Лабораторне дослідження "Дослідження різних видів пам’яті"

Про матеріал
Мета: ознайомитися з методами визначення різних видів пам’яті. Обладнання: картки з малюнками, текстом тощо. Хід роботи Завдання 1. Дослідження короткочасної зорової пам’яті (4хв) 1. Розгляньте упродовж 2 хв предмети, зображені на малюнку 1. 2. Спробуйте запам’ятати 10 із них.
Перегляд файлу

Дата__________________________

 

Лабораторне дослідження

 

Тема: Дослідження різних видів пам’яті

 

Мета: ознайомитися з методами визначення різних видів пам’яті.

Обладнання: картки з малюнками, текстом тощо.

 

Хід роботи

 

Завдання 1. Дослідження короткочасної зорової пам’яті (4хв)

  1. Розгляньте упродовж 2 хв предмети, зображені на малюнку 1.
  2. Спробуйте запам’ятати 10 із них.

Похожее изображение

Картинки по запросу на белом фоне книга

Похожее изображение

Похожее изображение

Картинки по запросу на белом фоне вертолет

Похожее изображение

Картинки по запросу на белом фоне телефон

Картинки по запросу на белом фоне цветок

Картинки по запросу на белом фоне грибі

Картинки по запросу на белом фоне собака

Картинки по запросу на белом фоне знак пешеходного

Картинки по запросу на белом фоне бабочка

Картинки по запросу на белом фоне пила

Картинки по запросу на белом фоне скрипка

Похожее изображение

Картинки по запросу на белом фоне лошадь

Картинки по запросу на белом фоне мяч

Похожее изображение

Картинки по запросу на белом фоне телевизор

Мал. 1

 

  1. Відтворіть ці предмети у пам’яті і запишіть у тій послідовності, у якій вони зображені за малюнку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Правильно відтворено __________ малюнків.

 

 

 

Завдання 2. Дослідження короткочасної слухової пам’яті (4 хв)

  1. Прослухайте 10 не пов’язаних між собою слів, продиктованих учителем.
  2. Відтворіть їх по пам’яті.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Правильно відтворено ___________ слів. (7 і більше слів – відмінна пам’ять, 4-6 – хороша, 3-0 – погана).

 

  1. Прослухайте 10 цифр, продиктованих вчителем.
  2. Відтворіть їх по пам’яті.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Правильно відтворено ___________ цифр. (7 і більше цифр – відмінна пам’ять, 4-6 – хороша, 3-0 – погана).

 

  1. Додайте перший та другий результат та поділіть на два. Це буде середнє значення слухової пам’яті. ________________________________________________________________________________________

 

Завдання 3. Дослідження довготривалої пам’яті (16 хв)

  1. Упродовж 2 хв вивчіть розташування геометричних фігур, зображених на малюнку 2.

  1. Закрийте малюнок і через 15 хв спробуйте відтворити фігури, які ви запам’ятали, у тому самому порядку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Визначте показник довготривалої пам’яті, тобто виражене у відсотках відношення кількості правильно відтворених фігур до їх загальної кількості. Якщо він більший від 0.8, то ваша пам’ять розвинена добре.

______________________________________________________________________________________________________________________

 

Завдання 4. Дослідження логічно-смислової пам’яті (2 хв)

  1. Уважно прочитайте (один раз) десять пар запропонованих слів.

 


барлога – ведмідь

ліс – дерева

око – ніс

замок – двері

дощ – парасолька

кущ – троянда

день – сонце

ніч – зірка

гроші – квиток

парта – учень


 

  1. Упродовж 30 с запишіть по пам’яті запропоновані пари слів, прикривши текст аркушем паперу.

 


_______________________________________

_______________________________________

_______________________________________

_______________________________________

_______________________________________

_______________________________________

_______________________________________

_______________________________________

_______________________________________

_______________________________________


 

Правильно відтворено ___________ пар слів. (7 і більше пар – відмінна пам’ять, 4-6 – хороша, 3-0 – погана).

  1. Прослухайте логічні пари слів, продиктовані вчителем, відтворіть їх. (2 хв)

 


_______________________________________

_______________________________________

_______________________________________

_______________________________________

_______________________________________

_______________________________________

_______________________________________

_______________________________________

_______________________________________

_______________________________________


 


 

Правильно відтворено ___________ пар слів. (7 і більше пар – відмінна пам’ять, 4-6 – хороша, 3-0 – погана).

  1. Додайте перший та другий результат та поділіть на два. Це буде середнє значення слухової пам’яті. ______________________________________________________________________________________

 

  1. Зробіть висновки про ступіть розвитку різних видів своєї пам’яті.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Яке значення мають різні види пам’яті для людини?_________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________

Запропонуйте методи покращення пам’яті. ___________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________

 

docx
Додано
17 липня 2019
Переглядів
2075
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку