Лабораторна робота "Знаки для голосних"

Про матеріал
Однією з найпоширеніших форм організації навчального процесу є лабораторні заняття. Лабораторне заняття зі стенографії – це форма навчального заняття, на якому студент під керівництвом викладача особисто проводить натуральні або імітаційні експерименти чи досліди з метою практичного підтвердження окремих теоретичних положень даної навчальної дисципліни, набуває практичних навичок роботи з лабораторним обладнанням. Лабораторне заняття має такі особливості: - мета роботи наперед точно визначена; - методика та послідовність виконання наперед точно відпрацьовані і зведені в інструкційну картку; - обладнання, прилади, інструменти наперед підібрані і запропоновані студентам; - результат, який повинен бути одержаний у роботі, відомий студентам. Розрізняють: - традиційні лабораторні заняття; - дослідні лабораторні заняття. На лабораторних заняттях з діловодства застосовуються такі форми роботи: 1. Індивідуальна робота студентів. 2. Групова. 3. Ланками. Лабораторні заняття зосереджують увагу насамперед на виробленні певних навичок, на оволодінні методикою роботи, саме тоді відбувається процес формування фахівців. Основне призначення лабораторних занять: - формування професійних вмінь і навичок; - вміння застосовувати знання на практиці; - дослідження наукових гіпотез. Проведення лабораторного заняття включає такі етапи: - проведення поточного контролю підготовленості студентів до виконання конкретної лабораторної роботи; - виконання конкретних завдань; - оформлення індивідуального звіту з виконаної роботи. - оцінювання викладачем результатів роботи студентів.
Перегляд файлу

Лабораторне заняття № 4

         Тема. Знаки для голосних

Мета: закріпити  загальні правила письма, розвивати навички швидкої раціональної грамотності.

Ключові слова: алфавіт, знак, лінія, овал, петля, злитий знак.

Питання для обговорення

  1. Голосні в кінці слів.
  2. Голосні А-Я в середині слів.
  3. Порівняльний аналіз злитих знаків першої і другої груп.

Література:

Лоскутова С. А. Стенографія: Навч. посіб. для дистансійного навчання / С.А. Лоскутова. – К.: Університет  „Україна”, 2016. – 288 с

Теоретичний матеріал

  1. Голосні в кінці слів

У кінці слів голосні пишуть від кінця попереднього знака, зберігаючи свій розмір і напрям написаня:

 

  1. Голосні А-Я в середині слів

 


 

 

  1. Злиті знаки поділяються на дві групи. До першої групи належать злиті знаки, які не містять голосних (сн-зн, ст., пр., стр, пл., бл).

 

 До другої групи – злиті знаки, які можуть містити голосну О ( св-зв, сов-зов, ск-зк, сок-зок, тр-дт, тор-дор, нт-нд, нот-нод).

 

Завдання 1. Словниковий диктант. Прочитати стенографічні знаки.   Кожен приклад напишіть по одному рядку.             

 

 

Завдання 2. Прочитайте стенограму. Кожен приклад напишіть по одному рядку.

 

Завдання 3. Застенографуйте слова. Бар, танк, маляр, тягач, гараж, галас, кагат, клас, шари штат, нас, вас, чабан, сад, жарт, палац, влада, краса, вата, ватага, дата, гра, тягар, рада, баня, хата, цвях, м'яч, чад, бал, де, гарт, прямо, знаки, казка, шахта, здати, папка, ваза, вантаж, дамба, праля, лаванда, варвар.

 

Завдання 4. Застенографуйте слова. Манна, ванна, гілля, знання, Ганна, волосся, калла, панна, багаття.

Завдання 5. Розшифруйте стенограму.

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Методичні рекомендації
Інкл
Додано
27 лютого
Переглядів
115
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку