Математичні диктанти. "Геометрія 7-9 класи"

Про матеріал
Для перевірки термінів, ознак, властивостей або формул, максимально ефективним є виконання «німих» диктантів. «Німий» диктант розвиває вміння переводити те, що бачить учень, в слова і речення чи формули; такі диктанти урізноманітнюють уроки, підвищують самостійність учнів на уроці, дають можливість забезпечити підвищення якості їх знань, формують у кожного почуття відповідальності.
Перегляд файлу

Пояснювальна записка

Математичні диктанти – одна з форм контролю навчальних досягнень учнів. Вони забезпечують поетапну перевірку знань, умінь і навичок, яких набувають учні на уроках, дозволяють учителеві перевірити великий за обсягом матеріал за короткий час, надають необхідну інформацію про рівень підготовленості учнів, допомагають вчасно виявити прогалини в їхніх знаннях і визначити напрямки своєї подальшої діяльності, скоригувати мету й задачі навчання. Вони сприяють закріпленню пройденого матеріалу, розвивають пам’ять, швидкість реакції, алгоритмічну культуру учнів.

Математичні диктанти не замінюють ні усного опитування, ні письмових самостійних і контрольних робіт, ні робіт за підготовленими заздалегідь картками, але добре доповнюють усі ці форми роботи. Перевага диктантів над усними, письмовими вправами за індивідуальними картками полягає в тому, що всі учні класу одночасно приступають до роботи, виробляється певний темп.

Диктанти можна проводити на початку уроку, після перевірки домашнього завдання, в кінці уроку.

Для перевірки термінів, ознак, властивостей або формул, максимально ефективним є виконання   «німих» диктантів.

«Німий» диктант розвиває вміння переводити те, що бачить учень, в слова і речення чи формули; такі диктанти урізноманітнюють уроки, підвищують самостійність учнів на уроці, дають можливість забезпечити підвищення якості їх знань, формують у кожного почуття відповідальності.

Запропоновані завдання відповідають чинній програмі з математики, і можуть бути використані  вчителями  математики загальноосвітніх навчальних закладів.

 

 

 

 

 

Збірник «німих» диктантів

Геометрія 7 клас.

Тема 1. ЕЛЕМЕНТАРНІ  ГЕОМЕТРИЧНІ  ФIГУРИ  ТА  ЇХ ВЛАСТИВОСТІ

 

Відповіді. 1.Відрізок. 2. Кінці відрізка. 3. Промінь. 4. Початок променя. 5. Пряма. 6. Кут.        7. Вершина кута. 8. Сторона кута. 9. Гострий кут. 10. Тутий кут. 11. Розгорнутий кут.           12. Прямий кут.

Тема 2. ВЗАЄМНЕ РОЗМІЩЕННЯ ПРЯМИХ НА ПЛОЩИНІ

 

Відповіді. 1. Суміжні кути. 2. Вертикальні кути. 3. Перпендикулярні прямі.4. Паралельні прямі. 5. Відповідні кути. 6. Внутрішні різносторонні кути. 7. Внутрішні односторонні кути. 8. Суміжні кути. 9.

 

Тема 3. ТРИКУТНИКИ. ОЗНАКИ РІВНОСТІ ТРИКУТНИКІВ

Відповіді. 1. Вершини трикутника. 2. Висота. 3. Медіана. 4. Бісектриса. 5. Перша ознака рівності трикутників. 6. Третя ознака рівності трикутників.7. Друга ознака рівності трикутників. 8. Тупокутний трикутник. 9. Гострокутний трикутник. 10. Прямокутний трикутник. 11. Рівностороннній трикутник.  12. Рівнобедрений трикутник.

Тема 3.1. ТРИКУТНИКИ.

 

Відповіді. 1. Рівнобедрений трикутник. 2. Бічні сторони. 3. Основа. 4. Висота, медіана і бісектриса рівнобедреного трикутника. 5. Кути при основі рівнобедреного трикутника рівні. 6. Рівносторонній трикутник. 7. 8.          9. Зовнішній кут трикутника. 10.

Тема 3.2. ТРИКУТНИКИ.

Відповіді. 1. Прямокутний трикутник. 2. Катет. 3. Гіпотенуза. 4. 5..    6. . 7..  8. Ознаки рівності прямокутних трикутників – за двома катетами. 9. За катетом і гіпотенузою. 10. За гіпотенузою і гострим кутом. 11. За катетом і гострим кутом.

Тема 4. КОЛО І КРУГ

Відповіді. 1. Ценрт кола. 2. Радіус кола. 3. Хорда. 4. Діаметр. 5. М –середина АВ. 6. Коло вписане в трикутник. 6. Коло описане навколо трикутника. 8. Дотична. 9. Радіус перпендикулярний до дотичної.  10. . 11.

8 клас

Тема 1.1. ЧОТИРИКУТНИКИ

Відповіді. 1. Діагоналі. 2. Сусідні сторони.3. Протилежні сторони. 4. Паралелограм.               5. Протилежні кути паралелограма. 6. Сусідні кути. 7. Діагоналі точкою перетину діляться навпіл. 8. Протилежні сторони рівні. 9. Прямокутник. 10. Діагоналі прямокутника рівні.      11. Ромб. 12. Діагоналі ромба перпендикулярні і є бісектрисами його кутів.

Тема1.2. ТРАПЕЦІЯ. ТЕОРЕМА ФАЛЕСА

 

 

Відповіді. 1.Основи трапеції. 2. Бічні сторони. 3. Висота. 4. Рівнобічна трапеція. 5. Прямокутна трапеція. 6. Діагоналі рівнобічної трапеції рівні. 7.        8.           9.

10.         11.        12.

 

Тема 3. ТЕОРЕМА ПІФАГОРА

Відповіді. 1.    2.     3.    4. .                                                  5.      6.        7. .

8.         9.              10.

 

 

9 клас (на повторення)

Тема. КУТИ  ВПИСАНІ  В  КОЛО

Відповіді. 1. Центральний кут. 2. . 3. Вписаний кут.4. .

5. Вписані кути, що спираються на одну, дугу рівні. 6. Вписані кути, що спираються на діаметр, прямі.                              7.               8.  

9.        10.              11.

 

 

 

 

 

Тема. ПЛОЩІ

Відповіді.1.    2.      3.    4.       5.                 6.       7.           8.               9.                        10          11.              12.       13.        14.

 

 

docx
Додано
25 лютого 2020
Переглядів
4931
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку