Програма "Інформатика 3 клас." Адаптована

Про матеріал
Адаптована програма з інформатики 3 клас. За підручником М.Корнієнко, С.Крамаровської, І.Зарецької
Перегляд файлу

Предмет: інформатика

Учитель:

Наявний рівень знань: середній

Потенційні можливості:

Може навчатись в класі, сприймати інформацію, розуміє та виконує вказівки вчителя

 

Потреби:

Потребує допомоги асистента вчителя для виконання завдань

 

 

Цілі навчання

Зміст навчання

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань, які освоїв учень за рік

Інформація. Дії з інформацією

пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду;

розрізняє види інформації за способом подання;

створює папку та документи в ній;

пояснює поняття «комп’ютерна мережа»;

розуміє призначення програми-браузера;

вміє використовувати гіперпосилання;

висловлює припущення про достовірність інформації, отриманої з цифрових та інших джерел;

дотримується правил використання власних і чужих творів;

виявляє  повагу до авторства інших осіб

Роль інформації в житті людини. Перетворення інформації з одного виду в інший. Способи подання повідомлень, носії повідомлень, символи, кодування і декодування. Структурування інформації.

Поняття про мережу Інтернет, програма-браузер, веб-сторінка, веб-сайт, гіперпосилання.

Авторське право. Безпечна робота в Інтернеті

Бесіда, ігрові моменти, таблиці,.

 

Показ відеофрагментів

 

Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією

розповідає про історію виникнення пристроїв для роботи з інформацією;

називає носії інформації;

розрізняє технічні засоби для передавання, зберігання інформації;

використовує пристрої для передавання інформації;

наводить приклади пристроїв для введення та виведення інформації;

висловлює припущення про достовірність інформації;

пояснює наслідки для власного здоров’я надмірного використання цифрових пристроїв

Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією. Джерело інформації. Носії інформації.

Пристрої введення та виведення інформації.

Введення текстових даних.

Правила введення та редагування текстових даних

 

Бесіда, ігрові моменти, таблиці,.

 

Показ відеофрагментів

 

Об’єкт. Властивості об’єкта

описує текстові і графічні об’єкти;

визначає об’єкти, які відповідають заданим властивостям;

досліджує об’єкти за допомогою створених моделей

Види об'єктів: текстові, графічні. Інформаційний об’єкт. Властивості об'єкта. Створення моделі об’єкта за заданими властивостями.

Зміна значень властивостей об’єкта (колір тексту, шрифт, накреслення)

Бесіда, ігрові моменти, таблиці,.

 

Показ відеофрагментів

 

Комп’ютерні програми. Меню та інструменти

розрізняє сучасні пристрої для роботи з інформацією;

уміє увімкнути та вимкнути комп’ютер та інші пристрої (за умови їх використання);

використовує необхідні значки на Робочому столі для запуску і роботи в програмах;

орієнтується в середовищах для перегляду зображень, читання текстів, слухання музики, завершує роботу з ними;

 

Текстові редактори.

Середовища для читання текстів. Закладки в тексті, цитати тощо.

Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники.

Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити. Уведення символів за допомогою клавіатури. Доповнення текстів зображеннями

Бесіда, ігрові моменти, таблиці,.

 

Показ відеофрагментів

 

Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання

створює та змінює прості зображення;

опрацьовує та використовує інформацію з різних джерел; 

вміє заповнювати таблицю ознак для предметів з однієї групи (класу);

доповнює презентацію текстом, зображенням, схемою;

застосовує режим показу презентацій

Етапи створення інформаційної моделі в різних програмних середовищах.

Створення текстових інформаційних моделей, зокрема у табличні формі.

Комп’ютерні  презентації, редагування презентацій.

Утворення нового слайду, текстового вікна/поля. Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою.

Форматування презентації. Режим показу презентації

Бесіда, ігрові моменти, таблиці,.

 

Показ відеофрагментів

 

Лінійні алгоритми

визначає алгоритмічні структури;

вміє діяти за інструкцією;

впорядковує об’єкти за певними ознаками;

розрізняє істинні та хибні висловлювання

Команди і виконавці, алгоритми, способи подання алгоритму.

Запис лінійних алгоритмів.

Створення зображень за власними алгоритмами.

Знаходження  та виправлення помилок у алгоритмах.

Логічні висловлювання

 

Бесіда, ігрові моменти, таблиці,.

Показ відеофрагментів

 

 

docx
Додано
3 грудня 2023
Переглядів
245
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку