Лабораторне дослідження № 13
" Дослідження різних видів пам'яті "
Мета : дослідити і проаналізувати ступінь розвитку різних видів пам'яті ; усвідомити можливість розвитку пам'яті .
Хід дослідження
Завдання 1 . Дослідження довготривалої пам'яті
Протягом однієї хвилини розгляньте запропоновані Вам 10 трикутників . Через 15 хвилин спробуйте відтворити трикутники , які Ви їх запам'ятали .
Полічіть кількість правильно відтворених трикутників і результати запишіть у таблицю.
Завдання 2 . Дослідження зорової пам'яті
Полічіть кількість правильно і послідовно відтворених цифр і результати запишіть у таблицю.
Завдання 3 . Дослідження образної пам'яті
Полічіть кількість картинок , які ви правильно запам'ятали і результати запишіть у таблицю.
Завдання 4 . Дослідження словесно - логічної пам'яті
Ліс - барлога - ведмідь
Свято - пісня - мелодія
Річка - міст - архітектор
Мед - рій - бджола
Потяг - вагон - подорож
Школа - парта - учень
Садок - яблуня - шпак
Дерево - дошки - стіл
Каса - гроші - квиток
Небо - місяць - хмара
Ліс -
Свято -
Річка -
Мед -
Потяг -
Школа -
Садок -
Дерево -
Каса -
Небо -
Висновок :
1.Оформіть таблицю ,, Результати досліджень ” .
Вид пам'яті |
Кількість об'єктів |
Результат ( відмінна , дуже добра , добра , задовільна , погана ) |
Довготривала |
|
|
Зорова |
|
|
Образна |
|
|
Словесно – логічна |
|
|
2. За результатами досліджень оцініть рівень розвитку різних видів пам'яті за шкалою :
10 - відмінно
8 - 9 дуже добре
5 - 7 добре
3 - 4 - задовільно
0 - 2 погано розвинена пам'ять .
3. Чи можливе тренування пам'яті ?