23 квітня о 18:00Вебінар: Шкільна територія як об'єкт STEАM-дослідження

Ласкаво просимо до знань нових земель -в країну "Мовну цитадель"

Про матеріал
Цікавий та інформативний урок до Дня мови, який змусить задуматися кожного учня над мовним феноменом людства.
Перегляд файлу

Тема: «Ласкаво просимо до знань нових земель-в країну «Мовну цитадель!»(до Міжнародного дня української мови)

6 клас

Мета: поглибити знання учнів про місце мови серед інших мов світу, збагатити лексичний запас слів, проаналізувати роль мови в житті українця, усвідомити основні призначення мови, навчити змістовно то грамотно виражати свою думку.

Обладнання: роздатковий матеріал, ілюстрації, підручник.

Тип уроку: комбінований урок

Хід уроку

1.Організація класу

2. Актуалізація опорних знань.

А. Привітання з Днем української мови.

Б. Вчитель демонструє учням два малюнки: на одному-гарне , соковите, достигле  яблуко, а на другому-гниле, непривабливе…Завдання дітей: спробувати  вилікувати яблуко, вилікувати словами, користуючись опорною таблицею «Людські цінності».

3.Мовна розминка

Діти відгадують вірші-загадки про кожного учня, заримовуючи кінцеву відповідь (всі вірші-авторські).

Для прикладу:

Малюнки в неї-вищий клас!

І на уроці ручок-повна парта!

Співає гарно для всіх нас-

Без сумніву, що це ж …(Єдлицька Марта)

Є у нас розумний прокурор,

З дитинства математики титан!

Вгадайте, діти, хто цей Піфагор-

Та хто ж іще, скоріш за все… (Гавран)

(Гавран Віталій)

Я гарантую: ти б одразу здивувався-

У класі -Леся Українка!

Заходь до нас- і з нею привітайся:

Побачиш й сам чарівну…( Ангелінку)!

(Белз Ангеліна)

На виступи запрошують, як в Штатах,

Закоханий у творчість диво-гай!

Свій графік вже записує по датах-

Та, мабуть, це високий той, (Гаргай)!

(Гаргай Юрій)

4. «Круглий стіл» (учні сідають за круглий стіл і тезово записують власні думки на тему «Для чого мені потрібна мова?!».

5.Творче завдання: кожна дитина, представляючи себе Мовою,пише лист до однокласника, звертаючи увагу на недоліки його мовної грамотності або лист до всіх учнів(за бажанням).

6.Творче завдання: діти змагаються за складання найоригінальнішого хештега на тему « Я люблю українську мову!».

7. Творче завдання:діти складають резюме для української мови, використовуючи вдома підготовлену історичну характеристику.

8.Інтелектуальна гра «Хто я?!»

9. Творче завдання: учні розділяються на дві групи, кожна з яких має зарекомендувати себе найгарнішим та найзмістовнішим портфоліо, використовуючи роздаткові ілюстрації.

10.Закріплення та узагальнення вивченого

11.Домашнє завдання: написати твір на тему «Що я можу зробити для рідної мови?!»

 

docx
Додав(-ла)
Розлуцька Анна
Додано
25 лютого
Переглядів
38
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку