Лабораторна робота
Тема «Заломлення світла на межі поділу двох середовищ. Закон заломлення світла»
Мета: формувати знання про явище заломлення світла на межі поділу двох середовищ, про закони заломлення світла, розвивати логічне, самостійне, творче мислення, дослідницькі навички, здатність до самостійного творчого пошуку, формувати вміння розраховувати кут заломлення світла
«Інтерактивні симуляції PhET»
Назва симуляції «Заломлення світла-Закон Снелла»
Мета завдання:
Закріпити знання про явище заломлення світла на межі поділу двох середовищ при виконанні практичних завдань.
Опис завдання учню для опрацювання симуляції.
1. Завантажити симуляцію.
2. Увімкнути промінь.
3. Використовуючи транспортир виміряти та записати в зошит кути падіння, відбивання, заломлення променів.
4. Рухаючи джерело світла, змінити кут падіння променю та повторити виміри.
5. Перемкнути режим променя на хвилю.
6. Використовуючи прилад, виміряти та записати в зошит інтенсивність падаючого, відбитого та заломленого променів.
Критерії оцінювання роботи учня:
Рівень 1 |
Рівень 2 |
Рівень 3 |
Рівень 4 |
3 бали: № 1 - 1 бал № 2 - 1 бал
|
№ 3 - 2 бали № 4 - 3 бали |
№ 5 - 2 бали
|
№ 6 - 3 бали |