Предмет: інформатика
Учитель:
Наявний рівень знань: середній
Потенційні можливості: Може навчатись в класі, сприймати інформацію, розуміє та виконує вказівки вчителя
|
Потреби: Потребує допомоги асистента вчителя для виконання завдань
|
Цілі навчання |
Зміст навчання |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, які освоїв учень за рік |
Інформація. Дії з інформацією |
|||
пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду; розрізняє види інформації за способом подання; створює папку та документи в ній; пояснює поняття «комп’ютерна мережа»; розуміє призначення програми-браузера; вміє використовувати гіперпосилання; висловлює припущення про достовірність інформації, отриманої з цифрових та інших джерел; дотримується правил використання власних і чужих творів; виявляє повагу до авторства інших осіб |
Роль інформації в житті людини. Перетворення інформації з одного виду в інший. Способи подання повідомлень, носії повідомлень, символи, кодування і декодування. Структурування інформації. Поняття про мережу Інтернет, програма-браузер, веб-сторінка, веб-сайт, гіперпосилання. Авторське право. Безпечна робота в Інтернеті |
Бесіда, ігрові моменти, таблиці,.
Показ відеофрагментів |
|
Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією |
|||
розповідає про історію виникнення пристроїв для роботи з інформацією; називає носії інформації; розрізняє технічні засоби для передавання, зберігання інформації; використовує пристрої для передавання інформації; наводить приклади пристроїв для введення та виведення інформації; висловлює припущення про достовірність інформації; пояснює наслідки для власного здоров’я надмірного використання цифрових пристроїв |
Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією. Джерело інформації. Носії інформації. Пристрої введення та виведення інформації. Введення текстових даних. Правила введення та редагування текстових даних
|
Бесіда, ігрові моменти, таблиці,.
Показ відеофрагментів |
|
Об’єкт. Властивості об’єкта |
|||
описує текстові і графічні об’єкти; визначає об’єкти, які відповідають заданим властивостям; досліджує об’єкти за допомогою створених моделей |
Види об'єктів: текстові, графічні. Інформаційний об’єкт. Властивості об'єкта. Створення моделі об’єкта за заданими властивостями. Зміна значень властивостей об’єкта (колір тексту, шрифт, накреслення) |
Бесіда, ігрові моменти, таблиці,.
Показ відеофрагментів |
|
Комп’ютерні програми. Меню та інструменти |
|||
розрізняє сучасні пристрої для роботи з інформацією; уміє увімкнути та вимкнути комп’ютер та інші пристрої (за умови їх використання); використовує необхідні значки на Робочому столі для запуску і роботи в програмах; орієнтується в середовищах для перегляду зображень, читання текстів, слухання музики, завершує роботу з ними;
|
Текстові редактори. Середовища для читання текстів. Закладки в тексті, цитати тощо. Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники. Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити. Уведення символів за допомогою клавіатури. Доповнення текстів зображеннями |
Бесіда, ігрові моменти, таблиці,.
Показ відеофрагментів |
|
Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання |
|||
створює та змінює прості зображення; опрацьовує та використовує інформацію з різних джерел; вміє заповнювати таблицю ознак для предметів з однієї групи (класу); доповнює презентацію текстом, зображенням, схемою; застосовує режим показу презентацій |
Етапи створення інформаційної моделі в різних програмних середовищах. Створення текстових інформаційних моделей, зокрема у табличні формі. Комп’ютерні презентації, редагування презентацій. Утворення нового слайду, текстового вікна/поля. Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою. Форматування презентації. Режим показу презентації |
Бесіда, ігрові моменти, таблиці,.
Показ відеофрагментів |
|
Лінійні алгоритми |
|||
визначає алгоритмічні структури; вміє діяти за інструкцією; впорядковує об’єкти за певними ознаками; розрізняє істинні та хибні висловлювання |
Команди і виконавці, алгоритми, способи подання алгоритму. Запис лінійних алгоритмів. Створення зображень за власними алгоритмами. Знаходження та виправлення помилок у алгоритмах. Логічні висловлювання
|
Бесіда, ігрові моменти, таблиці,. Показ відеофрагментів |
|