Лабораторне заняття № 7
Тема. Голосний О.
Мета: закріпити загальні правила письма, розвивати навички швидкої раціональної грамотності, удосконалювати навички читання стенограм, з’ясувати особливості написання голосної О.
Ключові слова: стенограма, з’єднувальна лінія, діактричний знак, правило строфності
Питання для обговорення
Завдання 1. Застенографувати і прочитати.
Крим, спить, бити, шрифти, ми, грати, гріти, сідати, шпиль, пил, пити, манна, ванна, багаття, мальви, базальт, акт, араб.
Завдання 2. Застенографувати і прочитати.
Мова, лоб, роман, дощ, том, дочка, вовна, зоб, врода, роса, коса, тост, мороз, кроль, мотор, зроду.
Завдання 3. Застенографувати і прочитати.
Кол, вол, хол, гол, тол, стол, скол, кор, вор, хор, гор, стор, скор, коз, воз, хоз, тоз, стоз, корона, воля, колба, голос, вихор, вороття, сторожити, торт, корінь, кордон, гордість, городина, возити, козак, скоропис, гольф, хол, столиця, волосся, скоротити, гора.
Завдання 4. Прочитати стенограму і записати.