10 клас
Тема Легка атлетика
Мета (формувати компетентності): предметні: контролювати фізичне навантаження і розвивати фізичні якості учнів за допомоою вивчених вправ з легкої атлетики.
Завдання уроку: навчальні: повторити техніку низького старту; техніку відштовхування під час стрибків; сприяти розвитку швидкості витривалості, сили і спритності; удосконалювати стрибки у довжину з розбігу способом «прогинаючись»; техніку метання малого м’яча на дальність з розбігу; формувати індивідуальні здібності учнів під час уроку; оздоровчі і розвиваючі: формувати правильну поставу; розвивати силу рук і черевного преса, якість реакціі та координаціі рухів; виховні: виховувати в учнів дисциплінованість,товаришування, наполегливість, рішучість, уміння самостійної роботи на уроці та вдома.
Інвентар та обладнання: свисток, скакалки, гантелі, м’ячі, музичний супровід для проведення підготовчої частини.
Тип уроку: коловий.
Місце проведення: спортивний майданчик.
Обладнання: стартові прапорці, м’ячі для метання.
Хід уроку
№ |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
І |
Підготовча частина
1.Шикування
2.Привітання
3.Пояснення завдань уроку
4.Інструктаж з безпеки життєдіяльності учнів на уроках з легкої атлетики;
5.Різновиди ходьби(малим кроком, широким кроком, звичайним кроком)
6. Повільний біг(спецгрупа- прискорена ходьба). 7. ЗРВ на місці:
8. ЗРВ в русі:
9.Вправа для відновлення дихання у відносно спокійний стан:
10. Спеціальні бігові вправи(окрім спецгрупи): |
15-20 хв.
60 сек.
2 хв.
20 сек.
30 сек.
10 сек.
5хв.
5хв.
5хв.
За 6 сек. |
Фронтальний метод; звернути увагу на поставу; розповісти, пояснити та отримати зворотну інформацію від учнів про розуміння ними завдань уроку. Розповісти про правила поведінки на уроці фізичного виховання; прослідкувати за тим, як діти зрозуміли пояснення. Слідкувати за поставою, виправляти помилки Слідкувати за диханням. Спеціальна медична група поступово збільшує швидкість в спортивній ходьбі та вибирає для себе оптимальний руховий режим. Прослідкувати за правильним виконанням вправи. Досягти одночасного виконання вправи. Темп середній, виконувати за командами. Виправляти помилки( розпорядженням, вказівкою, порадою, зауваженням, підрахунком, повторним поясненням, повторним виконанням).
Виконувати потоком. Звернути увагу на техніку виконання.
У нормі ЧСС складає 70-80 уд/хв. |
ІІ |
Основна частина 1.Стрибки удовжину з розбігу способом «прогинаючись».
2.Спеціальні вправи для метань(біг боком і з винесення правої ноги,перехресно перед лівою;імітація метань з трьох кроків розбігу,підкидання м’яча однією рукою та ловіння обома руками,передачі м’яча з однієї руки в другу)
3.Метання малого м’яча на дальність з розбігу
4. Естафета «Збережи рівновагу». -Вимірювання ЧСС |
40-50 хв.
10-15хв.
10хв.
15 хв.
10 хв.
за 6 сек. |
РОЗБІГ - найбільш важлива частина стрибка у довжину. При цьому стрибун має встигнути набрати до моменту відштовхування максимальну швидкість, точно показати місце відштовхування і не втомитися до початку відштовхування. ВІДШТОВХУВАННЯ. При виконанні останнього кроку коліно поштовхової ноги менше виноситься вгору, а постановка стопи на брусок відбувається з п'ятишвидким перекатом на всю стопу.
ПОЛІТ. Після відштовхування починається фаза польоту. її мета - зберегти стійке положення тіла і перед приземленням винести ноги вперед, але так, щоб не зменшувати дальність стрибка після приземлення тазом, спиною чи руками. У нормі ЧСС 90 уд/хв. |
ІІІ |
Заключна частина -Вправи для збільшення еластичності мязів
В.п. стійка ноги нарізно,відвести руки назад опираючись на сідниці,прогнутися. -Шикування. Вимірювання ЧСС -Ходьба -Вправа на увагу. -Підведення підсумків уроку. -Інструктаж домашнього Завдання. - Організований вихід зі спортивного майданчика.. |
5-10 хв.
20 сек.
1 коло
1 хв.
2 хв.
2хв.
30 сек. |
Фронтальний метод
У середньому темпі. Звернути увагу на поставу
Відзначити кращих. У нормі ЧСС 90 уд/хв.
Виконувати вправи для формування постави та запобігання плоскостопості.
Виконувати перекид вперед та назад. |