Лабораторна робота № 9
Тема: Календарно-тематичне планування. Інформатика 3 клас.
План:
1. Складіть календарно-тематичне планування. Інформатика 3 клас. За програмою будь - якого року, за будь-яким підручником на ваш вибір.
Поурочне планування курсу "Інформатика"
Відповідно до типової освітньої програми
колективу авторів під керівництвом О. Я. Савченко
3 клас, 2-й рік навчання (35 годин)
№ |
Дата |
Вимоги програми |
Примітки |
Інформація. Дії з інформацією |
|||
1 |
|
Інструктаж з БЖД. Роль інформації в житті людини. |
|
2 |
|
Способи подання повідомлень, носії повідомлень, символи, кодування і декодування. |
текстовий, графічний, числовий, звуковий, відео. |
3 |
|
Перетворення інформації з одного виду в інший. |
Перетворення інформації з текстової у графічну форму з використанням схем, діаграм. Перетворення інформації у вигляді тексту в таблицю з числами. |
4 |
|
Структурування інформації. |
в документах, папках. Поняття меню |
5 |
|
Поняття про мережу Інтернет, програма-браузер. |
Складові вікна програми-браузера. |
6 |
|
Веб-сторінка, веб-сайт, гіперпосилання. |
Поняття веб-сторінки, її адреси. |
7 |
|
Авторське право. Безпечна робота в Інтернеті |
Налаштування безпечного пошуку та безпечного перегляду відео. |
Учень/учениця:
|
|||
Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією |
|||
8 |
|
Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією. |
|
Джерело інформації. Носії інформації. |
|
||
9 |
|
Пристрої введення та виведення інформації. |
|
10 |
|
Введення текстових даних. |
|
Правила введення та редагування текстових даних. |
|
||
Учень/учениця:
|
|||
Об’єкт. Властивості об’єкта |
|||
11 |
|
Види об'єктів: текстові, графічні. Інформаційний об’єкт. |
Що таке інформаційний об’єкт. 86 - 87 |
12 |
|
Властивості об'єкта. |
|
13 |
|
Створення моделі об’єкта за заданими властивостями. |
Як відчути себе дослідником 77 - 78 |
14 |
|
Зміна значень властивостей об’єкта (колір тексту, шрифт, накреслення) |
|
Учень/учениця:
|
|||
Комп’ютерні програми. Меню та інструменти |
|||
15 |
|
Інструктаж з БЖД. Текстові редактори. |
У середовищі текстового редактора 109 - 112 |
16 |
|
Уведення символів за допомогою клавіатури. |
|
17 |
|
Уведення символів за допомогою клавіатури |
|
18 |
|
Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити. |
|
19 |
|
Доповнення текстів зображеннями |
|
20 |
|
Середовища для читання текстів. Закладки в тексті, цитати тощо. |
Яким ключем відкривати знання 157 - 159 |
Учень/учениця:
|
|||
Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання |
|||
21 |
|
Етапи створення інформаційної моделі в різних програмних середовищах. |
|
22 |
|
Створення текстових інформаційних моделей, зокрема у табличні формі. |
|
23 |
|
Комп’ютерні презентації, редагування презентацій. |
|
24 |
|
Утворення нового слайду, текстового вікна/поля. Доповнення презентації текстом. |
|
25 |
|
Доповнення презентації зображенням. |
|
26 |
|
Доповнення презентації схемою. |
|
27 |
|
Форматування презентації. Режим показу презентації |
|
Учень/учениця:
|
|||
Лінійні алгоритми |
|||
28 |
|
Команди і виконавці, алгоритми. |
|
29 |
|
Способи подання алгоритму. |
|
30 |
|
Запис лінійних алгоритмів. |
|
31 |
|
Створення зображень за власними алгоритмами. |
|
32 |
|
Знаходження та виправлення помилок у алгоритмах. |
Пошук пропущених дій в знайомій послідовності. |
33 |
|
Знаходження та виправлення помилок у алгоритмах. |
Пошук пропущених дій в знайомій послідовності. |
34 |
|
Логічні висловлювання. |
Істинні й хибні висловлювання. Логічне слідування. Використання логічних висловлювань з «не», «і», «або». |
35 |
|
Підсумковий урок |
|
Учень/учениця:
|