Яке число задумали? (Число 9)
5. Штучний супутник Землі робить лодин оберт за 1 год 40 хв, а другий оберт-за 100 хв. Як це пояснити? (1 год 40хв = 100хв)
6. 3 Києва до Житомира вийшов потяг зі швидкістю 50 км/год, а з Житомира до Києва вийшов потяг зі швидкістю 60 км / год. Який з потягів буде далі від Житомира на момент зустрічі? (На однаковій відстані)
7. Двоє грали в шахи 2 год. Скільки часу грав кожний? (2 год)
8. Трійка коней пробігла 40 км. Яку відстань пробіг кожен кінь? (40 км)
9. Скільки кінців у трьох палиць ? (6)
10. У будинку 4 кімнати. З однієї зробили дві. Скільки стало кімнат? (5)
II “СЛОВА”
У слові мільярд аж 7 літер веселих відомих усім. На кожну літеру нам треба придумати математичнии термін. Кожна правильна відповідь -1 бал.
ІІІ Конкурс Капітанів
Капітанам роздають завдання. Вони виконують його. Всі інші Учасники відгадують
загадки.
ЗАВДАННЯ.
1. Літом в Арктиці середня температура -5º С, а взимку знижується на 50º С. Яка
температура зимою в Арктиці?
2 Замість зірочок поставте знаки дій, щоб рівність була правильною:
а) (35*7)*3 = 84; ((35-7)·3 = 84)
6) 55*5*8 = 88; (55:5·8 = 88)
3. Між цифрами 1,2,3,4,5,6,7, поставити знак + так, щоб в сумі отримати 100.
(1+2+34+56+7=100)
4. На одній шальці терезів лежить головка сиру, а на другій — 3/4 такої головки сиру і ще гиря 1 кг. Ваги в рівновазі. Яка маса головки сиру? (4кг)
ЗАГАДКИ
1. Чотири рівні сторони,
Є й кути – прямі вони.
Знають учні всі підряд
Цю фігуру звуть……
(квадрат)
2. Є у кола вірний друг, називається він….. (круг)
3. Ця точка горда і щаслива,
Бо роль у неї особлива: Вона куту назву дає,
Його сторін початком є.
Ця точка для кута єдина
І називається…….
(вершина)
4. Їх у підручнику багато,
і кожну треба розв’язати.
Тож не будьте ви ледачі
Та розв’язуйте…….
(задачі)
5. Гострий кут він переріс
до тупого не доріс.
Як відомо, кут такий
Називається…….(тупий)
6. Вона – особа граматична,
Але і до обчислень звична
Із дробом десятковим дружить
І знаком розділовим служить.
Вам усім вона відома,
А ім’я їй дали…….(кома)
7. По ній довго можна йти
Кінця-краю не знайти.
І початку там нема,
Бо ця лінія….(пряма)
8. Він дві різні назви має
Його бухгалтер поважає.
У бізнесі, торгівлі – всюди
З ним звикли справу мати люди.
Виконує свою роботу,
А називається……(відсоток)
9. Ці цифри не прості, а інші,
В них дільників не два, а більше.
Для них теж назву знайдено,
Ці числа звуться…(складені)
10. У навчанні допомагає,
Про числа він багато знає,
Відрізки, формули, кути…
Його нам треба берегти.
Повинен знати кожний учень:
Наш друг і помічник…..(підручник)
IV. ЗАШИФРОВАНІ СЛОВА
Виконати дії, усі відповіді записати в один рядок, замість цифр поставити букви або знаки
пунктуації, користуючись кодом.
І КОМАНДА
1.298+ (240-198);
2. (562+ 798)-1298;
3.(125·3·8-1380):2-800;
4.(25·0 + 75):15 + 2;
5.(802·15 + 802·15):30-294.
Код: 0-а; 1-п; 2-.; 3-к; 4-л; 5-т; 6-с; 7-р; 8-..
Відповідь. Клас. Парта
II КОМАНДА
І 82 110 :102;
2. 239-(235-15·9);
3. 357+ (177+ 143)-616;
4. (15 + 185·0)·12 + 24;
5. (6798+ 18 424 – 5798): 32.
Код:0-а; 1-і; 2-п; 3-н; 4-р; 5-б; 6-т; 7-. 8-к; 9-е.
Відповідь. Кабінет і парта
Ведучий 2
ГРА З ЗАЛОМ
1. Двоє учнів ішли до школи, а назустріч їм ще 5 учнів. Скільки учнів прийшло до школи? (два)
2. Курка, яка стоїть на двох ногах, важить два кілограми. Скільки важить курка, яка стоїть на одній нозі (2 кг)
З. У Марини було ціле яблуко, дві половинки і чотири четвертинки. Скільки у неї було яблук (3.)
4. Коли ми дивимось на число 6, а говоримо 18? (о 18 годині)
V. ЩАСЛИВА КУЛЬКА.
Команди отримують по 3 кульки. Всередині кожної кульки знаходиться завдання. Команда повинна надути кульки, щоб вони лопнули, і відгадати завдання. Перемагає та команда, яка швидше виконає завдання.
Завдання
1. У сім’ї 6 братів. У кожного по сестрі. Скільки дітей у сім’ї? (7.)
2. Одне яйце варять 4 хвилини. Скільки часу треба варити 6 яєць? (4.)
3. Горіло 5 свічок. Дві з них згасли. Скільки свічок залишилось? (2.)
4. Об 11 год вечора йде дощ. Чи можливо, що через добу буде сонячна погода? (Ні)
5. Назвіть 5 днів підряд, не називаючи ні чисел місяця, ні днів тижня
(Позавчора, вчора, сьогодні, завтра, післязавтра.)
6. Скільки букв у числі 3 524 787 ?
(Жодної)
7. Скільки пальців на 10 руках? (50.)
Ведучий I
За хвилиною – хвилина,
Ось і грі прийшов кінець,
Просимо журі підвести підсумки