Лабораторне заняття № 6
Тема. Голосні Е-Ї-Є.
Мета: закріпити загальні правила письма, розвивати навички швидкої раціональної грамотності, удосконалювати навички читання стенограм, з’ясувати особливості написання голосних Е-Ї-Є.
Ключові слова: стенограма, з’єднувальна лінія, діактричний знак.
Питання для обговорення
Теоретичний матеріал
Завдання 1. Застенографувати. Виконати вправу 2-3 рази.
Гл, пв, тр, зг, кр, дл, жз, хз, кп, ст, шн, кв, цк, вп, нп, та, ту, де, до, мі, ре, ля, ви, то, ти.
Завдання 2 Застенографувати. Виконати вправу 2-3 рази. Підкресліть у словах злиті знаки.
Гараж, стаж, старт, настав, знак, казна, знав, страх, страта, пласт, наказ, час, штаб, фах, рад, ряд.
Завдання 3. Застенографувати. Виконати вправу 2-3 рази.
Каша, маля, Даша, Оля, ваза, вада, хата, весна, аптека, село, весло, день, весь, речі, екран, кефір.
Завдання 4. Застенографувати. Виконати вправу 2-3 рази.
Шахта, казка, варвар, прямо, штат, дата, баня, м’яч, краса, бал, вата, ватага.
Завдання 5. Застенографувати. Виконати вправу 2-3 рази.
Або, аби, акр, але, вага, вада, ваза, вакса, басмач, баран, банк, баланс, бант, база, балада, балаган, гаразд.
Завдання 6. Речення і слова прочитати і переписати.
Література: