Конспект заняття може бути корисним викладачам коледжів, вчителям.
Студенти повинні мати на занятті гаджети (1 на парті), де встановлена програма зчитування QR-кодів, щоб не витрачати час на її пошуки. Також повинен бути доступ до інтернету з гаджетів.
Домашнє завдання є двох видів: обов"язкове для всіх студентів та творчого характеру (із зірочкою) для тих, хто хоче отримати високий бал.
Додаток для гри необхідно роздрукувати на одному аркуші з двох сторін, потім розрізати на окремі картки.
Тема заняття: Ренесанс в Англії. Здобутки й представники. Вільям Шекспір. «Гамлет». Здобутки драматургії В. Шекспіра.
Мета:
Вид заняття: практичне заняття.
МТЗ: Комп'ютер, проектор, посібник Горобченко І.В. «Цікаві завдання із QR-кодами. 10 клас» для студентів (1 на парту), постер «Глухівський молодіжний театр «Пілігрим», картки для гри «Роздуми про крилаті вислови».
Джерела та література
Хід заняття
II. Мотивація навчальної діяльності.
2.1. Робота з постером «Глухівський молодіжний театр «Пілігрим».
- Уважно розгляньте постер. Тут зібрані афіші та фото вистав, на прем’єри яких я ходила.
- Чи любите ви театр? На які спектаклі ходили ви?
- Прокоментуйте слова одного з персонажів комедії Шекспіра: «All the world’s a stage, / And all the men and women merely players...»
(Додаток)
III. Оголошення теми й мети заняття.
Як ви здогадалися, сьогоднішнє наше спілкування буде присвячене англійській літературі Ренесансу. Детальніше обговоримо творчість Вільяма Шекспіра, зокрема його трагедію «Гамлет».
IV. Актуалізація опорних знань.
4.1. Перегляд відео «Експрес-уроки літератури Ольги Ніколенко «Сонети Шекспіра».
(1-3 хвилини відео)
4.2. Перевірка виконання домашнього завдання.
- Ви переглянули відео про В. Шекспіра та його творчість, почули цікаву розповідь. Доповніть її, будь ласка, інформацією, яку ви опрацьовували вдома.
- Поясніть, у чому суть «Шекспірівського питання».
V. Сприйняття та засвоєння нового навчального матеріалу.
5.1. Робота з підручником. «Ренесанс в Англії».
- Вільям Шекспір – представник англійського Відродження. Про особливості Ренесансу саме в цій країні ви зараз дізнаєтеся.
- Опрацюйте статтю підручника (С. 62-65). На основі прочитаного складіть опорну схему, візуалізуйте матеріал.
- Після завершення роботи обговоріть із сусідом по парті ваші записи.
- Представте вашу роботу всій аудиторії. (Кілька студентів, за бажанням)
5.2. Повідомлення студента про перекладачів творів В.Шекспіра українською мовою.
5.3. Завдання з QR-кодами.
5.4. Гра «Роздуми про крилаті вислови».
- У мене є кілька карток, на кожній з яких надруковано крилатий вислів з трагедії «Гамлет». Студент, який хоче взяти участь у грі, бере одну картку. Вислів, який на ній записано, поясніть. Можете навести приклад – життєву ситуацію, яка у Вас асоціюється з висловом.
5.5. Робота в групах. Створення концепції афіші вистави «Гамлет».
- Як ви вважаєте, яке значення має театральна афіша? Чи залежить від афіші цікавість глядачів до вистави?
- Поділіться на групи. Кожна група має обговорити концепцію афіші, яка, на ваш погляд, зацікавить глядача. А завершите вашу роботу вдома.
VI. Закріплення набутих знань, умінь та навичок.
- Висловіть письмово ваші думки з приводу фрази одного з персонажів комедії Шекспіра: «Увесь світ – театр, / А всі люди – актори ...».
Алгоритм висловлення:
1) позиція (почніть зі слів «Я вважаю, що ...»);
2) обгрунтування (починаючи зі слів «Тому, що ...»);
3) приклад (продовжте словом «Наприклад, ...»);
4) висновки (завершіть Ваше висловлювання «Отже, ...»).
VII. Домашнє завдання.
Підібрати цитати до обазу трагедії «Гамлет», який Вам сподобався найбільше.
* Створити інфографіку з теми заняття.
* Створити афішу театральної вистави «Гамлет».
* Скласти паспорт персонажу трагедії.
VIII. Підбиття підсумків заняття.
8.1. Представлення та аналіз студентських висловлень.
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
«Бути чи не бути, ось питання.» |
Гамлет |
||
«Безумство наводить на думку. Із нісенітниці спливає істина.» |
«О жінки, ім’я вам – віроломство!» |
||
«Замкну в душі, а ключ
|
«Все гнило у датському королівстві.»
|
||
«По званью он себе не господин. |
«Поки він живий, нема життя для мене.» |