Лабораторна робота №9

Про матеріал
Лабораторна робота № 9 Тема: Календарно-тематичне планування. Інформатика 3 клас.
Перегляд файлу

Лабораторна робота № 9

Тема: Календарно-тематичне планування. Інформатика 3 клас.

План:

1. Складіть календарно-тематичне планування. Інформатика 3 клас. За програмою будь - якого року, за будь-яким підручником на ваш вибір.

Поурочне планування курсу "Інформатика"

Відповідно до типової освітньої програми
колективу авторів під керівництвом О. Я. Савченко

3 клас, 2-й рік навчання (35 годин)


уроку

Дата

Вимоги програми

Примітки

Інформація. Дії з інформацією

1


 

Інструктаж з БЖД. Роль інформації в житті людини.


 

2


 

Способи подання повідомлень, носії повідомлень, символи, кодування і декодування.

текстовий, графічний, числовий, звуковий, відео.
Чи є спілкування обміном інформацією 12 - 13

3


 

Перетворення інформації з одного виду в інший.

Перетворення інформації з текстової у графічну форму з використанням схем, діаграм. Перетворення інформації у вигляді тексту в таблицю з числами.

4


 

Структурування інформації.

в документах, папках. Поняття меню

5


 

Поняття про мережу Інтернет, програма-браузер.

Складові вікна програми-браузера.
П. Як не заблукати у всесвітній мережі с. 43 – 46

6


 

Веб-сторінка, веб-сайт, гіперпосилання.

Поняття веб-сторінки, її адреси.
Ключові слова для пошуку (на прикладах знайомих текстів з природознавства, літературного читання, інших предметів).
Додавання найкращих результатів у закладки браузера.
П. Як розпізнавати неправдиву інформацію с. 31 – 34

7


 

Авторське право. Безпечна робота в Інтернеті

Налаштування безпечного пошуку та безпечного перегляду відео.
Чому важливо бути відповідальним 64 – 65
Як відчути себе дослідником 77 - 78

Учень/учениця:

  • пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду;
    розрізняє види інформації за способом подання;
  • уміє перетворювати одну форму подання інформації в іншу: (текстове – в графічне, числове – в текстове тощо);
  • створює папку та документи в ній;
  • пояснює поняття «комп’ютерна мережа»;
  • розуміє призначення програми-браузера;
  • вміє використовувати гіперпосилання;
  • використовує мережі для отримання достовірної інформації та спілкування;
  • висловлює припущення про достовірність інформації, отриманої з цифрових та інших джерел;
  • дотримується правил використання власних і чужих творів;
  • виявляє повагу до авторства інших осіб.

Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією

8


 

Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією.


 

Джерело інформації. Носії інформації.


 

9


 

Пристрої введення та виведення інформації.


 

10


 

Введення текстових даних.


 

Правила введення та редагування текстових даних.


 

Учень/учениця:

  • розповідає про історію виникнення пристроїв для роботи з інформацією;
  • називає носії інформації;
  • розрізняє технічні засоби для передавання, зберігання інформації;
  • використовує пристрої для передавання інформації;
  • наводить приклади пристроїв для введення та виведення інформації;
  • висловлює припущення про достовірність інформації;

Об’єкт. Властивості об’єкта

11


 

Види об'єктів: текстові, графічні. Інформаційний об’єкт.

Що таке інформаційний об’єкт. 86 - 87

12


 

Властивості об'єкта.


 

13


 

Створення моделі об’єкта за заданими властивостями.

Як відчути себе дослідником 77 - 78

14


 

Зміна значень властивостей об’єкта (колір тексту, шрифт, накреслення)


 

Учень/учениця:

  • описує текстові і графічні об’єкти;
  • порівнює властивості текстових і графічних об’єктів за спільними і відмінними ознаками;
  • визначає об’єкти, які відповідають заданим властивостям;
  • вміє змінювати значення властивостей текстових та графічних об’єктів;
  • досліджує об’єкти за допомогою створених моделей

Комп’ютерні програми. Меню та інструменти

15


 

Інструктаж з БЖД. Текстові редактори.

У середовищі текстового редактора 109 - 112

16


 

Уведення символів за допомогою клавіатури.


 

17


 

Уведення символів за допомогою клавіатури


 

18


 

Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити.


 

19


 

Доповнення текстів зображеннями


 

20


 

Середовища для читання текстів. Закладки в тексті, цитати тощо.
Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники.

Яким ключем відкривати знання 157 - 159

Учень/учениця:

  • розрізняє сучасні пристрої для роботи з інформацією;
  • уміє увімкнути та вимкнути комп’ютер та інші пристрої (за умови їх використання);
  • використовує необхідні значки на Робочому столі для запуску і роботи в програмах;
  • орієнтується в середовищах для перегляду зображень, читання текстів, слухання музики, завершує роботу з ними;
  • створює зображення освітніх об’єктів

Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання

21


 

Етапи створення інформаційної моделі в різних програмних середовищах.


 

22


 

Створення текстових інформаційних моделей, зокрема у табличні формі.


 

23


 

Комп’ютерні презентації, редагування презентацій.


 

24


 

Утворення нового слайду, текстового вікна/поля. Доповнення презентації текстом.


 

25


 

Доповнення презентації зображенням.


 

26


 

Доповнення презентації схемою.


 

27


 

Форматування презентації. Режим показу презентації


 

Учень/учениця:

  • створює інформаційні продукти, поєднуючи текст, зображення, звук тощо для представлення ідей та/або результатів діяльності;
  • створює та змінює прості зображення;
  • опрацьовує та використовує інформацію з різних джерел;
  • вміє заповнювати таблицю ознак для предметів з однієї групи (класу);
  • розробляє презентацію за логічною послідовністю;
  • доповнює презентацію текстом, зображенням, схемою;
  • редагує і форматує презентацію залежно від її призначення, змінює фон слайду;
  • застосовує режим показу презентацій

Лінійні алгоритми

28


 

Команди і виконавці, алгоритми.


 

29


 

Способи подання алгоритму.


 

30


 

Запис лінійних алгоритмів.


 

31


 

Створення зображень за власними алгоритмами.


 

32


 

Знаходження та виправлення помилок у алгоритмах.

Пошук пропущених дій в знайомій послідовності.

33


 

Знаходження та виправлення помилок у алгоритмах.

Пошук пропущених дій в знайомій послідовності.

34


 

Логічні висловлювання.

Істинні й хибні висловлювання. Логічне слідування. Використання логічних висловлювань з «не», «і», «або».

35


 

Підсумковий урок


 

Учень/учениця:

  • визначає алгоритмічні структури;
  • виконує, створює та записує алгоритми;
  • вміє діяти за інструкцією;
  • впорядковує об’єкти за певними ознаками;
  • пояснює наслідки порушення плану, алгоритму послідовності дій у близькому середовищі, готових програмах, іграх;
  • розрізняє істинні та хибні висловлювання

 

docx
Додав(-ла)
Савчук Аня
Додано
25 листопада 2023
Переглядів
271
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку