КВК "У світі пригод"

Про матеріал
Це позакласний захід для учнів 7 - 8 класів за вивченими творами пригодницької літератури, які розглядалися не лише на уроках, але й самостійно прочитані учнями.
Перегляд файлу

 

 

КВК « У світі пригод» ( 7-8 кл.)

 Ведучий. Увага! Увага! ( звучать позивні: фанфари-труби)

 Входить оповісник і зачитує наказ: « Усім учням, учителям і гостям школи, захопивши із собою веселий настрій та знання, взяти активну участь у роботі Клубу Веселих і Кмітливих!»

 Ведучий. Отже, починаємо роботу. Учасники готові до змагань. Нас вітає команда « Робінзони»

Під музику виходить команда в костюмах різних звірів.

Привітання-пісня.

Вперед, Робінзони, до бою, вперед!

Врочистая мить наступає

Для тих, хто  з нас кращий,

Чекає лиш злет,

А слабша команда програє

Ми всі, як один, Робінзони в крові.

З безвиході вихід знайдемо.

За нами, упевнені, буде журі.

                                               У грі ми своє доведемо.

 1. Робінзони я і він, і Наталка також.

 Ми команда хоч куди, помагай нам, Боже.

 

 2. Капітан є серед нас.

 Чесно обирали.

 Коли вибрали його, так йому сказали:

 « Ти, Андрію, пам’ятай, що чини й мундири

 Часто псують чоловіка, хоч і командира».

 

 3.Десь далеко, в якімсь краї, у якому—й сам не знаю,

 Робінзони, 10 їх, на корабель усі сідають.

 І у море відпливають.

 Що чекає в морі їх, Робінзонів молодих?

 

 4. День пливуть—погода ясна,

 Другий—знов вона прекрасна.

 Сонце  світить, в морі тиша,

 Та на лихо…з дірки миша, 

 І команда—хто куди: не чека ніхто біди.

 Корабель на бік пада, вже на палубі вода.

 

 5. Тут вже й ніч не забарилась,

 Як команда не  трудилась,

 Корабель об скелі—«трах»--сам під воду.

 

 

 В небесах ніби всі вже побували,

 Та й до острова попали.

 

 6. Ранок—сонечко сія. Робінзон—Іван і я

 Очі ледь-ледь привідкрили.

 І усі ми зрозуміли,

 Що це острів—горе всім

 Робінзонам молодим.

 

 7. В перший день—ми яко—тако

 В море повели атаку.

 З корабля все, що змогли

 Та й до берега гребли.

 Час мина, за днями дні,

 Ми на острові одні.

 

 8. У четвер ( всім нам на диво)

 Море знялося бурхливо.

 І до берега, до ніг скриню вкинуло,

 А там—і газетам, і книжкам,

 Нам здалось, нема рахунку.

 Хоч не легш від цього шлунку

 ( Краще було б ковбаси, Морський Боже, принести).

 

 9. Та вже сталось, як і сталось.

 Із газет ми всі дізнались,

 Що в Бурині в другій школі

 КВК, а ми тут далі лежимо,

 А як без нас у рідній школі?

 

 10. В добрий час,  ми усі за розум взялись,

 Якнайкраще постарались

 (Планетян прийшлось просити,

 Аби морем не блудити,

 Бо ж широкий Божий світ).

 Ось ми й тут, й шлемо привіт!

 Гостей щиро ми вітаєм.

 Про журі не забуваєм.

 Та й суперник каже нам,

 Що для нас не по зубах!

 Та не віримо ми їм,

 Тим суперникам своїм.

 

 

 

 Виходить команда « Еней» в українських народних костюмах.

Пісня-привітання.

Сяяли на сонці польські рюкзаки,

Як ішли до школи КВК вести,

КВК—весела і азартна гра,

То ж уже почати, друзі, нам пора.

 

Привітання щирі всім вам  посилаєм,

То ж живіть у щасті, мирі і добрі.

Всю громаду вашу дуже поважаєм

За старим і древнім українським звичаєм

 

 1.В нас назва проста,

 Та злилися у ній

 Дерзання, натхнення і простота,

 Сильний і натхненний моря прибій.

 

 2. Романтика юних зове у світи,

 І треба сміливо на поклик іти.

 Питання й завдання нам не страшні,

 Бої КВКанські нам всім до душі,

 На них ми давно вже чекали.

 

 3.Шановному панству—повага і шана

 Від нашої групи, від капітана,

 Який за собою вперед нас веде,

 Товариство веселе і молоде.

 

 4. Сьогодні готові ми вам розказати,

 Яке вже знання здобули.

 Мандрівників у нас багато—

 В похід готові  ми іти.

 

 5.Із зверненням ми до суперників наших—

 Наїлись, напевно, немало ви каші,

 Щоб слово розумне сьогодні сказати

 Ще й треба, напевно, й книжки прочитати.

 

 6.Ой, ви судді й панове,

 Просимо ми дуже вас,

 Щоб ви правильно судили

 І суперників, і нас.

 Будете несправедливі

 

 

 Чи до друзів, чи до нас,

 Чесне слово, кажемо,

 Що на все відважимось.

 

 7.Ось журі навпроти нас—

 Таке грамотне, що клас!

 За усім спостерігає,

 Командам біли виставляє.

 

 8.Подивись, журі, на нас:

 Ми команда—просто клас!

 І весела, і кмітлива,

 Ще й пісні співать уміла.

Пісня на мелодію « Ніч яка місячна» :

 

Ніч яка місячна, зоряна, ясная,

Видно, хоч голки збирай.

Прийди, болільнику наш дорогесенький,

Виграти нам помагай!

Ви не лякайтесь, що наші суперники

В закутку вдарять в чоло.

Ми захистити усіх вас зуміємо,

Бо вже навчились дзюдо.

 

А щоб іти вам спокійніше вечором

І не боятись біди,

Ми вам даруємо посмішку щирую,

Що вас зігріє завжди.

 

 9.В сьогоднішнє свято

 Сюди ви прийшли

 І радість велику

 Ви нам принесли.

 То ж слухайте всі

 І болійте за нас.

Разом.  З великим привітом—« Енеї» до вас.

 

Після привітання команди дають присягу на вірність КВК. Для цього піднімають праву руку і повторюють за ведучим: « Ми, найвеселіші з веселих, найкмітливіші з кмітливих, урочисто присягаєм: бути вірними КВК, чесно й справедливо змагатися зі своїм суперником, бути гідними послідовниками сміливих і благородних героїв. І якщо ми порушимо цю клятву, нехай на нас чекає неминуча поразка, і ми, посоромлені в очах друзів, втратимо право називатися членами КВК».

 

 Ведучий. Що ж, приступаємо до змагань.

    Конкурс « Хто швидше». Потрібно відповісти на запропоновані запитання. Відповідаю та команда, яка першою повідомить про свою готовність.

 1.Який спосіб придумав Робінзон Крузо, щоб порахувати дні перебування на острові? (робив зарубки  на дереві).

 2. Семюель Клеменс. Назвати псевдонім, під яким друкував свої твори цей письменник. Що він означає? (Марк Твен ( «мірка два» )—вислів річковиків Міссісіпі. Означав глибину для безпечного плавання суден).

 3. Мольєр. Це псевдонім чи справжнє ім’я? Якщо псевдонім, назвати його повне ім’я і хоча б один твір. (Жан Батист Поклен, «Міщанин-шляхтич»).

 4. Чому Еней покинув палаючу Трою? (щоб виконати своє призначення: заснувати нове місто—Рим).

 Ведучий. Журі підводить підсумки. Конкурс капітанів. Він має декілька етапів.

 Перший етап—« Логічна розминка». Один одному почерзі задаватимете підготовлені запитання.

 1.Робінзон.  Як звали матір Беккі? З якого вона твору? (« Пригоди Тома Сойєра» Марка Твена, місіс Тетчер).

 2. Еней.  Скільки часу Робінзон Крузо був на острові? ( Даніель Дефо,

« Життя і незвичайні та дивовижні пригоди Робінзона Крузо», 28 років, 2 місяці, 19 днів).

 3. Робінзон. Як ліліпути називали Гуллівера? (Джонатан Світ, «Мандри Гуллівера» , Людина-гора).

 4. Еней.  Яке повне ім’я автора роману про Дон Кіхота? Яка повна назва твору?(Міґель де Сервантес Сааведра, « Премудрий гідальго Дон Кіхот з Ламанчі»).

 Музична пауза.

    Ведучий. Друге завдання. Назвіть місцевість, країну, адресу, де розвивалися події в найвідоміших пригодницьких творах, а також ці твори та їхніх авторів.

  1. Місто Буенос-Айрес. (Аргентина, О.Бєляєв, « Людина-амфібія»).
  2. Лувр, Париж, Франція. (О.Дюма, « Три мушкетери»).
  3. Карфаген. (Вергілій, « Енеїда»).
  4. Замок Іф, Франція. (О.Дюма, «Граф Монте Крісто»).
  5. Троя. (Вергілій, « Енеїда»).
  6. Прототип тогочасного міста Ганнібал—Санкт-Петербург. ( Марк  Твен, « Пригоди Тома Сойєра»).

Ведучий. Наші капітани—«лицарі без страху й докору». Останнє завдання для них. Кожен із вас має шпагу. В залі стоять два стільці з прив’язаною кулькою. Це і є ваш суперник. Ви захищатимете честь дами серця на дуелі. Але спершу зав’яжемо вам очі. Переможе той, хто швидше завершить бій, прохромивши свого «ворога». Болільників прошу підтримати капітанів.

Після завершення конкурсу, журі підводить підсумки.

 Ведучий. Наступний конкурс. Командам будуть показані речі, вони мають відповісти, кому вони належать.

  • Команда «Еней»: відро і щітка, шпаги—(відро і щітка—Тому Сойєру, шпаги—мушкетерам).
  • Команда «Робінзони»: барабан, корзина з лози—( барабан—Тому Сойєру, корзина з лози—Робінзону Крузо).
  • Обом командам: виноград, зерня рису та ячменю, пакет з молоком, сир—(Робінзонові Крузо робив з цими речами?

 

Ведучий. Отож, журі підводить підсумки, а в нас музична пауза.

Ведучий. Конкурс для вболівальників. Якщо ви хочете допомогти своїй улюбленій команді, можна прочитати вірш, заспівати пісню, затанцювати танок.

Ведучий .  Мені передали пакет, читаю:

Нам лист надійшов незвичайний

Розмито в нім літер чимало.

Яку ж таємницю фатальну

Послання оце приховало?

Отже, конкурс поетів. Від кожної команди виходить її представник. Йому вручається закоркована пляшка, всередині якої аркуш паперу з текстом:

1 пляшка

..зорі…, … … на свято

Збереться … … багато.

… … …, якщо це можливо,

… справді ……-- … … кмітливі.

**Нам зорі сказали, що нині на свято

 Збереться відважних героїв багато.

 Ми впевнитись хочем, якщо це можливо,

 Що справді усі ви—веселі й кмітливі.

2 пляшка

…вахті… капітани…

… їх … не зможе.

Хто ладен … … другу …,

Той … в … переможе!

**На вахті морські капітани стоять

 Ніщо їх зламати не зможе.

 Хто ладен життя своє другу віддать,

 Той завжди в борні переможе!

Ведучий. Поки поети працюють, у нас музична пауза.

 

 

 

Ведучий. Вашій увазі пропонується так званий парад літературних героів. Хто вони? ( можливі будь-які варіанти, наприклад, Еней, Робінзон  Крузо, Мюнхгаузен, Том Сойєр, Шерлок Холмс і доктор Ватсон, Дон Кіхот і Ранчо Панса.

Ведучий. Дякуємо командам. Просимо журі підбити підсумки змагань.

Ведучий. Поставлена крапка над останнім «і» настав час прощатися. Просимо команди вийти на сцену.

 

  1. Побільше, друзі книг читайте,

Це найсолодша серед зваб.

А ще, крім того пам’ятайте,

Що дружба—найцінніший скарб.

 

  1. Не зводьте бійок надаремно,

Не крийте власної вини.

Як мушкетери, будьте чемні

І благородні, як вони.

 

  1. Хай капітани благородні

Зразком вам будуть у житті.

На них рівняючись сьогодні,

Повік не зіб’їтесь з путі.

 

  1. Читайте книги, юні друзі,

Учіться мріяти й творить!

І будуть невмирущі музи

До вас з любов’ю говорить.

Ведучий. От і все. До побачення! До нових зустрічей у КВК.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
31 березня 2019
Переглядів
655
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку