16 червня о 18:00Вебінар: Збереження здоров’я дітей з особливими освітніми потребами

LearningApps.Org — тепер українською!

Про матеріал

LearningApps.org - онлайновий сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи. Їх можна використовувати в роботі з інтерактивною дошкою, або як індивідуальні вправи для учнів. В презентації представлена пошагова інструкція по роботі з сервісом, наведені приклади інтерактивних вправ.

Перегляд файлу
Learning. Apps. Org — тепер українською!Підготувала вчитель російської мови та літератури ЗЗОШ «ОСНОВА»Яковенко Тетяна Василівна
Learning. Apps.org - онлайновий сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи. Їх можна використовувати в роботі з інтерактивною дошкою, або як індивідуальні вправи для учнів. Донедавна на сайті http://learningapps.org/ не було доступної української версії інтерфейсу. Зараз українську мову додано до переліку мов інтерфейсу сервісу: перекладені загальні текстові рядки та всі рядки, що стосуються різноманітних вправ.
	На сайті доступна велика база завдань, розроблених учителями з різних країн для усіх предметів шкільної програми. Кожен із ресурсів можна використати на своєму уроці, змінити під власні потреби, розробити схожий чи зовсім інший навчальний модуль.	Вправи на сайті подаються у зручному візуальному режимі сітки зображень, навівши на які вказівник миші можна побачити тип вправи та її рейтинг на сайті (залежить від кількості переглядів та оцінок користувачів).	Клацнувши на зображенні значка вправи, відбувається перехід у режим її виконання. На передньому плані видно завдання, сформульоване вчителем, яке закривається після клацання кнопки ОК, що дозволяє перейти до безпосередньої роботи із вправою.	Виконання вправи полягає в інтерактивній роботі з об’єктами, розміщеними на екрані. Після виконання вправи потрібно клацнути напис Перевірити рішення: відповіді буде перевірено і вказано на можливі помилки. Далі можна внести виправлення і знову перевірити рішення.
Кожен із ресурсів можна використати на своєму занятті, змінити під власні потреби, розробити схожий чи зовсім інший навчальний модуль, його можна зберігати у власному «кабінеті», створивши свій акаунт в даному онлайновому середовищі. Блог учасників професійного співтовариства learning. Apps: http://e-lpro.blogspot.com/2013/08/learningapps.htmlІнструкція по роботі з сервісом. Створення акаунту в онлайновому середовищі Learning. Apps: Треба всього лиш уважно заповнити всі поля реєстраційної форми і потім зайти під своїм створеним акаунтом. Бажано вказувати свої дійсні дані аби потім вашим учням і колегам було зрозуміло, що це ваша авторська робота (автори робіт відображаються на посиланні на вправу).
 2. Режим
 Пошук потрібної вправи можна звузити за допомогою визначення рівня - від дошкільної освіти до післядипломної освіти за допомогою переміщення бігунка: Пошук можна здійснювати і з допомогою відповідного поля (пошук можна здійснювати не лише за тематикою, а й за автором - в цьому разі відкриються всі вправи цього автора):	У розкритому переліку вправ обираємо ту, що зацікавила, клікнувши по її назві.
3. Режим " відкривається форма шаблону, яку треба заповнити власним матеріалами. Зверніть увагу: у вправах можна додавати текст, зображення, звук, відео. 3.2. Вибравши інтерактивне завдання, що вас зацікавило, ви можете створити аналогічне, натиснувши на кнопку:" title="3. Режим "Створення вправи": 3.1. Із запропонованого списку назв шаблонів можна обрати той, що зацікавив, у полі перегляду можна переглянути приклади і короткий опис такого типу вправ. Клікнувши на кнопку "Створити <назва шаблону>" відкривається форма шаблону, яку треба заповнити власним матеріалами. Зверніть увагу: у вправах можна додавати текст, зображення, звук, відео. 3.2. Вибравши інтерактивне завдання, що вас зацікавило, ви можете створити аналогічне, натиснувши на кнопку:">
	В цьому разі достатньо внести потрібні зміни і зберегти їх (вправа автоматично збережеться у вашому
 4. Робота із зображеннями: Додати зображення до вправи можна декількома способами через діалогове вікно
4.3. Вставка зображення з диску: клацнути всередині контурного прямокутника - відкриється вікно для вибору файлу з диску вашого комп'ютера або із зовнішнього носія; можна виконати відомі операції вибору через кнопки діалогового вікна або перетягнути потрібне зображення просто в поле вибору малюнка Learning. Apps, утримуючи ліву кнопку миші: 5. Використання посилань, вбудовування вправи в онлайнові середовища. Після збереження вправи у власному
6. Робота з папками у власному
3) Клацнути по кнопці
 8. Робота в режимі
 9. Робота в оффлайн. Для використання вправ в оффлайновому режимі треба скористатись кнопкою: Дана опція дає можливість завантажити вихідний код цього додатка, як ZIP файл (до вмісту не включені тільки джерела). Більшість завдань можна використовувати в режимі оффлайн після вилучення з архіву. Для запуску програми використовується файл index.html	Такий підхід дає можливість диференціювати завдання. Цю ідею можна влучно використовувати для організації
https://learningapps.org/display?v=pfa9w2fzc17 - КРОСВОРДhttps://learningapps.org/display?v=pmy3u0xin17 - ПАЗЛhttps://learningapps.org/display?v=pkajxkdi317 - ВіКТОРИНАhttps://learningapps.org/display?v=pt6d5cynv17 – ОНЛАЙН-ТЕСТПРИКЛАДИ ІНТЕРАКТИВНИХ ВПРАВ:
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Learning. Apps. Org — тепер українською!Підготувала вчитель російської мови та літератури ЗЗОШ «ОСНОВА»Яковенко Тетяна Василівна

Номер слайду 2

Learning. Apps.org - онлайновий сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи. Їх можна використовувати в роботі з інтерактивною дошкою, або як індивідуальні вправи для учнів. Донедавна на сайті http://learningapps.org/ не було доступної української версії інтерфейсу. Зараз українську мову додано до переліку мов інтерфейсу сервісу: перекладені загальні текстові рядки та всі рядки, що стосуються різноманітних вправ.

Номер слайду 3

На сайті доступна велика база завдань, розроблених учителями з різних країн для усіх предметів шкільної програми. Кожен із ресурсів можна використати на своєму уроці, змінити під власні потреби, розробити схожий чи зовсім інший навчальний модуль. Вправи на сайті подаються у зручному візуальному режимі сітки зображень, навівши на які вказівник миші можна побачити тип вправи та її рейтинг на сайті (залежить від кількості переглядів та оцінок користувачів). Клацнувши на зображенні значка вправи, відбувається перехід у режим її виконання. На передньому плані видно завдання, сформульоване вчителем, яке закривається після клацання кнопки ОК, що дозволяє перейти до безпосередньої роботи із вправою. Виконання вправи полягає в інтерактивній роботі з об’єктами, розміщеними на екрані. Після виконання вправи потрібно клацнути напис Перевірити рішення: відповіді буде перевірено і вказано на можливі помилки. Далі можна внести виправлення і знову перевірити рішення.

Номер слайду 4

Кожен із ресурсів можна використати на своєму занятті, змінити під власні потреби, розробити схожий чи зовсім інший навчальний модуль, його можна зберігати у власному «кабінеті», створивши свій акаунт в даному онлайновому середовищі. Блог учасників професійного співтовариства learning. Apps: http://e-lpro.blogspot.com/2013/08/learningapps.htmlІнструкція по роботі з сервісом. Створення акаунту в онлайновому середовищі Learning. Apps: Треба всього лиш уважно заповнити всі поля реєстраційної форми і потім зайти під своїм створеним акаунтом. Бажано вказувати свої дійсні дані аби потім вашим учням і колегам було зрозуміло, що це ваша авторська робота (автори робіт відображаються на посиланні на вправу).

Номер слайду 5

2. Режим "Перегляд вправ": Перш ніж розпочати створення власних інтерактивних завдань з колекції шаблонів, пропонованих сайтом, раджу познайомитися з галереєю сервісу. Для цього натисніть «Перегляд вправ», виберіть навчальний предмет і ознайомтеся з роботами колег: обираємо в полі "Категорія" необхідну предметну галузь (ці галузі вказують автори при створенні вправи).

Номер слайду 6

Пошук потрібної вправи можна звузити за допомогою визначення рівня - від дошкільної освіти до післядипломної освіти за допомогою переміщення бігунка: Пошук можна здійснювати і з допомогою відповідного поля (пошук можна здійснювати не лише за тематикою, а й за автором - в цьому разі відкриються всі вправи цього автора): У розкритому переліку вправ обираємо ту, що зацікавила, клікнувши по її назві.

Номер слайду 7

3. Режим "Створення вправи": 3.1. Із запропонованого списку назв шаблонів можна обрати той, що зацікавив, у полі перегляду можна переглянути приклади і короткий опис такого типу вправ. Клікнувши на кнопку "Створити <назва шаблону>" відкривається форма шаблону, яку треба заповнити власним матеріалами. Зверніть увагу: у вправах можна додавати текст, зображення, звук, відео. 3.2. Вибравши інтерактивне завдання, що вас зацікавило, ви можете створити аналогічне, натиснувши на кнопку:

Номер слайду 8

В цьому разі достатньо внести потрібні зміни і зберегти їх (вправа автоматично збережеться у вашому "кабінеті" в розділі "Мої вправи"). Після редагування є можливість спочатку переглянути вправу (кнопка у нижньому правому куті вікна): А потім при потребі знову продовжити редагування вправи: Якщо вправа вас повністю влаштовує і не потребує редагування достатньо клацнути по кнопці:

Номер слайду 9

4. Робота із зображеннями: Додати зображення до вправи можна декількома способами через діалогове вікно "Вибрати зображення": 4.1. "Шукати зображення": вводимо в поле пошуку тему і обираємо із запропонованих зображень потрібне; обране зображення можна відредагувати (задати певний ефект, рамку, виконати обтинання, змінити розмір, орієнтацію, яскравість тощо): 4.2. "Використати зображення": вводимо у вказане поле URL-адресу зображення. Як отримати URL-адресу: зазвичай ми шукаємо потрібні зображення у пошукових системах (Google, Яндекс тощо); клацаємо на вподобаному зображенні спочатку лівою кнопкою миші (аби збільшити його поміж інших), а потім правою кнопкою на ньому, щоб викликати контекстне меню і обрати команду "Копіювати URL-адресу зображення": Повертаємось до Learning. Apps і вводимо скопійовану адресу (Ctrl+V).

Номер слайду 10

4.3. Вставка зображення з диску: клацнути всередині контурного прямокутника - відкриється вікно для вибору файлу з диску вашого комп'ютера або із зовнішнього носія; можна виконати відомі операції вибору через кнопки діалогового вікна або перетягнути потрібне зображення просто в поле вибору малюнка Learning. Apps, утримуючи ліву кнопку миші: 5. Використання посилань, вбудовування вправи в онлайнові середовища. Після збереження вправи у власному "кабінеті" з'являється повідомлення про можливість використання вашої вправи: Посилання на демонстрацію вправи можна подавати у двох режимах: звичайному (з відображенням вікна Learning. Apps) та у повноекранному режимі (вікно вправи розгортається на весь екран автоматично). Для "продвинутих" користувачів: Щоб вбудувати вправу на інший онлайновий сервіс, треба скопіювати її HTML-код, поданий у полі "Вбудувати:", а потім перейти в потрібний сервіс (наприклад, блог чи сайт), обрати режим роботи з HTML-кодами сторінки і вставити скопійований код в потрібне місце.

Номер слайду 11

6. Робота з папками у власному "кабінеті". З часом вправ накопичується досить багато. Аби систематизувати набір вправ, які знаходяться у вашому "кабінеті", для більш легкого користування, можна створювати папки, як в звичайному комп'ютері, і переміщувати в них відповідні вправи. Для цього достатньо клацнути на папці і дати їй назву, а потім перетягуванням розмістити вправи у відповідні папки: 7. Створення колекції вправ. (Увага! Цей шаблон працює лише в українському інтерфейсі)У власному "кабінеті" можна створювати колекцію вправ за конкретною тематикою або до певного уроку:1) Перейти в режим "Створення вправи"2) Обрати зі списку "Інструменти" (остання колонка) - "Колекція вправ":

Номер слайду 12

3) Клацнути по кнопці "Створити Колекція вправ", перейдемо до форми шаблону, в якій уважно заповнити потрібні поля і, клацнувши по кнопці "Вибрати вправу" додати потрібні (додаємо із вже збережених у ваших папках чи просто у вашому "кабінеті"-акаунті вправ): В розкривному списку обираємо потрібну папку і клацаємо на відповідній вправі, що відтворяться в правій частині вікна - вправа з'явиться у шаблоні. А потім, клацаючи по кнопці "+ додати ще один елемент" у шаблоні додаємо наступні потрібні вправи таким самим чином (обрати папку - клацнути по потрібній вправі).

Номер слайду 13

8. Робота в режимі "Мої класи". Кожен вчитель за своїм бажанням може створити набір класів у власному акаунті, ввести дані про учнів, створити для кожного учня профіль, задати пароль для входу: Клацаємо по кнопці Class Folder. Для обраного класу додаємо потрібні вправи (або колекцію вправ) Під час роботи на уроці/заході кожен учень (або група учнів) отримує пароль для входу і виконують завдання, запропоновані для їх класу/групи.

Номер слайду 14

9. Робота в оффлайн. Для використання вправ в оффлайновому режимі треба скористатись кнопкою: Дана опція дає можливість завантажити вихідний код цього додатка, як ZIP файл (до вмісту не включені тільки джерела). Більшість завдань можна використовувати в режимі оффлайн після вилучення з архіву. Для запуску програми використовується файл index.html Такий підхід дає можливість диференціювати завдання. Цю ідею можна влучно використовувати для організації "перевернутого" навчання (зокрема, домашнє завдання за рівнями навчальних досягнень учнів), проектної діяльності тощо.

Номер слайду 15

https://learningapps.org/display?v=pfa9w2fzc17 - КРОСВОРДhttps://learningapps.org/display?v=pmy3u0xin17 - ПАЗЛhttps://learningapps.org/display?v=pkajxkdi317 - ВіКТОРИНАhttps://learningapps.org/display?v=pt6d5cynv17 – ОНЛАЙН-ТЕСТПРИКЛАДИ ІНТЕРАКТИВНИХ ВПРАВ:

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. ЛИТОВЧЕНКО АЛЛА МИХАЙЛІВНА
    Матеріал ваш дуже актуальний, цікавий. Дуже велике вам ДЯКУЮ!!!!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Сіра Лідія Петрівна
    Давно шукала подібний матеріал. Щиро дякую
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
9 серпня 2018
Переглядів
11168
Оцінка розробки
4.7 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку