Лабораторна робота "Прямокутні трикутники"

Про матеріал
Лабораторна робота з даної теми допоможе у вивчені властивостей прямокутного трикутника. Також робота містить творче завдання. Роботу можна використати, як проект, або частину проекта.
Перегляд файлу

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА

з теми «Властивості прямокутного трикутника»

Мета  роботи:  вивчити властивості  прямокутного трикутника.

Обладнання:   лінійка, транспортир, набір трикутників.

Хід роботи:

  1. 1) Накресліть  прямокутний    трикутник  АВС з прямим кутом  А.

 

Картинки по запросу "лист в клітинку"Картинки по запросу "лист в клітинку"

 

  2) Допишіть рівність про суму кутів трикутника

                                     _________

 

3) А – прямий, тобто А=_____, тоді            В+С=_______________________

 

4) Запишіть висновок : сума  ____________________  кутів прямокутного трикутника дорівнює  ____________________________

II.   1) На рисунку два прямокутних трикутника:

 

Картинки по запросу "прямоугольный треугольник"            Картинки по запросу "прямоугольный треугольник"

Сторона трикутника, яка лежить проти прямого кута називається

гіпотенузою.

 

Сторони, які утворюють прямий кут називають катетами.

 

 

 

2) Запишіть :

В АВС: гіпотенуза ____________,  катети_______________

ВDEF: гіпотенуза_____________, катети ________________

3) Виконайте вимірювання, результати запишіть в  таблицю, порівняйте гіпотенузу з кожним катетом трикутникаільше, меньше).

 

катет

катет

гіпотенуза

Висновок

∆АВС

АС=

 

 

АВ…АС

АВВС

DEF

 

 

 

DE  EF

DEDF

 4) Висновок: в прямокутному трикутнику   гіпотенуза  ______________ катета.

 

III. 1) Накресліть    два різних прямокутних трикутники:

∆АВС такий, щоб А=90˚, В=30˚;        та   DEF такий, щоб D=90˚, =30˚.

  Картинки по запросу "лист в клітинку"Картинки по запросу "лист в клітинку"

 

 

2) В кожному трикутнику знайдіть  катет,  який лежить проти кута  в 30˚.

3) Виміряйте катет та гіпотенузу, порівняйте (у скільки разів більше або менше) та зробіть висновок. Запишіть у таблицю.

 

гіпотенуза

катет проти кута в 30˚

висновок

∆АВС

ВС=

 

 

DEF

 

 

 

4) Висновок:

катет , який лежить проти кута   в 30˚, дорівнює  _________________ гіпотенузи.

 

IV. 1) Накресліть прямокутник АВСD .

Картинки по запросу "лист в клітинку"Картинки по запросу "лист в клітинку"

 

 

2) Проведіть діагональ   АС.

3) Скільки трикутників отримали ?  Порівняйте ці трикутники за ознаками

 

 

 

Картинки по запросу "равенство прямоугольных треугольников признаки"

 

Висновок :  трикутники ______________________________

 

V. Творче завдання.   Що можна зробити з прямокутних  трикутників ? Нарисуйте або зробіть аплікацію (свій візерунок)  та напишіть де можна використати.

 

 

C:\Users\Админ\Desktop\ccf1b53a0d0d936641b4ac5de8baa3ef.jpgКартинки по запросу "узор из треугольников"

docx
Додано
22 лютого 2020
Переглядів
929
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку